давньогрецькі храми
Найважливішим завданням архітектури у греків, як і будь-якого взагалі народу, було будівництво храмів. Воно породило і виробило художні форми, які перейшли потім до споруд будь-якого роду. У всі продовження історичного життя Греції її храми постійно зберігали один і той же основний тип, згодом засвоєний і римлянами. Грецькі храми анітрохи не походили на храми Єгипту і Сходу: це були не колосальні, що вселяють релігійний страх таємничі капища грізних, жахливих божеств, а веселі, привітні оселі людиноподібних богів, влаштовані на зразок жител смертних, але тільки більш витончені і багаті. Якщо вірити Павзаній, спочатку храми будувалися з дерева. Потім їх стали споруджувати з каменю, причому, проте, втрималися деякі елементи і прийоми дерев'яного зодчества. Грецький храм представляв собою будівлю в основному помірних розмірів, що стояло всередині священної огорожі (ι 'ερόν) на фундаменті про декілька щаблях і представляло в най шому своєму виді схожість з довгастим будинком, що має в плані два складені разом квадрата і двускатную, досить положисту дах; одна з коротких його сторін не виходила назовні стіною, яку тут замінювали дві пілястри по краях і стоять в прольоті між ними дві (іноді 4, 6 і т. д., але завжди парні числом) колони, кілька відступивши вглиб будівлі (звичайно на ⅓ квадрата), воно було перегороджено поперечною стіною з дверима в середині, так що виходили рід ганку або критих сіней (притвор, πρόναος) і внутрішнє, замкнутий з усіх боків приміщення - святилище (ναός, cella), де стояла статуя божества і куди ніхто не мав права входити, крім жерців. Подібне будівлю звані. «Храмом в пилястрах» (ι 'ερόν ε' ν παραστάσιν, templum in antis). У деяких випадках абсолютно таке ж ганок, як і з переднього фаса, влаштовувалося і з протилежного боку (ο 'πισθόδομος, posticum). Пілястри і колони сіней підпирали стелю і дах, причому остання утворювала над ними трёхугольний фронтон. Ця най ша форма в більш великих і розкішних храмах ускладнювалася деякими додатковими частинами, через що відбулися наступні види храмів:
1. В X веке на политическую арену Центральной Азии выходит новое государство, которое возглавила династия Караханидов (942-1210 гг.).
Первые правители Базыр Арслан-каган и Огулчак Кадыр-хан властвовали над западной и восточной частями государства, что свидетельствует об изначальном разделении на два больших улуса. Впервые дуальная система власти была реализована именно при их правлении. При Сатук Богра-хане, сыне Базыра, происходит важнейшее событие – принятие ислама господствующей религией.
В XI веке история каганата полна войн между восточной и западной ветвями правящей династии за верховенство. XII век обозначен в истории Караханидского государства борьбой против киданей (кара-китаев) и хорезмшахов. По сути, уже в начале XIII века государство Караханидов не представляло реальной силы в регионе.
Тем не менее, в государстве на протяжении X-XII веков существовали развитые феодальные отношения, которые мы обязаны рассмотреть. Политическое устройство, социально-экономические отношения у Караханидов оказали влияние на дальнейшую историю тюркских народов Казахстана.
Объяснение:
Какие общественно-политические
изменения произошли в
государствах существовавших на
территории Казахстана в X-XIII
веках?
надо, Зарание
Одна з внутрішньої проблеми Африки є сміття . Так як ця проблема задіває екологію океану потрібне втручання інших держав так як Африка сама з нею не справляється.