1. Какие цели поставил учёный перед собой после приезда в Оренбург?
Начал заниматься исследованием звуковой системы и грамматическим строем казахского языка, потом казахским алфавитом и правописанием, искал путь облегчить его
2. Почему автора тревожил языковой вопрос?
Автора тревожил языковой вопрос, ведь он хотел избавить казахский письменный язык от слов, заимствованных из других языков, старался очистить синтаксический строй, освежить казахскую прозу
3.Для чего нужно было вводить научные термины в казахский язык?
Для удобства народного разговорного языка
Объяснение:
1. Какие цели поставил учёный перед собой после приезда в Оренбург?
Начал заниматься исследованием звуковой системы и грамматическим строем казахского языка, потом казахским алфавитом и правописанием, искал путь облегчить его
2. Почему автора тревожил языковой вопрос?
Автора тревожил языковой вопрос, ведь он хотел избавить казахский письменный язык от слов, заимствованных из других языков, старался очистить синтаксический строй, освежить казахскую прозу
3.Для чего нужно было вводить научные термины в казахский язык?
Для удобства народного разговорного языка
Одним з головних доказів кочового життя і вірувань скіфів є золота царська пектораль, знайдена російськими археологами в 1971 році в кургані Товста Могила.
Дане прикраса була виготовлена грецькими майстрами-ювелірами на замовлення представників скіфської знаті. Це золоту прикрасу є нашийна півкільце, виконане з золота і прикрашене по всій довжині безліччю фігурок тварин і людей. Велика кількість цих фігурок зображають коней, а це було доказом кочового життя скіфських племен.
Коні були головною цінністю кочівників, так як дозволяли долати великі відстані з великою кількістю вантажу. Крім коней, на пекторалі зображено також міфічні крилаті тварини, що говорило багато про вірування скіфів.
Зображення розташовані по всьому колу і говорять про циклічність цієї та загробного життя людей. У них можна побачити сцени з переказів скіфської культури, особливості побуту і життя після смерті людини. Золота пектораль вважається істинним шедевром елліно-скіфського мистецтва, і була призначена для прикраси царської персони на важливі події. В даний момент вона перебуває в Київському музеї історичних коштовностей Україні