М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Ичиносе
Ичиносе
01.12.2022 16:18 •  Қазақ тiлi

Үзіндіні оқып, жалқы есімдерді дәптерге жаз.
Бір атаның балалары
Уа, халайык! Мені тыңдаңыздар! Біздің Бұлдыртау ауданында 9 колхоз бар. Үкімет сол 9
колхозға берді. Мен мына ббаланы алып келдім, таныс болыңыздар, - деді
Басқарма — Стройдың басында тұрған Ертай мен Нартай — ағайындылар, ұлты – қазақ
Содан кейін тұрған бала — Рашид, жеті жаста Ұлты — татар. Рашидтен кейін тұрған
кыз — Оля алты жаста ұлты – дүнген немесе қалмақ. Олядан кейін тұрған бала- Яков
тоғыз жаста ұлты — орыс. Якое сөйлей алмайды, мылқау. Яковтан кейін тұрған бала
жеті жаста. ¥тты – неміс. Алмай кояйын деген едік балалар үйіне, бірақ әкесі мен
шешесі жоқ, сетім бала - деді Басқарма.
Ахмет на барлық баланың басынан сипады да, неміс балаға келіп:
Мен осы баланы аламын. Баламның атын атап, - деп, қолынан ұстады.
Зигфрид Вольфганг Вагнер. Айтып керіңіз атын, - деп күлді Дәуренбек
— Їйге келген оң тамақ ішіп, жылы тесекте ұйықтап қалған Зигфрид келесі күні Зекен Ахметұлы
Бегімбетов болып оянды.
Үй тапсырмасы: 2 тапсырма​

👇
Ответ:
vhidfhv132
vhidfhv132
01.12.2022

Бұлдыртау,Басқарма,Ертай,Нартай,Рашид,Оля,Яков,Ахмет,Зигфрид Вольфганг Вагнер,Дәуренбек,Зекен Ахметұлы Бегімбетов.

Объяснение:

4,4(73 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
artemkafire2005
artemkafire2005
01.12.2022
«Гүл өссе — жердің көркі» дейді қазақ. А әдемілік пен сұлулық атаулыны әсем жаратылған өсімдікпен өлшейді. «Өмірдің гүлі», «гүлдей жайна», «гүлдей бер» секілді сөз тіркестері де соның дәлелі. Яғни гүл — әдемілік өлшемінің шыңы. Мейірімділік, махаббат, қуаныш, ілтипат секілді сезімдерді жеткізуде гүлдің алар орны ерекше. Өйткені оны анаға, ұстазға, аруларға да сыйлай беруге болады. Барлық мерекенің сәні мен салтанатын кіргізетіндіктен гүлге деген сұраныс қашан да толастамаған. Бұл жаратылыс өз кезегінде, жігіттер қауымының жұмысын біраз жеңілдеткен. Олар сыйлық таңдап, әуреге түспей, гүлмен-ақ қыз жүрегін баурай алады. Ал гүл — нәзік жандылардың осал тұсы. Бір құшақ гүлдің өзі қыз атаулының барлығын көктемдей құлпыртып жіберетіні бесенеден белгілі.Сондықтан гүлді дүрыстап баптау керек
4,6(40 оценок)
Ответ:
Alinka2128
Alinka2128
01.12.2022
Тұрмыс-салт жырлары - қазақ халқының әдет-ғұрып, салт-жораларына байланысты туындаған өлең-жырлар.

Тақырыбы жағынан, қандай мақсатта қолданылуына орай бірнеше топқа жіктеледі:
тұрмыс-салт өлеңдері (төрт түлік туралы өлеңдер, наурыз өлеңдер),
дінге байланысты салт өлеңдері (жарапазан, арбау, жалбарыну, бақсы сарыны, бәдік),
үйлену салт өлеңдері (тойбастар, жар-жар, сыңсу, беташар),
мұң-шер өлеңдері (қоштасу, естірту, көңіл айту, жоқтау),
өтірік өлеңдер, т.б.

Тұрмыс-салт жырларында көне эпостық шығармаларға негіз болған мұң-шер өлеңдері мен саят жырларынан бастап, халықтың күнделікті тұрмыс-тіршілігіне байланысты, қуаныш пен сүйініш-күйінішті көрсететін лирикалық ән-өлеңдер де, тарихи шағын жырлар да кездеседі. Соның ішінде наурыз жырлары, төрт түлік мал туралы өлеңдер ең көне түр болып саналады. Мұндай жырларда ежелгі адамдардың еңбекөлікәсібі, түрлі тотемдік түсініктері, табиғаттың жұмбақ сырына үңіліп, оған табынудан туындаған ұғым-түсініктері сипатталады. Мысалы, “Қамбар ата”, “Шопан ата”, “Зеңгі баба”, “Ойсыл қара”, “Шекшек ата”, т.б.

Түркі халықтарының тұрмыс-салт жыры тақырып, мазмұн, түр, жанр жағынан ұқсас келеді. Мысалы, нәрестенің дүниеге келуі, үйлену, дүниеден қайту, жаңа жыл салтанаты, еңбек мерекесі, т.б. дәстүрлі салттар түркі халықтарында өлең-жырсыз өтпейді.

Қазақтың тұрмыс-салт жырлары жеке немесе топтасқан түрде белгілі бір әуенмен орындалады. Қазақ зерттеушілері тұрмыс-салт жырлары терминін түрліше қолданған: салт өлеңдері (Ә.Диваев, Б.Кенжебаев), сарындама (А.Байтұрсынов), сыншылдық салт өлеңдері (М.Әуезов), салт өлең-жырлары (С.Сейфуллин), тұрмыс-салтқа байланысты туған шығармалар (М.Ғабдуллин), әдет-ғұрыппен байланысты өлеңдер (Б.Уахатов), т.б. Уахатовтың “Қазақтың халық өлеңдері” (1974) еңбегінде тұрмыс-салт жырларының көне түркілік дәуірден бергі үлгілері мен жиналу, зерттелу жайы жан-жақты қамтылып, өлеңдер жанрлық тұрғыдан 4 түрге жіктелген. Алайда халықтың тұрмысы мен салты үнемі өсу, жаңару үстінде болғандықтан жырларды жіктеу де өзгеріске ұшырап отырады. Ғылымдағы соны көзқарастар нәтижесінде тұрмыс-салт жырлары да жаңаша тұрғыдан саралана бастады
4,6(82 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ