Сведения о сакской царице Томирис сохранились в трудах римского историка:
Геродота
Помпея Трога
Птолемея
Страбона
2.Томирис была царицей саков:
Аримаспов
Хаомаварга
Массагетов
Тиграхауда
3.Отношения с Ахеменидским государством саки стали развивать с:
VI в. до н.э.
VI н.э.
VIII до н.э.
IV в. до н.э.
4.Персы называли жителей казахский степей:
Массагеты
Скифы
Исседоны
Саки
5.Персидский царь Кир, начав поход против кочевников, рассчитывал:
Заставить саков заключить торговые соглашения
Покорить саков и подчинить своей власти
Распространить среди саков свою религию
Уничтожить все население
6.Царица Томирис правила саками в:
IV в. до н.э.
V в. до н.э.
VI в. до н.э.
VII в. до н.э.
7.Сведения о сакской царице Томирис сохранились в трудах греческого историка:
Геродота
Помпея Трога
Страбона
Тацита
8.Персидский царь Кир совершил свой поход против саков в;
520 г. до н.э.
530 г. н.э.
519 н. до н.э.
530 г. до н.э.
9.Слова Томирис: "Ты хотел крови, так пей ее досыта", были обращены к царю:
Дарию I
Александру Македонскому
Киру
Крезу
10.Правителем "четырех сторон света", "царем царей" называли
Ксеркса
Кира
Томирис
Александра Македонского
Найперше вона проявлялась у пануванні ідеї патріотизму, уособлювалася в богообраності римлян та Риму як найвищої цінності, в громадському обов’язку служити йому всіма вилами, в даних долей численних перемогах та світовому пануванні, в суворому дотриманні закону і встановленим у мирний час звичаям шанувати богів-покровителів сімей і родів.
Значення римської культури для світової цивілізації важко переоцінити. Ще й зараз більшість наукових, медичних, юридичних термінів – латинського походження. Таке ж значення мають досягнення римлян в архітектурі, образотворчому мистецтві, системі державного та приватного права, адміністративного управління та форм організації суспільного життя.У духовному життя римлян найбільшого поширення набула епікурейська філософія. Найповніше римський епікуреїзм відбито в поемі “Про природу речей” Тіта Лукреція Кара, який жив у першій половині І ст. до н.е.
Объяснение: