I. Кенесары мен Наурызбайдың ерлігі калай сипаттанады? А. әскер бастаған жүйріктер В. манаптарды бағындырған батырлар С топ бастаған дүлдүлдер Д бәйгеден озып шыққан батырлар
ҮНДЕСІМ (ҮНДЕСТІК) ЗАҢЫ — буын не сөзқұрамындағы дауысты, дауыссыздыбыстардың бір әуезбен айтылуы. Тілде сөздің құрамындағы дыбыстарды (дауысты, дауыссыз) ұйыстырып, бүтін сөз етіп тұратын лингвистикалық құбылыс. Ондай құбылыс туыстас тілдер тобына ғана тән. Үндестік заң дыбыстарды алдымен буынға (егер сөз бір буынды болса), содан кейін буындарды сөзге (егер сөз екі не көп буынды болса) біріктіреді. Үндестік заңы қазақ тілінің іргелі заңдылығы болғандықтан, оның ықпалы тілдегі дыбыстардың айтылымы мен естілімінде басым болады. Осы тұрғыдан дыбыстар төрт топқа бөлінеді: 1) жуан езулік әуез дәйекшесіз ([]) беріледі. Мысалы, ата, қызық, алыс, т.б.; 2) тік таяқша ([]) жіңішке езулік әуезді: мыс., әже, егін, бірлік, т.б.; 3) дөңгелекше () жуан еріндік әуезді: мыс., қол, бұрұм, орұн, т.б.; 4) тік таяқша мен дөңгелекше () жіңішке еріндік әуезді көрсетеді: мыс., күн, көлүк, түлкү. Буын не сөздің үндесім әуезі сол буын не сөз құрамындағы дыбыстардың жасалымы өзара үйлескен, естілімі өзара үндескен тіркесін құрайды. Дәстүрлі қазақ тілтанымындағы (түркологияда) фонетика ережеде Үндестік заңын дауыстылардың үндесуі деп түсіндіріп келсе, қазақ тілінде тек дауыстылар ғана үндеседі, ал дауыссыздар көрші дауыстының ықпалында болады делінген. Сонымен қатар дыбыстардың бір-біріне ықпалын да сингармонизм заңдылығына жатқызып келді. Дауыссыз дыбыстардың арасындағы ілгерінді ықпал бойынша (мысалы, әліпби-әліппи, құр қалу-құрғалу, көкбет-көкпет, т.б.) алдыңғы дауыссыз кейінгі дауыссыздың айтылымына (артикуляциясына) әсерін дауыссыздардың сингармонизмі деп атайды. Зерттеу нәтижесінде сөз құрамындағы дыбыстардың жуан-жіңішке, еріндік-езулік болып айтылуы сөз просодикасына байланыстылығын көрсетеді. Қазақ тілінің сөз просодикасы үндесім болғандықтан, ол сөз құрамындағы дауысты, дауыссыз дыбыстарға бірдей тең ықпал етеді.
Құдай қандай жеуге жануарлардың арасында таратты. Әуелі ол жылан деп аталады Мен сіз тіршілік етуімізді үшін не беремін «, деп сұрады? «Жылан дереу жауап, бірақ оны ойластыруға бірнеше күн сұрады алмады. Құдай келісті. Ал түрлі тағамды көріңіз және жылан ең дәмді деп тапты - ет адамды. Ол Құдайға өз таңдауы туралы қате есебін жолдады. қоңызының Ұшатын, оны қанағаттандыру үшін - бұл қарлығаштың суреті. - Сіз қайда ұшады? - Ол сұрады. - Мен ол ет жеуге кісіні таңдады хабарлаймыз жылан құдайы атынан ұшып, - қоңыз деді. Қасіретін осындай таңдау жылан жұтып және адамдарды құтқару үшін шешім қабылдады. - Ал, маған тілін көрсету - бұл қарлығаштың суреті сұрады. Тек қоңызы жұтып, оның тілін, кептеліп - жай ғана оны шертпелі. Содан кейін ол Құдайға ұшып, былай деді: - Мен бақалар жеп Жыланды таңдады. Құдай бұйырғандай. Мен бұл жылан туралы біліп, қарлығаштың суреті әрқашан зиян. жылан қарлығаштың суреті қуып және оны өлтіруді шешім қабылдады, бірақ ол сырғанап Бір күні, тек оның құйрығы қатыгез орта қауырсындарын ойып алдық. Бұл қоңыз сөйлей алмайды, сондықтан, себебі болып табылады, бірақ тек ызың, жылан орта қауырсындарын жетіспейді жағын бақаларды және жұтып жейді. Бірақ ер қадірлеген қарлығаш емес, оның ұя құртып.
ответ:1)С
Объяснение: