ответ:
шумерский миф о сотворении человека.
энлиль, энки,син, уту, нинурта, нергал и некоторые другие считаются космическими богами – игигами. божества менее высокого ранга, земные ануннаки призваны были тяжко трудиться, копая каналы и нося землю. они сильно роптали и энки, вместе с богиней нинмах решают создать людей, дабы переложить на них тяжесть труда. энки и нинмах вылепили три человеческие пары, определили им судьбу и устроили пир. на пиру боги творцы сильно захмелели. нинмах опять берет глину и делает из нее шесть уродов, а энки "дает им вкусить хлеба" и определяет судьбы. так появились предпосылки для социального и интеллектуального размежевания уже среди людей. энки дает людям плуг, мотыгу, форму для кирпича.
шумерский миф о потерянном рае.
на блаженом острове тильмун, орошенном также с энки, богиня нинхурсаг (отождествляемая с нинмах) выращивает восемь чудесных растений – своих дочерей. энки съедает эти растения, после чего болезнь поражает восемь органов его тела. нинхурсаг проклинает энки и покидает остров, мир начинает гибнуть.
возвращенная на остров с лисы, нинхурсаг вновь создает восемь богинь, каждая из которых символизирует заболевшую часть тела энки (ребро, челюсть, зуб…) и исцеляет больного.
объяснение:
Французька революція – окрім іншого, дала французькому суспільству Декларацію прав людини і громадянина (1789 р.). Основні ідеї, викладені в революційному законодавстві, мали місце в девізі французької революції "Свобода, рівність, братерство" (що все ще є девізом Франції). Страсне прагнення до свободи та рівності, з мотивоване філософами XVIII століття, надихнуло зміни, що відбулися.
Систему, яка називалася феодальною, хоча вона мало пов'язана з феодалізмом Середньовіччя, ненавиділи селяни та буржуазія за незбалансований розподіл привілеїв, особливо тих, що звільняли дворян і духовенство від оподаткування. Ці привілеї були скасовані на початку революції. Революціонери відлякували організовані групи будь-якого роду, оскільки вважалося, що лише один орган повинен існувати над громадянами – держава. Внаслідок цього гільдії, які вимагали обов'язкового членства і регулювали кожну професію, були придушені, і була встановлена свобода торгівлі. Старі університети були розпущені; в тому ж дусі, власність Римсько-католицької церкви була секуляризованою, а священики та єпископи були державними службовцями.
Сімейні відносини були глибоко трансформовані відповідно до принципів свободи та рівності. Шлюб був організований просто як цивільний акт; розлучення було дозволено; батьківський авторитет був обмежений; і згода батьків не потрібна для шлюбу дітей у віці старше 21 року. Короткий експеримент проводився з "сімейними судами", яким було дозволено скасувати рішення батьківства, і дружина була оголошена рівною її чоловікові.
Упродовж Революційного періоду послідовні уряди були налаштовані на консолідацію правових змін у наборі кодексів. Проекти були зроблені, але часу чи авторитету не вистачало, і вони не були прийняті, поки громадянське суспільство не було реставроване під Наполеоном.
Цивільний кодекс Наполеона (1804 р.) був організований як серія коротких статей, оскільки передбачалося, по-перше, що законодавці не могли передбачити всі обставини, які можуть виникнути в житті, і, по-друге, що лише лаконічність могла б зробити код достатньо гнучким, щоб адаптувати старі принципи до нових обставин . Загальні правила, що містяться в кодексі, з тих пір застосовуються до конкретних обставин без особливих труднощів. Мета кодексу полягала не стільки в створенні нових законів, скільки на повторення існуючих законів, що підлягають вибору, коли революційні акти змінювалися від попередніх і коли колишні закони відрізнялися один від одного.
Ливонская война 1558—1583 годов — крупный военный конфликт (или серия конфликтов) XVI века, в котором участвовали Ливонская конфедерация, Русское царство, Великое княжество Литовское (с 1569 года — Речь Посполитая), Шведское и Датское королевства. Боевые действия велись в основном на территории современных Эстонии, Латвии, Белоруссии и Северо-Западной России.