М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
samwwww
samwwww
25.03.2022 20:05 •  История

Как возрождение русских земель после монгольского нашествия сказалось на развитии русской культуры?

👇
Ответ:
ilviragaraeva2
ilviragaraeva2
25.03.2022

Возрождению русской культуры освоение новых территорий, успехи в хозяйственном развитии. Центр политической и культурной жизни постепенно перемещался в Москву, возглавившую борьбу против Золотой Орды. Идея единства Русской земли и борьбы с иноземным владычеством стала одной из ведущих во всех русских землях. Она проходила красной нитью через произведения устного народного творчества, письменности, живописи, архитектуры.

Объяснение:

4,8(98 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
alisiababenkov
alisiababenkov
25.03.2022

Объяснение:

По легенде, в гроте на Палатинском холме пастух Фаустул нашёл выкормленных волчицей младенцев – Ромула и Рема. Они выросли и узнали, что их настоящие родители – это бог войны Марс и жрица Рея Сильвия. А дедом Ромула и Рема был царь города Альба Лонга Нумитор, свергнутый с трона своим братом. Братья вернулись в Альба Лонгу и вернули власть своему деду. Однако жить там не захотели, а вместо этого решили основать свой город.

Ромул выбрал для нового города холм Палатин, а Рем предпочёл соседний Авентин. Историк Тит Ливий рассказывает, что братья решили гадать, кто прав, по полёту птиц. Рем увидел над своим холмом шесть коршунов, а Ромул – двенадцать. Близнецы горячо заспорили, и Ромул убил Рема. Другая, более известная версия гласит, что Рем, дразня брата, перешагнул борозду, которой тот обозначил границу города. Финал всё тот же: Ромул рассердился и убил Рема.

4,5(97 оценок)
Ответ:
катя30012005
катя30012005
25.03.2022

Объяснение:

Античний світ подарував людству не лише блискучі зразки літератури, мистецтва, архітектури, а й політичні інститути, що стали надбанням наступних поколінь.

Прикладом рабовласницької демократії є державний устрій Афін. Афінська демократія вважається найбільш розвинутою і довершеною формою демократичного устрою античних рабовласницьких держав. Золотим віком античної демократії став проміжок від середини V до середини IV ст. до н. е. Формування системи органів афінської демократії було наслідком тривалого історичного періоду.

Будь-яка політична система, зокрема й афінська демократія, спрямована на врегулювання відносин між класами, соціальними групами, окремими людьми. У грецьких містах основою соціально-економічної та політичної організації був колектив громадян. Досягненням грецької політичної думки була розробка самого поняття "громадянин". У давньосхідних деспотіях такого поняття не існувало.

Повноправним афінським громадянином міг бути житель Аттики, батьки якого мали громадянські права, а його ім'я було занесено до особливих списків. У такі списки заносились імена юнаків та дівчат з 18 років, які впродовж року проходили спеціальне військово-тренувальне навчання і рік були охоронцями державних кордонів. Тільки в 20 років вони ставали повноправними громадянами.

Громадянство передбачало певні права й обов'язки. Серед перших - право на свободу, особисту недоторканність, на землю, на участь у виборних органах тощо, других - обов'язок берегти своє майно, працювати на землі, захищати рідний поліс, дотримуватися законів тощо.

Головним органом влади в Афінах були народні збори, на які збиралися усі громадяни. Жінки не мали права брати участь у політичному і громадському житті. На зборах приймалися закони, оголошувалися війни й укладався мир, затверджувалися посадові особи, ратифікувалися міжнародні договори тощо. Важливою справою зборів було затвердження бюджету, наділення правами громадянина Афін іноземців, тобто їх повноваження охоплювали всі сфери життя Афін.

Діяльність зборів впродовж року була поділена на десять циклів, кожен з яких тривав 36 днів, а збори відбувалися один раз на дев'ять днів. Кожний громадянин мав право на виступ і внесення законопроекту. Збори заслуховували звіти найвищих посадових осіб. Проте не всі громадяни могли засідати цілими днями. Із 30-40 тис. громадян Афін на засіданнях були присутні 3-5 тис. осіб.

Робочим органом народних зборів була Рада п'ятисот, члени якої обирались від кожної із десяти адміністративних одиниць (філ) на один рік (по 50 членів). Головними завданнями Ради були підготовка зборів і виконання їх функцій між засіданнями. Рада засідала щоденно, а її члени одержували плату.

Паралельно з Радою п'ятисот існував і ареопаг - орган влади, що здійснював державний контроль, суд та інші функції (60- 70 осіб). Його члени із середовища афінських аристократів кооптувалися на довічний термін. Вожді афінської демократії не насмілювалися скасувати ареопаг як орган влади, але зуміли обмежити його компетенцію і фактично звели його функції до повноважень судової інстанції.

Афіни були гегемоном союзу грецьких міст. Тому виникало чимало проблем з управлінням, що здійснювалося виборними магістратами, та організацією адміністративного апарату. Діяльність магістратів контролювала Рада п'ятисот. Вищими магістратами були колегії архонтів і стратегів. 10 архонтів мали великий вплив на військові структури, розглядали порядок слухання судових справ тощо. 10 стратегів очолювали військову організацію держави, проводили набір до війська, були командувачами під час воєнних дій.

4,5(71 оценок)
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ