У грецькій ментальності гомерівського періоду чоловічий і жіночий світи були строго розведені, причому чоловічий світ займав значно вище місце, що пов’язувалось з естетичними та етичними канонами, які раніше діяли на рівні міфології, а потім були розвинуті в літературі й філософії докласичного і класичного періоду.
Жінка, не маючи громадянських прав, і в домі займала досить скромне місце. Вона зазвичай не мала права бути присутньою на сімейній трапезі (особливо якщо в домі були гості), проводячи час у спеціально відведеній їй частині будинку – гінекеї. З дому, одружена жінка, могла виходити лише у супроводі рабинь, євнухів, прикривши обличчя і голову плащем.Становище одруженої еллінки було об’єктивно підпорядкованим, а коло дозволених їй інтересів обмежувалось стінами дому (навіть не всього, а гінекеї – жіночої його частини). Їй категорично заборонялось відвідувати театральні вистави та інші громадські акції. Закони і звичаї жорстко регламентували поведінку одружених афінських жінок, практично позбавляючи їх елементарних можливостей компенсації дефіциту чоловічої ласки.
Основне завдання своєї реформи Солон вбачав у реалізації принципів “подвійної моралі”, яка дозволяла чоловікові й дошлюбні, і позашлюбні сек. контакти, а жінці – категорично забороняла.
Афінський закон про перелюбство містив наступне: “Якщо чоловік заставав дружину свою з коханцем, то він не міг більше з нею жити під страхом безчестя”.
Сек. свобода грецьких чоловіків була безмежна. Закон дозволяв чоловікові все: конкубінат, куртизанок і навіть публічні будинки, але вимагав від нього шани до дружини, поваги її домашніх і подружніх чеснот, які ставилися їй в обов’язок. Не рекомендувалось приводити в дім куртизанок: це вважалось дурним тоном. Розлучення для чоловіка було вільним. Він міг у будь-який час відіслати дружину зі свого дому. В цьому випадку він зобов’язаний був повернути їй посаг, якщо лише розлучення не було викликане зрадою дружини. У грецькому суспільстві воно було можливим через безпліддя дружини, невірність або з інших мотивів. Якщо ініціатива розлучення належала жінці, їй необхідно було звернутися до посадових осіб. В особливих випадках, справи про розлучення, розглядались у суді. Але і в цьому випадку чоловік мав більше прав, ніж жінка.
Объяснение:
Не особо много смогла сказать про права мужчин, но по-моему суть понятна
-
Объяснение:
Дорошенко усіма правдами і неправдами відстоював Українську автономію. Це ціла купа подій то він хоче бити поляк але потім присягає на вірність королю. То він хоче протекторат з Росією,але росія не хоче широкої автономії. То «союз» з турками, але тім шось в голову стреляло і вони зроджували. Хотів обєднати два береги Дніпра..
Cамойлович висловлював незадоволення укладеним між Московським царством і Османською імперією Бахчисарайського миру 1681 року, неодноразово виступав проти укладення польсько-російського Вічного миру 1686 року, який узаконював розділ козацької України на дві частини.
В цілому це все. Все що він робив це слухався Москву. Робив доноси, а навіть коли відмовляв царя від походів на турків(коли ті порушили бахчисарайський мирний договір), москалі казали не випендрюйся і Іван слухався.
1 Благоприятные условия: Египет находился рядом с Нилом, где было много воды и можно было сажать растения не беспокоясь о их поливке
2 Потому что по ним поступала вода для поливки растений
3 Все египтяне равны перед фараоном
4 В том что он не совершал никаких грехов. Хорошим человеком считался тот кто не убивал и не совершал преступлений
5 Пирамида Хеопса и сфинкс
6 в Египте были иероглифы один иероглиф одно слово, также в Египте гласные не обозначались, писали египтяне на папирусе
7 Жрецы могли призывать богов и говорить с ними