Объяснение:
Вспомним аншлюс, Судетские кризисы, постоянную военную угрозу, исходившую от Германии, учения и мобилизации у чехословацких границ, агрессивную риторику А. Гитлера, давление на чехословацкого президента Э. Гаху и австрийского канцлера К. Шушнига, пусть ставшее известным скорее постфактум. Заключение пакта Молотова — Риббентропа и развязывание Германией Второй мировой войны, которая тоже началась в 1930-е: разве этого мало?
Что касается Советского Союза. Я понимаю, что от Вас требуют, Вам нужно написать, что политика Советского Союза в этот же период была агрессивной, поскольку СССР пошёл на заключение пакта с Германией и начал ещё в 1930-е советско-финскую. Так и напишите.
Но знайте, что приравнивание СССР и советской политики к нацистской Германии неприемлимо.
Поскольку внешнеполитическая конъюнктура и цели нацистской Германии и СССР (при заключении пакта) были различны, а идеологии и вовсе прямо противоположны.
Демократичні умови життя сприяли розквіту громадського промови, появі риторичних шкіл. Афіни в класичний період не тільки стали центром інтелектуального життя Греції, а й притягували до себе видатних митців - архітекторів і скульпторів. У другій половині V ст. до н.е. в Афінах зводиться чудовий комплекс Акрополя, з парадною брамою - Пропілеями, з величним Парфеноном (будувався для Афіни) і витонченим Ерехтейоном. Крім робіт Фідія, великі твори Поліклета, Скопаса, Праксителя. Архітектура: Храм Артеміди в Спарті (ділився в середині дерев'яних стовпів), храм Гери в Аргосі, храм Нікі Аптерос
У Греції храми стають благороднішими і гармонійними як у загальному своєму характеру, і по пропорційності окремих елементів; у малоазійських колоніях зодчі дбають про розкіш матеріалу, форм та прикрас; тоді як у Сицилії, де архітектура продовжує обертатися в доричних елементах, будівельники намагаються вражати колосальністю споруд. Замість вапняного каменю та пісковика для будівель використовується мармур, доступний більш тонкій обробці і тому сприяє більшій делікатності та витонченості орнаментування.
Образотворче мистецтво: Вази (амфори, кубки), теракотові статуетки. Вази знайдено у Некрополі за міськими стінами Афін. Зображення людини у вигляді звичних геометричних елементів. До кінця 8 ст. до н.е. Виразно виступає головна риса грец. мистецтва - прагнення до правдивого зображення людини та тварини.
Статья 37 КРУз : Каждый имеет право на труд, на свободный выбор работы, на справедливые условия труда и на защиту от безработицы в порядке, установленным законом. Пенсии, пособия, другие виды социальной не могут быть ниже официально установленного прожиточного минимума.