1. В якому році Українська православна церква була підпорядкована Московському патріархату? Навіщо це було зроблено? Хто став першим митрополитом, підпорядкованим московському патріарху?
2. Які три фактори вплинули на розвиток української культури в цей період?
3. Напишіть всі навчальні заклади українських земель, в яких можна було здобути освіту в цей період
4. Хто є авторами трьох найвідоміших козацьких літописів?
5. Хто з названих осіб діяв в галузі літератури (підкресліть необхідне): Л.Баранович, І.Полетика, Д.Туптало, Ф.Прокопович, В.Петрахнович, І.Гізель
6. Напишіть найвідоміших діячів мистецтва даного періоду
7. Що таке кант? Що таке партесний спів? Що таке вертеп? Коли і де було створено першу в Україні музичну школу?
8. Пронумеруйте поданий список відповідно до номерів доданих зображень (для виконання цього завдання використовуємо пошукові системи Інтернет Преображенська церква у Великих Сорочинцях
- Покровська церква у Харкові
- Софійський собор у Києві
- Троїцький собор Густинського монастиря
- Михайлівський золотоверхий собор у Києві
- Успенський собор у Києві
- Троїцький собор Троїцько-Іллінського монастиря у Чернігові
Під якими номерами показано храми часів Русі, що були реконструйовані (відремонтовані) в стилі козацького бароко?
17 век – период появления национальных государств в Европе, которые диктовали свою моду. Начало века было более сдержанным, чем конец.
Были замечены определенные тенденции к парадности – это была эпоха барокко.
В начале 17 века Испания диктует моду, в середине 17 века – Франция.
В начале 17 века мужчины (по примеру Людовика) носили бархатный камзол без украшений, а брюки были свободные и нависали над коленями. В качестве обуви предпочитали спаги до середины икры.
Далее мужской костюм становился более женственным – штаны были короткие и расширялись к коленям, напоминая юбку. Еще позже одежда носилась на ватной прокладке, рукава раздувались, были шоссы.
Женская одежда была более легкой (по началу). Женская юбка падала свободными складками, лиф был широкий. Позже женщины стали носить корсет и вертюгаль, которые сменились кринолином и панье.
В конце 17 века одежда приобрела преувеличенные формы из-за сложной композиции – нашивки и подшивки.
По итогам, мужской костюм основывался на камзоле, жюстокоре и штанах. Жюстокор или полукафтан – две одежды без пояса надевались друг на друга. На голове был большой парик с завивкой, который имел золотой или рыжеватый оттенок.
Что касается женщин, то это узкая юбка-колокол (роб) с украшениями. Затем следовало верхнее платье другого цвета со шлейфом, а на юбке был корсаж с лифом.