М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
kryakrya04
kryakrya04
13.05.2023 06:01 •  История

«Амре Кашаубаев, - писал А. Затаевич в комментариях к своему сборнику «500 песен и кюев казахского народа», - выдающийся каркаралинский певец, с весны 1925 годасостоящий в труппе Казахского государственного театра. Кашаубаев - пока единственный из казахских певцов, которому довелось выступить за границей, а именно: летом 1925 года - в Париже, а годом позже - во Франкфурте-на-Майне,причем в обоих случаях - в этнографических группах, организованных Росфилом (Париж) и Боксом (Франкфурт-на-Майне), под управлением известного музыкально-этнографического деятеля, заслуженного артиста Г. П.Любимова». Французская пресса единодушно отметила голос Амре как «уникальный». Критикинаперебой сравнивали его с Энрико Карузо и Марио Ланца. Еще французские газетысообщали: «Очень нежное пение – достаточно, чтобы заставить нас степей и поэзией больших горизонтов».


«Амре Кашаубаев, - писал А. Затаевич в комментариях к своему сборнику «500 песен и кюев казахского н

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Lakensssss
Lakensssss
13.05.2023

ответ:вот тебе инфа прочитай в интернете полностью

Объяснение:

ВІДНОВЛЕННЯ ПРАВОСЛАВНОЇ ІЄРАРХІЇ

1. ЯК РОЗГОРТАЛАСЯ БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ПРАВОСЛАВНОЇ ІЄРАРХІЇ

Чому на початку XVII ст. розгорнулася боротьба за відновлення православної ієрархії? Якими були її наслідки для тогочасного українського суспільства?

На противагу польській владі, яка підтримувала унійну церкву, серед суспільно активних кіл української шляхти, духовенства, міщан та козаків сформувався рух за власну конфесійну окремішність.

На початку XVII ст. за Києво-Печерським монастирем було визнано право не підкорятися уніатському митрополитові. Монастир став центром православ’я. Було ініційовано заснування друкарні при монастирі та створення у Києві братства й братської школи. Благодійниця Галшка Гулевичівна подарувала свій двір у Києві для організації школи для дітей.

Київська православна верхівка розробила план відновлення православної ієрархії Київської митрополії. Було вирішено звернутися до патріарха Єрусалимського Феофана III з проханням про дозвіл на висвячення православних архієреїв і збільшення їх кількості, чого не дозволяла Берестейська унія. У березні 1620 р. патріарх Єрусалимський прибув зі своєю свитою до Києва. Він розгорнув активну діяльність: брав участь у богослужіннях у багатьох київських храмах, видавав патріарші грамоти, спрямовані на зміцнення братського руху в Україні тощо. Представники українського православного духовенства, зокрема Іов Борецький — ігумен Київського Свято-Михайлівського Золотоверхого монастиря, а також депутації від Київського Богоявленського братства і від Війська Запорозького наполегливо прохали Феофана III висвятити православних архієреїв. Після недовгих роздумів, він погодився і надіслав грамоти до всіх православних Речі Посполитої про обрання кандидатур, гідних єпископського сану.

Архієрей — особа, що посідає вищі посади у церкві.

Згодом, таємно від польської влади, у Братській церкві на Подолі патріарх висвятив православних митрополита і єпископів. Митрополитом Київським, Галицьким і всієї Русі став Іов Борецький, єпископом Володимирським та Берестейським — Єзекиїл (Йосиф) Курцевич — архімандрит Трахтемирівського монастиря; архієпископом Полоцьким, Мстиславським і Вітебським — Мелетій Смотрицький — чернець Віленського монастиря Святого Духа.

Польська влада не стала йти на відкритий конфлікт із православними, зважаючи на загострення відносин з Османською імперією. Навпаки, король Сигізмунд III звернувся до Феофана III, аби той закликав козаків Війська Запорозького дати збройну відсіч султанові Осману II, який готувався до нападу на Річ Посполиту. Згодом, коли задумане було досягнуто, король знову відмовився від підтримки православ'я і наказав заарештувати Іова Борецького та Мелетія Смотрицького за фальшивим звинуваченням у зраді на користь османців. Невдовзі православні відповіли на ці звинувачення протестами та посиленням політичної боротьби з метою домогтися від польської влади визнання відновленої православної церковної ієрархії.

4,7(36 оценок)
Ответ:
Canyon77
Canyon77
13.05.2023

Младотуре́цкая револю́ция — революция 1908 года в Османской империи, целью которой было свержение султана Абдул-Хамида II и восстановление конституции.  

3 июля 1908 года в македонском городе Ресен произошло восстание под руководством майора Ахмеда Ниязи-бея. 6 июля восстание поднял Энвер-паша, а в последующие несколько дней восстало большинство турецких военных частей в Македонии. Их поддержали местные албанцы и македонцы. 23 июля восставшие вошли в Салоники и Битолу.

После этого случая парламент низложил Абдул-Хамида и избрал новым султаном Мехмеда V.

4,7(26 оценок)
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ