Консервативное:
-Вера в необходимость сохранения самодержавия в России.
-Теория «официальной народности».
С.С. Уваров
М. П. Погодин
Славянофилы:
-Идея об особом пути развития России.
-Отрицательное отношение к заимствованию Россией европейских образцов развития общества.
Ф.М. Достоевский
А.С. Хомяков
И. С. Аксаков
Западники:
-Петр I превратил Россию в цивилизованное государство, привив народу черты европейской образованности.
К.Д. Кавелин
Т.Н. Грановский
Революционное:
-Теория общинного социализма.
А. И Герцен
Н.П. Огарёв
Объяснение:
Объяснение:
Падінням Константинополя завершився цілий період в європейській історії. Християнська цивілізація, православ'я втратили один зі своїх центрів. Вплив Візантії був величезний. Це мало далекосяжні наслідки, особливо для регіонів поширення східної гілки християнства-православ'я. Вперше століття після падіння Візантії цей світ було поділено на дві сфери впливу: Османської імперії та Речі Посполитої (Польща). Обидві держави були не православними: османи-мусульмани, Річ Посполита-католики.
Чоловік Софії Палеолог зробив все для проголошення Москви наступницею Візантії. За правління Івана III відбувається остаточне оформлення незалежності Московської держави, саме він починає так звану політику»збирання земель".
Загибель такого могутнього культурного і цивілізаційного центру, як Візантія, перетворило католицький захід в основу, на якій будувалося майбутнє Європи. Падіння Візантії збіглося в часі з відсутністю єдності (політичного, релігійного) між християнськими країнами — захід був проти Сходу, католики проти православних. Ось в таких умовах почалося становлення Російської імперії, яка проголосила себе "Третім Римом", наслідки чого чітко відчуваються і сьогодні.
умов підлеглості православних Папі Римському, визнання основних католицьких догм і збереження православної обрядності. Унію (від лат. unio — союз) формально й офіційно проголошено на церковному соборі в Бересті 1596 року.