Джайлз Флетчер - автор описания Русского царства в XVI веке (1591 г.), английский поэт и дипломат
Антонио Поссевино - итальянец, папский легат в Восточной Европе, первый иезуит, побывавший в Москве и написавший об этом (1586 г.)
Генрих фон Штаден - немец, опричник царя Ивана Грозного, автор нескольких сочинений, посвященных России (1577-1578 гг.)
Джером Горсей - английский дворянин, дипломат, автор трёх сочинений мемуарного характера, содержащих ценные сведения по истории России (XYI век)
Барон Сигизмунд фон Герберштейн - австриец, дипломат Священной Римской империи, наибольшую известность как в России, так и за её пределами, приобрёл за свои обширные труды о географии, истории и внутреннем устройстве Русского государства (1549 г.)
Один век - шестнадцатый, все изучали Россию и писали о ней.
Колесни́ца — большая двухколёсная повозка, использующая как движущую силу скаковых животных. Колесница в ходе развития военной мысли, начиная с 2000 лет до нашей эры, превратилась в один из решающих факторов при ведении боевых действий. Использование боевых колесниц датируется бронзовым и железным веками
Импе́рия (от лат. imperium — власть) — монархическое государство во главе с императором или колониальная, либо международно значимая держава, опирающаяся в своей внутренней и внешней политике на военные сословия
Объяснение: Сори я в табло не сооброжаю... Ну это всё что я знаю
Вивчено роль російсько-української радикальної партії у формуванні української самосвідомості на території Австрійської Галичини на початку 90-х рр.XIX ст. розглянуто вітчизняну та зарубіжну історіографію з даного питання. Охарактеризовано стан суспільно-політичної думки того часу стосовно проблеми національної самоідентифікації східнослов'янського населення Галичини. Досліджуються взаємини виник радикального руху з найбільшими русинськими течіями українофільством (народовством) і русофільством (москвофільством). На підставі проаналізованих джерел зроблено висновок про прагнення ідеологів радикального руху до відмови від протистояння з українофільським і русофільським рухами та перехід до спільного відстоювання соціально-економічних і політичних інтересів русинського населення. Водночас підкреслюється, що метою спільної роботи народівців і москвофілів, на думку лідерів радикального руху, було створення окремої від росіян і поляків культурної спільності, що в перспективі мало призвести до формування української нації. Охарактеризовано умови, на яких вважалося можливим ведення спільної діяльності всіма русинськими рухами, в т.ч. визнання всіма сторонами свободи віросповідання, тому що українофільство визнавало необхідність витіснення православ'я, а русофільство греко-католицтва.