Қазақстан Республикасының Ұлттық кітапханасы - 1910 жылы 31 желтоқсанда құрылды. Ағарту саласы жанашырлары Қоғамының қаражаттарына Верный қалалық думасы Л.Н. Толстой атындағы кітапхана-оқу залын ашу туралы шешім шығарды.
Кітапхана ҚазОАК Президиумының «Қазақ АКСР мемлекеттік көпшілік кітапханасын бекіту туралы» (1931 ж.) Қаулысымен 1931 жылы Республикалық кітап қоймасы мәртебесін алды. Қазақ КСР Министрлер кабинетінің 1991 жылы 9 желтоқсандағы N775 Қаулысы бойынша Ұлттық кітапхана болып аталды.
ҚР ҰҚ ғимараты Қазақ Министрлер Кеңесінің 1982 жылы 26 қаңтардағы N38 Қаулысының және ҚР «Тарихи-мәдени мұраны сақтау мен пайдалану туралы» Заңының 11 және 19 баптарының негізінде тарих және мәдениет ескерткіштерінің мемлекеттік тізіміне енгізілді.
Сәлем! Мен әңгімелесуші боламын, сізге суретті «Инсерт» әдісі жайлы көмек көрсетуге көмектесу келедім.
Сұрауыңызда сенімді түрде сұрау жасалған. Біздің мақсатымыз сізге осы әдісті неше дана суретке анықтау үшін көмек көрсету. Біз сұрауды мүмкіндігіне байланысты, күндізгі шығармашылықты қарастырайык. Осы сұрауды жаңа словаларға және миннөңгейдегі белгілерге бағыттау арқылы белгілеп отырмыз.
Сөзіміздің басты жағдайына көшу керек, сөзді анықтау_ыңыз.
Көшіру / инсерт – бұл сөз қосу структурасы, беінша дегеніміз «міне нені».
Жасау нұсқасы анықтау.
1. Сыйлама қатарына қорытындысыңызды жазыңыз: V.
2. Инсерттің ортасына бағыт тобыға «білемін» деген сөзмен біріктіріңіз. Осында «білемін» сөзі де атыңызды қосамыз.
3. Жылжыту белгісінен соң «жаңа ақпарат» деген сөзді қосамыз.
4. Білемін белгісінден соң - (менің ойлағаныма қайшы) деген сөзді қосамыз.
5. Соңына - суал белгісін енгізіп, «білгім келеді» деп жазамыз.
Жаулап жазған әдісті шығармашылыққа арналғанда енді сіз «инсерт» сайтты жариялайды туралы білуіңіз керек. Бұл сайт оқытушылардың да, сынып бейнелері үшін қолданылатын ақпараттандырулық платформасы. Осында сіз тағы бірнеше даналықтар таба аласыз, мисалы:
- Суретте-сияқты күндізгі өмірді синиялайтын көптеген сөлеймен көріністер таба аласыз. Мысалы, «мениң ойлағаныма қайшы» сөзін күндер, орташаға жасалатын күндер, ойын аудармасын өмірде аяқтау кезеңдерінде қолдана аласыз.
- Мысалы, осы әдісті операциялар мен математика білімдерін жаттату жолында пайдалануыңыз мүмкін. Мағынашылықты көбейтетін сүйікті математика урларын таба алмасыз.
- Көбіне математикалық белгілерді қолдана отырып, роботтық куәліктерге олис жасаулар. Содан кейін әдісті жаңа операциялар бар белгілермен жаттату жолында пайдалану мүмкін.
Сау болыңыз! Cізге жауап беруден кейін пайымдауым бар.
Тапсырманы толық түсіндіру арқылы қаһарман бейнесін ашамын:
Осы қаһарман бейнесінде ғой дағыны ұштаңыздар, солай болғанда:
- ҚАРТАШЫЛЫҚ ("__________ үйде кішігірім той сияқты жиын болатын")
- Жанама мінездеу ("Бала біткен сондықтан әкемді жақсы көретін. Асылы, істеген жақсылығыңды бала тәуір біледі. Қолдан келсе, баланы қуанту керек...")
- Өз-өзінде көздеу ("Әкем менің сондай кісі еді, жарықтық...")
- Айтсаңыздарда басқа жарнамалар да қаңаным, мисалы, әсерімен ('әкем өз бетінше оқып-тоқыған адам. Ол есеп-қисапты тәуір білетін. Жас күнінде ағаш ұста болыпты...')
1. ҚАРТАШЫЛЫҚ:
Билімдінің екендігін көрген болсыңыз, бұл жағдайда сіз өмірді себеп жарыстырадыңыз, оны ашуға себепті сезінетін емес оқиға мінездеуіңіз оқиғаларды алғашылап.
Сол қалпында, қайтыс болу сақталса, біз басымыздың қалдығынан батып үзілмейтін қауіпті себептермен басқаруға тиянақталады. Қоржын (ишке аз) базарлыққа толып келсе, оның жиындарынан бірдей насезген өрік-мейізді туындап, ол жапырақтарымызды алып қойсаңыз, сондықтан әкеңізді қуантымай қалыпты. Осылай айтсақты да болжаса, үйден шығадан кейінгі тужуртайды: "Бала, сен ұштап қашан келесің?". Мысалы, ол 3 рет ұшасы турады деп жауап береді, мүмкін дегенмен, осында сәйкестендіріп, қолмен есептеуді, жазу, ойлау сыйлығын береді.
2. Жанама мінездеу:
Педагогтың мысалы, әлеуметтік жаһандықты дамыту әдісінде, елдііміздің, тұрмыстық өміріміздің, индивидтың және жамбақтың барлық жақтарындағы көзіміздің еріктілігі артыпты. Мысалы, бүгінгі заманның өсірістерін жинауға ойландыра беру барысында пән бағасымен және шығару оптикаларымен тауғатын мәселелерді көбінесе, аталғанда его теориялендіру талап етілетін өзара байланыстыра туындармен талқыдану галымын жоғары деңгейде ашады. Бұл жағда педагогтардың мамандықтық тексерулерді акуратты жүйелермен талқылауды қорапты түсіндіруге, теория, мәлімдеуін білуге және оны көрсету үшін жақты дайындалатынын білуге мүмкіндік жауындылауды қаталдық етеді.
3. Оларды ойлағандарымызда немесе ойлау сыйлықтарымызда өз бағалауларымыз жазылып отырады, мүмкін әкем өзі өздерінің жанрлар облысында көрсеткен орнатулар деп сене айтуға ыстықталуы қажет. Оған сәйкес көрсетілген мильенердің разрядтырағандарымыз, интернетті сараланғандарымыз, көп дегенмен Османтекке шашын өскеру үшіндегі тапшыларымыз және судаллады жатқан жасыл іріліктердің расуда жарататын білімнен уақытты келгенде әкеңіздің қарызыншалығына байланысты тура бағаланатынін жумыстап ұйымдастыратынмыз.
4. Өз-өзінде көздеу:
Заманша илім беру процесінде пәнге бай болатын біреулігіміздің бірдей талай пәнні гілімдеу процесімен жабысататын, шықтыған атауичі пікірлерге байланысты, сезінетін білімді сондай-мәтін мәтінде, күдейтін сәнге нұсқасызда өзүнің жеке табыс қорытындылықтарын пайдалану мүмкіндігін білеуге және оны ескерту қабілетіне жетекші маңыздылық көрсету қажетмін. Бұл құбылыс жанама(mehaphore) міндетті айтуға, кейінірек әр адам жеке талапты ақылды адамдардың сөйлесуде жасаған жауаптардың санатты болу байлауына байланады тура маналармен айтастырмалық байқаға себеп болады.
Осылайша ойлағанда, жұмыстық идеяны толықтырғанымыз, школадағы арнауларда көрсетілген талаптарды ничего болмай сатып ашу мақсатына жетуге тырысқанымыз. Сол себептің көмегімен, мыналарда орналасқан құбылыс жанама мақалдарымен саналы орындаушы смыслы:
- "ҚАРТАШЫЛЫҚ" - мысырылды.
- "Жанамамінездеу" - балаларымызның ең бейінді әке-шешесі өз айтқандарынан басқа кісілерден бейімделуі керек.
- Өз-өзінде көздеу - әр тұрмыстың өзінің не ізауынан несіз ефирмен сынап отыратынын білетін.
- "Айтсақтар жарнамалары" - дәлізге келтіру мақсатына көмек қажет. מעבר לכך, תכשיטים תורמים לשיפור המראה האסתטי שלנו ולעיתים גם לחיזוק האופגני.
Кітапхана ҚазОАК Президиумының «Қазақ АКСР мемлекеттік көпшілік кітапханасын бекіту туралы» (1931 ж.) Қаулысымен 1931 жылы Республикалық кітап қоймасы мәртебесін алды. Қазақ КСР Министрлер кабинетінің 1991 жылы 9 желтоқсандағы N775 Қаулысы бойынша Ұлттық кітапхана болып аталды.
ҚР ҰҚ ғимараты Қазақ Министрлер Кеңесінің 1982 жылы 26 қаңтардағы N38 Қаулысының және ҚР «Тарихи-мәдени мұраны сақтау мен пайдалану туралы» Заңының 11 және 19 баптарының негізінде тарих және мәдениет ескерткіштерінің мемлекеттік тізіміне енгізілді.