Тарих беттеріне үңілер болсақ, біртуар тұлға, қайсар қолбасшы, халық көтерілісінің саяси көсемі болған Исатай Тайманұлының жан жолдасы болған Махамбет бастан – аяқ оның қасында жүрген, жауымен жауласып, дауымен дауласып өлімге басын қиған Исатайдың қанды көйлек жолдасы болғанын көреміз.
Атамыз қазақ қашанда достықты жоғары бағалаған. Себебі Себебі адам өзі қандай болса, дәл сондай жанына жақын жанды іздейді. Ойы, арман-тілегі, мақсат, ең бастысы өмірдегі құндылығы бір адамдардың шынайы дос болып, өмір бойы араларынан қыл өтпейді. Міне, Исатай мен Махамбет достығы нағыз адал достық мысалы бола алады деп есептеймін. Бұл достық бұрын - соңды болмаған достық деп есептеуге болады, себебі екеуі де - ел үшін бастырын өлімге тігіп, жауға бірге аттанған сарбаздар. Әсіресе Махамбеттің жырлаған өлеңдерінде Исатайдың бейнесі ерекше көркем беріледі. Махамбет жан қиысқан қанды көйлек досы Исатай Тайманұлының батырлық, азаматтық тұлғасын, өлеңдік портретін ғажап жасап шыққан. Өлеңдерінің бірінде:
«Құландай ащы дауыстым,
Құлжадай айбар мүйіздім
Кер миығым, кербезім
Керіскедей шандозым!..», – деп Исатай бейнесін ерекше көркем етіп сипаттай білген.
Көктем келді. Мектептерде көктемгі демалыс басталды. Менде көктемгі демалысқа шықтым. Көктем басталғанда барлығы жап жасыл түске айналады. Көктемгі демалыста мен сыртқа шығып , таза ауа мен серуендедім. Балалар мен бірге ойнадым. Көктемде барлық адамдар қысқа дайындалап, бақша егеді, жәнеде көктем айында қазақ халқының мейраммы 22 наурыз мерекесі тойланады№ Мен көктемгі демалысты өте жақсы көремін! Әр көктемнің өз ерекшелігі болады ғой. Осы жылдың көктемі мен үшін ерекше уақыт болды. Себебі, осы көктемде ауа-райы өте жақсы болды. Балалармен, қыздармен , серуендедік , анда бардық, мында бардық деп ойдан құрастырып жаза берсеңші, қиын емес қой. көктемгі демалыс маған өте ұнады, мен уақытымды жақсы өткіздім: әжеме қонаққа бардым. Бірақ, мен тек ойнаумен және көңіл көтерумен шектелген жоқпын. Демалыста мен бимен айналыстым, сондай-ақ, ата-анаммен бірге ата- әжемеме демалуға бардым. Менің көктемгі демалысым маған өте ұнады.
Поляқтар халықпен саналады, мейрамдарды, сақтаушымен жөн-жоралғыларды, қостаушы ескі жөн-жоралғыларды сүйгіш.ара мемлекеттік мейрамның күнтізбесінде ең маңызды жерді әпер- жылдығы, нешінші 11 қарашаның белгілен- ара 1918 г. тәуелсіздіктің Польша қарызға алатын, ал да қабылда- жылдық ара 1791 г. бірінші, нешінші 3 май белгіленетін польшалық конституция. Ша заңға демалыстармен саналатын осы күндерде, мерекелік іс-шара, концерттер және халықтың асырларының ұйымдастырылады.Ара қатар нақсүйер және Польшада культивируемых жөн-жоралғылардың ат қою тұр- Анджейки - Анданың пірәдарының күні
Махамбет Өтемісұлы.
Тарих беттеріне үңілер болсақ, біртуар тұлға, қайсар қолбасшы, халық көтерілісінің саяси көсемі болған Исатай Тайманұлының жан жолдасы болған Махамбет бастан – аяқ оның қасында жүрген, жауымен жауласып, дауымен дауласып өлімге басын қиған Исатайдың қанды көйлек жолдасы болғанын көреміз.
Атамыз қазақ қашанда достықты жоғары бағалаған. Себебі Себебі адам өзі қандай болса, дәл сондай жанына жақын жанды іздейді. Ойы, арман-тілегі, мақсат, ең бастысы өмірдегі құндылығы бір адамдардың шынайы дос болып, өмір бойы араларынан қыл өтпейді. Міне, Исатай мен Махамбет достығы нағыз адал достық мысалы бола алады деп есептеймін. Бұл достық бұрын - соңды болмаған достық деп есептеуге болады, себебі екеуі де - ел үшін бастырын өлімге тігіп, жауға бірге аттанған сарбаздар. Әсіресе Махамбеттің жырлаған өлеңдерінде Исатайдың бейнесі ерекше көркем беріледі. Махамбет жан қиысқан қанды көйлек досы Исатай Тайманұлының батырлық, азаматтық тұлғасын, өлеңдік портретін ғажап жасап шыққан. Өлеңдерінің бірінде:
«Құландай ащы дауыстым,
Құлжадай айбар мүйіздім
Кер миығым, кербезім
Керіскедей шандозым!..», – деп Исатай бейнесін ерекше көркем етіп сипаттай білген.