М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
gnkbdh
gnkbdh
13.12.2022 00:05 •  История

Заполните хронологическую таблицу
надо">

👇
Открыть все ответы
Ответ:
ролл10
ролл10
13.12.2022
Третий период связан с правлением крымской династии, последним из которых был Сафа Гирей, который умер в 1551 году.Значительную часть внешней политики Казанского ханства составляли отношения с Русским государством. В этот период не стихают постоянные междоусобицы и борьба за власть. После смерти Мухамеда-Эмина в 1518 г. с новой силой начинается борьба различных феодальных групп (казанской, московской, крымской) за казанский престол. В 1521 г. казанский престол занимает, пришедший из Крыма с военным отрядом хан Сахиб-Гирей, принявший в 1524 г. вассальную зависимость от Турции. В это время Московский Великий Князь усиливает давление на Казань. Более 20 лет, с небольшими перерывами, продолжалось правление в Казани другого крымчака - Сафа-Гирея. После смерти Сафа-Гирея правление ханством переходит в руки его жены - Сююмбике, продолжившей политику ее мужа.В период ее правления начинается серия русских походов на Казань. Первый из них, совершенный зимой 1549-1550 г.г., не увенчался успехом. После этого Иван IV построил укрепленный город на р. Свияге. С основанием Свияжска все волжское правобережье отошло к Москве. В Казани происходит усиление московской группировки, которая приводит к власти наместника при сохранении казанской феодальной знати.Но скоро проявляется недовольство местных феодалов и знати, и на престол вызывается астраханский царевич Едигер, которого поддерживали крымские, астраханские, ногайские ханы и турецкий султан.
4,5(87 оценок)
Ответ:
True228228
True228228
13.12.2022

Індуїзм - найдавніша національна релігія Індії. Його витоки зазвичай зводять до часу існування протоіндійской (хараппськой) цивілізації, тобто до II-IIIтис. до нової ери. При цьому індуїзм досі зберігає багато звичаї і встановлення з найдавніших часів, простягаючи в сучасність традиції архаїчної культури, що зародилися на зорі історії. Такого тривалого, безперервного і повнокровного існування не мала, мабуть, ні одна інша релігія.

В Індії є численні вірування та релігії, але тим Проте вона була і залишається країною індуїзму по перевазі. Саме навколо нього в усі віки будувалося її культурний, політичний та соціальна єдність.

Адепти індуїзму становлять близько 80% населення Індії. Послідовники індуїзму живуть також і в інших країнах Південної і Південно-Східної Азії: в Непалі, Пакистані, Бангла-Деш, Шрі Ланці, Індонезії, ПАР і в ін місцях. За кількістю прихильників, а їх налічується близько 700 млн., індуїзм є однією з найпоширеніших релігій світу. До кінця нинішнього сторіччя він переступив національні кордони і став популярним в ряді країн Європи та Америки, претендуючи на визнання в якості однієї зі світових релігій. p> Як релігійний феномен індуїзм відрізняється надзвичайною складністю і суперечливістю, якщо не сказати більше: багатьом він здається заплутаним, хаотичним і важко збагненним. До цих пір немає навіть задовільного визначення поняття "індуїзм" і чіткого пояснення, що ж відносити до нього, який зміст і межі цього поняття.

Ці труднощі зрозумілі: за кілька тисячоліть своєї історії індуїзм склався як всеосяжний синтез соціальної організації, релігійно-філософської доктрини, теологічних поглядів і систем психофізіологічних тренінгів. Він пронизує всі сфери життя свого прихильника: світоглядну, соціальну, поведінкову, юридично-правову і т.д., аж до глибоко інтимних сфер. У цьому сенсі він є не тільки і не стільки релігією, скільки життя і цілісним поведінковим стандартом, орієнтованим на різні соціальні статуси і вікові стадії.

Надзвичайно складна релігійна система індуїзму гнучко поєднує в собі самі, здавалося б, протилежні крайнощі і вміло пристосовується до найрізноманітніших суспільних і політичних умов, зберігаючи надзвичайну строкатість, яскравість і життєстійкість. Вміючи поєднувати непоєднуване і перетворюватись в химерні форми, індуїзм володіє дивовижною здатністю постійно породжувати нові школи і течії. Вся ця неозора строкатість існує в єдиних загальних рамках, що і дозволяє говорити про індуїзмі як про самостійну і цілісної релігійної системі з єдиними світоглядними установками. При всій удаваній аморфності, індуїзм завжди залишався винятково стабільним.

4,4(79 оценок)
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ