М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
MillaGuper
MillaGuper
27.01.2021 12:05 •  История

1. Прочитайте уривок і дайте відповіді на запитання. «У середині XVIII ст. матеріальний життєвий устрій основної маси на-
селення Європи — селян або ремісників у невеликих містечках — залишався
приблизно таким самим, як і за декілька століть до цього. В інтелектуальному
житті натомість відбулися надзвичайно серйозні зміни. Поки що вони стосува-
лися тільки представників освіченої еліти, яка швидко розвивається й дедалі
більше задає тон суспільним змінам у цілому» (Кенігсбергер Г. Європа раннього
Нового часу. 1500–1789).
1. Чому добробут селян і ремісників не змінювався на краще?
2. Хто був рушійною силою суспільних змін?
3.Чому вони стосувалися лише представників освіченої еліти?
2. Прочитайте уривок і дайте відповіді на запитання.
«…У XVIII ст. остаточно сформувалося таке почуття, як батьківська любов,
яке не було відоме людям доби Середньовіччя […] У цей час виникли дитяча
мода, ігри, казки (на Заході цей літературний жанр запровадили французи
Шарль Перро та Франсуа де Фенелон). Відтак суспільні еліти створювали
дитині якомога кращі умови, щоб повністю розвинулися її уява та почуття,
виявився інтелектуальний потенціал. Батьки, які усвідомлювали неповторну
цінність своєї дитини для себе, намагалися дати їй добре виховання та освіту,
планували її майбутнє…» (Ададуров В. Історія Франції. Королівська держава
та створення нації (від початків до кінця XVIII ст.). — Львів, 2002).
1. Яким було ставлення до дітей у добу Середньовіччя?
2. Коли сталися зміни в суспільній свідомості щодо погляду на світ дитинства?
3. Які казки Ш. Перро ви читали в дитинстві?
4. Чи пов’язували батьки процес виховання дитини з її майбутнім життям?
3. Прочитайте уривок про бал при дворі французького короля Людовіка XV й дайте
відповіді на запитання.
«Близько 7-ї години ввечері король пройшов до королеви… Їх Величності,
дофін, сестри короля, принцеси крові й придворні кавалери та дами, розкішно
вбрані, в одежі, що вражала своїм багатством і смаком не менше, ніж диво-
вижним блиском коштовностей, вийшли процесією й прибули під супровід
усіх інструментів, розпорошених у всіх кімнатах величезних апартаментів»
(Французький журнал «Mercure de France»).
1. Як проводили своє дозвілля наближені до королівського двору особи?
2. Хто входив до свити короля?
3. З якою метою представники аристократії намагалися потрапити на королівський
бал?
4. Прочитайте уривок і дайте відповіді на запитання.
«Характерним явищем тогочасного суспільства була перука. Уведення
перуки […] приписують то Людовікові XIII, то Людовікові XIV, які в такий
іб хотіли приховати лисину. У другій половині XVII ст. в моду входять
пишні, що спадають до плеч кучерями, перуки. Потім їх стали припудрювати,
а у XVIII ст. чоловічі перуки носили у вигляді невеликих накладок із косич-

ками, а пані продовжували носити складні каркасні конструкції, заввишки
кілька десятків сантиметрів. Популярність такої екстравагантної і шкідливої
моди пояснювалася демонстрацією статусу й авторитету…» (Кенігсбергер Г.
Європа раннього Нового часу. 1500–1789).
1. З якою метою в середовищі аристократії з’явилися перші перуки?
2. Наскільки зручними були перуки в щоденному побуті знаті?
3. Чи були перуки шкідливими для здоров’я?
4. Чому простолюд не носив перук?
5. На початку XVIII ст. в Парижі усталився звичай, коли жінки дворянського походження
приймали в домашніх салонах різних приватних осіб для вишуканих розмов
на заздалегідь заплановану тему. Так формувалися кола людей з інтелектуальними
інтересами.
У середині XVIII ст. існувало багато таких салонів. Так, автори «Енциклопедії
», починаючи з 1764 р., збиралися в салоні мадемуазель Жюлі де Леспінас.
Прочитайте уривок і дайте відповіді на запитання.
«Мадемуазель де Леспінас удалося згуртувати у своєму домі надзвичай-
но вишукану, інтелектуальну й найрізноманітнішу публіку. Вона сходилася
сюди щоденно від п’ятої до дев’ятої години ввечері. Коло учасників постійно
змінюється. Людина завжди може бути певна, що зустріне тут виняткових
чоловіків усіх можливих рангів із державних органів, з церковних кіл, з коро-
лівського двору або військових кіл. Регулярно сюди приходять визначні іно-
земці й письменники…
Мадемуазель вступною промовою задає тему, підтримує
розмову або відходить від неї, залежно від свого бажання. Політика, релігія,
філософія, новинки — у цих дебатах не оминають жодних тем».
1. Хто з авторів «Енциклопедії» міг бути присутнім на прийомі в салоні Жюлі де
Леспінас? 2. Яка публіка зазвичай збиралася на таких вечірках? 3. Як проходили
інтелектуальні дискусії? 4. Чи були на них, на вашу думку, заборонені теми?
6. Розгляньте ілюстрацію і дайте відповіді на запитання.
1. Як ви вважаєте, представники яких суспільних верств є гостями мадам Жофрен?

👇
Ответ:
pomogitepz3
pomogitepz3
27.01.2021

1.На грани войны обычно предпринимали с одной ис трёх взаимосвязаних целей предотвра

2.вони були не зручними

3.там заводилися паразити , вони були важкі

4.вони були їм не по карману

4,8(54 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
kseniya09451
kseniya09451
27.01.2021
Рафаэль (Рафаэль Санти) (1483 - 1520) – художник (живописец, график), архитектор эпохи Высокого Возрождения.Родился Рафаэль 24 марта 1483 года в Урбино, Италия. Первое обучение художественному мастерству в биографии Рафаэля проводил его отец - Джованни Санти. Оставшись в 11 лет сиротой, Рафаэль стал обучаться у Пьетро Перуджино – известного итальянского художника.Сначала Рафаэль копирует стиль своего учителя, а позже вырабатывает свою неповторимую манеру написания картин. Неповторимую – потому что его полотна чисты красками, легки, фигуры на них правильны в пропорциях. Однако анатомические знания в биографии Рафаэля были получены не сразу.Лишь переехав во Флоренцию, ознакомившись с величайшими работами Микеланджело, Рафаэль стал учиться пропорциональному изображению человеческих тел. Творческий пик в биографии Рафаэля начинается примерно в 25-летнем возрасте. Он переезжает в Рим, где получает несколько ценнейших заказов. Так он выполняет фрески во дворцах и соборах.Там же Рафаэль проявил себя как архитектор – был одним из руководящих строительством собора Святого Петра. Картины Рафаэля более всего прославлены благодаря его мадоннам. Он написал множество полотен с изображением Богоматери. Одним из самых известных картин Рафаэля – «Сикстинская Мадонна» (1513), «Мадонна Конестабиле» (1504), «Маленькая Мадонна».
4,8(95 оценок)
Ответ:
allahgulievaru
allahgulievaru
27.01.2021

ответ:510-133= 377 лет  

510-уничтожение в риме царской влати  

133- гибель Тиберия Гракха  

 

ВОПРОС:  

Древний писатель Плутарх рассказывает о гибели народного трибуна Тиберия Гракха. При этом Плутарх пишет: «После изгнания царей это был первый в Риме раздор, завершившийся кровопролитием и избиением граждан: все прочие раздоры удавалось прекратить благодаря взаимным уступкам и власть имущих, и самого народа» .  

Сколько лет Рим не знал кровавой борьбы граждан друг с другом? (Обозначьте даты на «ленте времени» )  

 

 

 

Последним царём Рима был Луций Тарквиний Гордый, который прославился своим тираническим правлением и был изгнан Римлянами. После свержения Тарквиния Гордого в Риме была провозглашена Республика. Правление последнего царя закончилось в 510 году до н. э.

4,5(11 оценок)
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ