Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың.
Бет бергенде шырайың сондай жақсы, Қайдан ғана бұзылды сартша сыртың? Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа сөзді, Аузымен орақ орған өңкей қыртың.
Өзімдікі дей алмай өз малыңды, Күндіз күлкің бұзылды, түнде – ұйқың. Көрсеқызар келеді байлауы жоқ, Бір күн тыртың етеді, бір күн – бұртың.
Бас-басына би болған өңкей қиқым, Мінеки бұзған жоқ па елдің сиқын? Өздеріңді түзелер дей алмаймын, Өз қолыңнан кеткен соң енді өз ырқың.
Ағайын жоқ нәрседен етер бұртың, Оның да алған жоқ па құдай құлқын? Бірлік жоқ, береке жоқ, шын пейіл жоқ, Сапырылды байлығың, баққан жылқың.
Баста ми, қолда малға талас қылған, Күш сынасқан күндестік бұзды-ау шырқын. Оңалмай бойда жүрсе осы қыртың, Әр жерде-ақ жазылмай ма, жаным, тырқың?
Қай жеріңнен көңілге қуат қылдық, Қыр артылмас болған соң, мінсе қырқың? Тиянақсыз, байлаусыз байғұс қылпың, Не түсер құр күлкіден жыртың-жыртың.
Ұғындырар кісіге кез келгенде, Пыш-пыш демей қала ма ол да астыртын?
Бұл жерде өлеңнің екі жолында айтылған сөздің мағынасы:қараңғы халық депештеңе білмейтін , сол қара жұмыс жасап ,жүрген адамдарға үлгі боларлық адам болам дегені. Осы өлеңде суреттелген сюжет бойынша, ақынның өмір сүрген өмірінде барлық кедей адамдарды бай адамдар қара жұмысқа салып қойған .
Келесі екі жолына қарайтын болсақ : ақын қара жұмыстан басқа ештеңе көрмеген халықты мен көтермегенде кім көтереді деген оймен айтылған.
Объяснение:
Так как тебе нужно было я не стала прям повесть писать. Дальше можешь дополнить со своими словами
сәнді болуға қатысты қандай үш қате пікір бар және соған ермеу үшін не істеу керек?
1-қателік: жарнаманың айтқанымен киіну.
“жарнамадан қазіргі трендтегі киімді көп көретіндіктен, соған қызығып кететінім бар. белгілі бір киімдегі ң бейнелері сананы жаулап алса, оларға еріксіз еліктеп кетесің”,— дейді тереза есімді бойжеткен.
жарнамаға ергіш келетін қыздар ғана емес. бір кітапта былай делінген: “ұлдар сән қууда қыздардан қалыспайды. олар ерте жастан-ақ сауда-саттық әлемінің ықпалына түседі” (“the everything guide to raising adolescent boys”).
ең дұрысы: “аңғал әрбір сөзге сенеді, парасатты әр қ ойлап басады”,— делінген киелі кітапта (нақыл сөздер 14: 15). осы кеңеске сай, жарнамадан көргеніңді салмақтап-саралауды үйрен. мәселен, “көздің жауын алады”, “тартымды”, “ерекше” деп жарнамаланатын киімдерді көргенде, мына туралы ойлансаң болады: