Здоров!
Объяснение:
на місці Візантійської імперії склалося кілька відокремлених держав.
Центральна частина увійшла до Латинської імперії. У ній взяли владу керівники лицарських західних ополчень, а реально основні багатства і значна частина території перейшли під управління Венеції. Згодом, підкорившись перенесеним із заходу феодальним порядкам, Латинська імперія розкололася на кілька феодальних сеньйорій, що стали здобиччю навколишніх держав. Найбільшим залишком Візантії стало Нікейське царство. У ньому були збережені державні та політичні традиції імперії, включаючи імператорську владу. Державна адміністрація навіть ще централізувалася і посилилася. Виникли посади великого стратопедарха (свого роду заступника імператора за його відсутності), великого коноставла (ватажка західних найманців). Велику державну роль став грати татій палацу-наставник імператорських дітей. В обласному управлінні було збережено та відновлено фемний поділ. Іншими великими осколками Візантії були Епірське царство на Балканах і Трапезундська імперія в північно-східній частині Малої Азії. Остання досить скоро втратила державно-політичну спільність з Візантією, підпавши під вплив інститутів і політики Грузинського царства, що переживав в ту пору короткий час розквіту.
Після тривалої військової і політичної боротьби правителям Нікеї вдалося в 1261 р.відновити імперію, об'єднавши деякі найбільш важливі центральні області під владою константинопольських імператорів. У відродженій Візантії встановилася влада нової династії Палеологів (1261-1453).
Най пипл!
Объяснение:
Анабаптисты проповедовали немедленное установление <царства божьего на
земле> путем возвращения церкви к ее первоначальному состоянию и
ликвидации всех учреждений, находившихся в согласии с этой якобы
христианской, а в действительности же антихристовой церковью. Под
<царством божьим> Мюнцер и анабаптисты понимали такой общественный
строй, где не будет существовать ни имущественного расслоения, т.к. не
будет частной собственности, ни противостоящего людям и чуждого им
государства. <Царство божие> мыслилось как состояние всеобщего
равенства, как единая и неделимая народная община, основанная на
общности имущества и работы, где нет ни князей, ни каких-либо господ,
ни имущественной иерархии. Этот справедливый общественный строй и есть
идеал.
Для того, чтобы осуществить все это не только в Германии, но и во всем
христианском мире, Томас Мюнцер и его последователи пропагандировали
революционное восстание против господствующих классов, против феодалов
и богачей, во имя счастья угнетенного и эксплуатируемого народа. Чтобы
совершить революцию, нужно привлечь в движение самые широкие слои
населения. Все существующие власти, в случае, если они не подчинятся
народной революции, должны быть низложены. Если князья и дворяне
добровольно не присоединятся к восставшему народу, их надо при первом
удобном случае свергнуть с оружия.