М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
anastasiya249
anastasiya249
10.11.2022 11:48 •  Қазақ тiлi

Джэнни Уорд Риверға не деп тіл қатты​

👇
Открыть все ответы
Ответ:

ответ: жаздыгїн шілде болєанда,

кґкорай шалєын, бјйшешек,

ўзарып ґсіп толєанда;

кїркіреп жатќан ґзенге,

кґшіп ауыл ќонєанда;

шўрќырап жатќан жылќыныѕ

шалєыннан жоны ќылтылдап,

ат, айєырлар, биелер

бїйірі шыєып, ыѕќылдап,

суда тўрып шыбындап,

кўйрыєымен шылпылдап,

арасында кўлын-тай

айнала шауып бўлтылдап.

жоєары-тґмен їйрек, ќаз

ўшып тўрса сымпылдап.

ќыз-келіншек їй тігер,

бўрала басып былќылдап,

аќ білегін сыбанып,

јзілдесіп сыѕќылдап.

мал ішінен айналып,

кґѕілі жаќсы жайланып,

бай да келер ауылєа,

аяѕшылы жылпылдап;

сабадан ќымыз ќўйдырып,

ортасына ќойдырып,

жасы їлкендер бір бґлек

кеѕесіп, кїліп сылќылдап.

жалшы алдаєан жас ,

жаєалайды шешесін

ет јпер деп ќыѕќылдап.

кґлеѕке ќылып басына,

кілем тґсеп астына,

салтанатты байлардыѕ

самаурыны бўрќылдап.

білімділер сґз айтса,

бјйгі атындай аѕќылдап,

ґзгелер басын изейді,

јрине деп маќўлдап.

аќ кґйлекті, таяќты

аќсаќал шыєар бір шеттен

малыѕды јрі ќайтар деп,

малшыларєа ќаѕќылдап.

бай байєўсым десін деп,

шакырып ќымыз берсін деп,

жарамсаќсып, жалпылдап.

шапандарын белсенген,

асау мініп теѕселген

жылќышылар кеп тўрса,

таѕертеѕнен салпылдап.

мылтыќ атќан, ќўс салєан

жас бір бґлек

су жаєалап ќутыѕдап.

ќайырып салєан кґк ќўсы

кґтеріле бергенде,

ќаз сыпырса жарќылдап.

ґткен кїнніѕ бјрі ўмыт,

ќолдан келер ќайрат жок,

баєанаєы байєўс шал

ауылда тўрып кїледі,

ќошемет ќылып ќарќылдап.

объяснение:

4,8(30 оценок)
Ответ:
tepop13
tepop13
10.11.2022

Объяснение:

Абайдың он сегізінші қара сөзі

ОН СЕГІЗІНШІ СӨЗ

А жыртықсыз, кірсіз, сыпайы киініп, һәм ол киімін былғап, былжыратып кимей, таза кимек - дұрыс іс. Ләкин өз дәулетінен артық киінбек, не киімі артық болмаса да, көңіліне қуат тұтып, тым айналдырмақ - кербездің ісі.

Кербездің екі түрлі қылығы болады: бірі бет - пішінін, мұртын, мүшесін, жүрісін, қас - қабағын қолдан түзетіп, шынтағын көтеріп, қолын тарақтап әуре болмақ. Біреуі атын, киімін «айран ішерім» деп, солардың арқасында сыпайы, жұғымды жігіт атанбаққа, өзінен ілгерілерге елеулі болып, өзі қатардағының ішін күйдіріп, өзінен кейіншілерге «әттең, дүние - ай, осылардың атындай ат мініп, киіміндей киім кигеннің не арманы бар екен?!» - дейтұғын болмаққа ойланбақ.

Мұның бәрі - масқаралық, ақымақтық. Мұны адам бір ойламасын, егерде бір ойласа, қайта адам болмағы - қиын іс. Кербез дегенді осындай кер, кердең немеден безіңдер деген сөзге ұқсатамын. Тегінде, а ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озбақ. Онан басқа нәрсеменен оздым ғой демектің бәрі де - ақымақтық.

4,7(26 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ