М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
dalakovadg
dalakovadg
21.11.2021 17:11 •  История

Почему япония и китай проводили политику "закрытия" своих стран от европейского влияния?

👇
Ответ:
Появление европейцев на японских островах обострению междоусобных войн феодалов, давало толчок развитию морской торговли, но и вызывало опасность подчинения Японии европейскими колонизаторами. В реальности европейской угрозы японцы могли убедиться на примере захваченных испанцами Филиппин. Существовала также и ощутимая опасность от маньчжуров, подчинивших своей власти Китай и Корею.
Аналогичную политику проводили императоры в Китае, когда в 1757 г. специальным указом все порты, кроме Гуанчжоу, были объявлены закрытыми для внешней торговли. Причиной закрытия Китая были опасения властей в том, что контакты китайских торговцев с иностранцами могли подорвать традиционные устои общества.
4,4(1 оценок)
Ответ:
weee2004
weee2004
21.11.2021
Они боялись испортить себя и свою страну религей которую привезут европейцы и поселятся там.
4,8(14 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Riiiiiii
Riiiiiii
21.11.2021

промышленная революция происходила медленно: большинство населения было в сельском хозяйстве, а труд малоземельных крестьян, искавших дополнительный зароботок на кустарных предприятиях и мануфактурах

, финансово использовать было выгоднее, чем применять механизмыв 1815 во франции была реставрирована монархия бурбонов.власть перешла к феодальной аристократии. июльская революция 1830 г. свергла династию бурбоно. власть перешла в руки землевладельцев, банкиров и промышлеников.при июльской монархии ( 1830-1848) усилились позиции буржуазии 

4,6(56 оценок)
Ответ:
lera0900
lera0900
21.11.2021

прискорення історичного процесу приводить у xix ст. до нового якісного стрибка в порівнянні з початковим періодом нового часу. європа пересіла з кінного диліжанса в "східний експрес”, з парусника на пароплав і на кінець сторіччя підійшла до того, щоб літати в повітрі і плавати під водою. телеграф зв'язав європейські країни і сша з найвіддаленішими куточками планети. наука проникла углиб речовини і в таємницю еволюції живої матерії. то був вік науково-технічного перевороту і бурхливих соціальних потрясінь, але разом з тим - найбільших гуманістичних і естетичних завоювань та утопічних помилок розуму.

мінявся сам вигляд світу. величні собори, розкішні палацові резиденції, більш скромні "дворянські гнізда”, невеликі поселення ремісників перетворилися в прекрасні, але все ж пам'ятники феодальної епохи, що назавжди пішла в минуле. носіями нового стали великі промислові міста з їх і фабриками, залізничними вокзалами і лініями метро, особняками багатіїв і нетрищами, доходними будинками і будиночками бідняків, публічними бібліотеками, музеями і комерційними видовищними - театрами, танцзалами, концертними .

рівень досягнень і їх роль в сучасній системі цінностей відображає вже той факт, що при характеристиці xix ст. часто використовують термін  "класичний”: це вік класичного капіталізму (вільної конкуренції), класичної філософії, класичного природознавства, класичної літератури і

хронологічні межі культурного феномена xix ст. ширші, ніж календарні. початок новим культурним процесам поклала французька революція 1789-1793 рр. що ж до завершення епохи, то рубежем став початок першої світової війни в 1914 р.

ідеї свободи, рівності і братерства, проголошені якобінцями, створили сприятливу атмосферу для боротьби за демократичні перетворення у всьому світі. минуле сторіччя стало часом буржуазних революцій. в одній франції їх було декілька: в 1830, 1848, 1870 рр. у 1848 -1849 рр. революціями була охоплена вся європа. їх головний результат - становлення буржуазної демократії в більшості європейських країн. гострота соціальних протиріч, напруження політичних пристрастей було пов'язане не тільки з протиборством буржуазії і дворянства, але і з боротьбою пролетаріату проти буржуазії. паризька комуна 1871 р. стала першою пролетарською революцією.

утвердження буржуазних відносин у найбільших країнах, схожість соціально-економічного і суспільно-політичного ладу, складання світового ринку, активні ділові, дипломатичні, революційні, культурні зв'язки, новий рівень засобів комунікації обумовлювали виникнення тенденції зближення культур.

у той же час найістотнішим чинником, який суттєво вплинув на розвиток світової культури, став могутній національно-визвольний рух: боротьба проти нашестя наполеона в іспанії і росії, проти гніту австрійських габсбургів в італії та угорщині, проти османського ярма в греції і болгарії, проти російського царизму в польщі і на кавказі, об'єднання німеччини. дуже різний за складом і цілями у різних країнах цей рух веде до того, що вчені, письменники і художники звертаються у своїй творчості до історичного минулого і культурних традицій власних народів. усвідомлення кожною нацією своєї значущості, розвиток почуття національної гідності визначав прагнення людей науки і мистецтва вийти на світовий рівень, іти в ногу з часом.

у загальній картині історії xix ст. існують і взаємодіють тенденції розвитку національних культур і складання загальнолюдської, світової культури.

наслідки утвердження капіталістичного виробництва і капіталістичних відносин були неоднозначними для культури. з одного боку, імпульс для розвитку отримала наука, оскільки виникла пряма економічна зацікавленість в застосуванні у виробництві відкриттів, винаходів, більш численною стала інтеліґенція, зростало міське населення. з іншого ж боку, машинне виробництво створило клас найманих робітників-пролетарів, звело до мінімуму гуманістичний чинник у праці, посилило відчуження працівника від процесу і продукту праці, протистояло світу ідеалів і духовних цінностей.

у своїх основах культура xix ст. спиралася на ідеї і погляди, вироблені в епоху просвітництва. це - насамперед  гуманізм, що піднявся до розуміння цінності кожної людини як особистості, її права на вільний розвиток, раціоналізм і, особливо, -  сцієнтизм  (від латинського  "сцієнція” - наука), який абсолютизував роль і можливості науки в житті суспільства, а також  євроцентризм,  що оцінював всі цивілізації крізь призму переваги європейського зразка для всіх інших культур.

4,5(25 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ