М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Який з названих орденів є жебрущим: 1454 р меченосці мальтійський орден домініканці найвпливовішими священиками, що мали право обирати папу римського були: абати кардинали капелани вікарії вислів «ходіння в каноссу» означає: всеохоплюючу та довготривалу ганьбу нещирий прояв каяття й покірності неприємну і несподівану новину швидкий і рішучий вибір в чому не відбулося кардинальних розбіжностей між християнськими церквами, після їх розколу в 1054 р.? в питанні про значимість ісуса в питанні деяких догматів в питанні про главу церкви в питанні про мову богослужінь хто із видатних постатей середньовіччя доводив перевагу розуму над сліпою вірою і говорив, що «немає користі в словах, якщо не пояснюється сказане. ніхто не здатний вірити, якщо він спочатку не зрозумів». б. клервоський г. ножанський п. абеляр м. поло як католики стали називати віруючих православної церкви після розколу 1054 р.: єретики схизматики віровідступники сарацини

👇
Открыть все ответы
Ответ:
karinemirova2
karinemirova2
10.09.2020

Объяснение:

Когда мы слышим понятия «инки», «майя» или «ацтеки», то мысленно переносимся за океан, в горы и джунгли американского континента. Именно там обитали эти малоизвестные человечеству племена индейцев ¬– создателей цивилизации инков, ацтеков и майя, кратко о которых мы и поговорим дальше. Из истории знаем о них только то, что они были искусными мастерами. Инки строили большие города, соединявшиеся такими дорогами, как будто по ним мчались автомобили. Пирамиды возвели наподобие египетских, но по местным религиозным воззрениям.

4,4(29 оценок)
Ответ:
PORCH1488
PORCH1488
10.09.2020
Утвердження буддизму державною релігією спричинило за собою широке будівництво храмів і меморіальних споруд, присвячених Будді. У цих спорудах знайшли відображення і раніше існуючі архітектурні традиції, і народна міфологія, що з'єдналася з переказами і легендами про життя, подвиги і перевтілення Будди (джатаках). Його образ не отримав чуттєво-образного втілення в ранніх буддійських пам'ятках. Він відтворювався тільки через ряд символів-колесо Закону; ланей, що слухають його проповідь; слонів, що поклоняються дереву, під яким він вдавався роздумів.

У цей період в Індії вперше для будівництва і створення великих скульптур стали застосовувати камінь. Збережені споруди в основному являють собою пам'ятники культового призначення, які є буддійськими ідеями, втіленими в камені.

До цього часу відносяться ступи, печерні храми і монастирі, а також окремо стоять меморіальні стовпи. Ступа-споруда, споруджена на честь особи, або подій, шанованих буддистами, веде своє походження від стародавніх похоронних пагорбів. Зазвичай вони представляли собою напівсферичні куполи, складені з великої цегли, що стоять на круглому цоколі з терасою, призначеної для ритуального обходу ступи. Поставлена на широкому барабані, вона завершувалася релікварієм( дарохранительницей), так званою «священною горою», або огорожею з жердиною посередині. Найвідомішим спорудою цього типу стала ступа в Санчи, зведена в III-I ст. До н. е.

Поряд з великими ступами, що стоять під відкритим небом, велику роль в раннебуддийском мистецтві грали культові і житлові печери, прорубані в кам'яних схилах гір. Вони цінні тим, що копіюють дерев'яні споруди, зниклі через недовговічність матеріалу. Конструкції дерев'яних стін, брущаті капітелі, карнизи очеретяних дахів були передані в камені будівельниками печер з усіма деталями, аж до головок цвяхів. Там використовуються не тільки буддійські мотиви і образи, а й символи, і сюжети, характерні для культури Індії в цілому — зображення лотоса, змії, крокодила та ін.

За царя Ашока почали висікатися печерні буддійські монастирські комплекси, що досягають найчастіше значних розмірів. Їх основними спорудами були квадратні зали-ві-хара, за якими в товщі кам'яної брили розташовувалися келії ченців і монастирські храми — чайтьї. Суворі і величні приміщення чайтьї, витягнуті в глибину залу і розділені двома рядами колон на три нефи, прикрашалися скульптурою, а часом і розписами, всередині храму біля закругленої стіни навпроти входу містилася ступа — сховище реліквій.

Для спорудження чайтьї зазвичай обиралася прямовисна скеля, в якій послідовно вирубувалися сходи, фасадний майданчик, світлове верхнє вікно. Процес був тривалим і дуже трудомістким. Він починався зверху від самої стелі, а потім майстри опускалися все нижче і нижче. Таким чином, будівельникам не було потрібно ні лісів, ні внутрішніх сходів. Чарівні образи храмових скульптур народжувалися також в ході виготовлення храму, вивільняючи від гніту кам'яної скелі.

Великі печерні храми були вирубані в II-I ст. До н. е. в різних частинах країни, але одним з кращих зразків храмового скельного зодчества була чайт'я в Карлі (I ст.До н. е. — I ст. н. е.). Її відрізняли величний інтер'єр і величезні розміри. У довжину храм налічував 41 м, а ширина дорівнювала 15,5 м, висота досягала 15 м (висота сучасного п'ятиповерхового будинку). Надзвичайну таємничість і значущість інтер'єру храму надавали потужні восьмигранні колони вздовж стін, увінчані низькими монументальними капітелями. Відчуття маси скелі і краси архітектурного простору народжували у людей благоговійний захват. Ступа, споруджена в глибині храму, своїми м'якими обрисами доповнювала спокійні форми храму.

До цього ж часу відноситься і одне з найзнаменитіших творів індійського мистецтва, зображене на державному прапорі Індії — левова капітель. Це скульптурна група з чотирьох левів, що сидять спиною один до одного на плоскому кам'яному колі. Краї цього кола прикрашені горельєфом (високим рельєфом, в якому зображення виступає над площиною фону більш ніж на половину свого обсягу) слона, Бика, лева і коня, відокремлених один від одного дхарма-чакрою — буддійським колесом вчення, приведеним Буддою в рух після його просвітлення під час першої проповіді в гаю поблизу Сарнатха.
4,6(21 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ