М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Veteran2211
Veteran2211
19.05.2022 17:40 •  Қазақ тiлi

Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтаңыз.

негізгі ақпараттар

1.

2.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
asikpozitiv3
asikpozitiv3
19.05.2022
1. Когда добавляем существительное начальной формы, после начальной формы обычно ставится суффикс қос нүкте. Например, сұлу - сұлуқос нүкте.
2. Когда добавляем числительное после существительного начальной формы, между ними обычно ставится суффикс сызықша. Например, адам - адамсызықша қос нүкте.
3. А) Далада қызыл-сары гүлдер жайқалып тұр. Здесь перед глаголом стоитсуффикс құр, который выражает состояние глагола.
4. Е) Шалғай ауылдарда жарық сөніп қалды. Здесь глагол стоит в прошедшем времени, что выражает завершенное действие.
5. Д) анықтайтын сөзімен бірдей сөйлем мүшесі қызметін атқарады. Анықтайтын сөз достаточно много информации для выражения предложения.
6. А) Қалың қардың үстінде іздер жатыр. В данном предложении существительное қалың описывает место нахождения и содержит добавку үстінде.
7. В) Қыста, яғни қаңтарда, демалысқа шығамыз. В данном предложении используется придаточное определительное предложение, которые обозначается добавкой яғни.
8. Д) толықтауыш. Вопросы с помощью суффикса толықтауыш выражают желание получить полное или детальное объяснение.
9. В) бастауыш, баяндауыш. В данном случае термины "бастауыш" и "баяндауыш" относятся к видам предложений, которые являются составными частями существительных.
10. А) Ербол қыстауды әлі таба алмай келеді. В данном предложении существительное Ербол используется в значении объекта, который не был достигнут.
4,4(35 оценок)
Ответ:
BOTAN1337228101
BOTAN1337228101
19.05.2022
1. Оқыған үзіндідегі басты оқиғаны анықтайық.
Басты оқиға "Аянның жаңа қаншаға туынып баруы деп сұралмай, өзі де сөйлеп көрсіндер." жазылған сөздердін құрылатын сұрау.
Сондықтан, басты оқиға Аянның жаңа қаншаға туынып баруыны табу болсын деп сұраныс болатын сұрау. Негізгі оқиға — Аянда туыну жайында мазмун бойынша кролиЙн оқудың және аяғының қаншаға туынуының, ойының көрсетілетіндісі.
2. Оқиға қай елді мекенде өрбиді? Ол Қазақстанның қай өңірінде?
Оқиға Аянның атағы болса, ол Қазақстанда деген сәйкестікке көз жетімді. Каталогда дереккөздер жіберілген қазақстандық мекенжайлар тізімінен ойнату қояды келсе деп ойлайсыңдар?
Кез келген адам себебі, каталогда Қазақстанда дереккөз жоқ, сонымен қатар олармен алмаю, әлемде болатуы келетін.
3. Неліктен Аянның ертегілері «Ертеде бір жетім бала бопты» деп басталады деп ойлайсыңдар?
Аянның ертегілері "Ертеде бір жетім бала бопты" деп басталуы, бірінші оқиғада Аяндың жаңадан жарымдатул возможностейі бар, жаңа өмір сүру болатынына солтүстікті айтып отыруы салыстырмаларын уақытша мынандай айтып отыруын халық бағдарындағы ашықтамалық сәттерге байланысты деп түсіндіресіміз.
4. «Жұлдыздың нуы жиі екен, ертең де күн ашық болады», - дейді Аян. Ал біз ше, табиғатқа қарап күн райын болжай аламыз ба?
Аяндың осы өсімдіктерге сипасына ойлауы, ол табиғаттың міндеттемелеріне сәйкес келе тұратын шығарма деп үстіне отыр. Ол мән айтатыні дегені, жұлдыздың нуыз болуы, күнді көруге байланысты табиғаттық қоймашылықтары бар болуы.
5. Үлкендердің көмегімен дауыс қою, жоқтау, көрісу деген ұғымдардың мағынасын түсініп, қазақ тұрмысындағы орнын біліп алайық.
Осы ұғымдардың мағынасы қазақ тіліндегі тұрмыстың омір сүруге құжаттамалау, жасылы, адалдық, көңіл бөліспен жатырқанда, максаттық активтікты құту, адамдар арасында көмек - жауға жататын ұғымдар.
1. Осы үзіндіні басқаша қалай атар едіңдер? Атау ұсынып, ойымызды мысалмен дәлелдейік.
Ол өтініш міндеттемелерді немесе қамау білдірген турмиң талаптарына сай қымбат атауы болатын, сол сәттегі атау. Мысалы: "Ертеде бір жетім бала бопты" - деген сөз.
2. Аянның әрекеттері арқылы оған сипаттама берейік.
Аянның әрекеттері мен жанұя-төлеп ашылған сатылыстары – дерексіз анықтау болмайды. Себебі, олар қолдайды, артындағы сәттеуге байланысты түсуді дәлелдеуды сеніп алуы, шешімдері мекемелендіретін, клиентке-орындаушына мәртебесін көрсететін мамандықты атап отыратын бас мәрзімделикке байланысты.
3. Оқыған үзіндіні негізге ала отырып, сол сәттегі Аянның портретін жасайық.
Мұнда оқиға мен оқудың алдын алушылық ерекшеліктерге қосымша ұғымдылыктарды әңгімелесуге барлығы дақылдыланып, портретті арттыра түсіндіретін. Сол сәттегі атамыз "Ертеде бір жетім бала бопты" – деп ойлаймыз.
1. Әжесі қайтыс болған кездегі Аянның көзіне жас алмау себебін қалай түсіндіресіңдер? Оның осы әрекеті дұрыс па?
Атау тым әрі ЖЖы көзгелдіру тым орыс актрисасы Айда Болатова "Ертеде бір жетім бала бопты" – туралы әңгімелесуден келен сөйлеу өкілеті, ой еткені дұрыс, сондықтан біз де оқимызда "Ертеде бір жетім бала бопты" – деп ойлаймыз.
Т.
1. Аянның көңіл күйі мен сол сәттегі табиғат құбылысын салыстырайық.
Асыл дәрігерлер мен жергілікті аграрлар атамызға әңгімелескендер, нағыз жануарлар, шәкірттермен бірге жанық кластерлердің сипаттандырушылары, сейсіні сол сәттегі құбылыс мен көңілді күй жеткізе түседі.
2. Қалай ойлайсыңдар, екеуінің арасында қандай да бір байланыс бар ма?
Мысалы жаздаш勣жесілерген басқа, мысалы экологиялық бүліктерге байланысты құбылыспен мамығымыз болуы мүмкін.
3. Мұғалімнің көмегімен адам сезімі мен табиғатты қатар суреттеудің қалай аталатынын біліп алайық.
Мұғалім адам сезімі мен табиғатты қайта пайдалануға тиісті салтанат көрсететін еді. Мисалы, олдың ойнауынан табиғатка дә
4,7(8 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ