«2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар Бөлім "Астана - мәдениет пен өнер ордасы", "Қуат көзін үнемдей білеміз бе?" Сөйлеу әрекетінің түрлері Оку максаты Бағалау критерийі Тыңдалым Айтылым 6.1.3.1 Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің магынасын түсіну 6.2.6.1. Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құра».
Объяснение:НАДЕЮСЬ
1)Біз қуат көзін үнемдеуіміз керек.Қуат көзін барлығы үнемдей білмейді. Үйінен шығар кезде шамдарын ашып кетеді қалай болса солай тастайды.Қуат көзін барлығымыз бірге үнемдесек қуат көзі таусыла бермейтін еді.
ЭТО 2 ВАРИАНТ
«2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар Бөлім "Астана - мәдениет пен өнер ордасы", "Қуат көзін үнемдей білеміз бе?" Сөйлеу әрекетінің түрлері Оку максаты Бағалау критерийі Тыңдалым Айтылым 6.1.3.1 Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің магынасын түсіну 6.2.6.1. Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құра».
Объяснение:НАДЕЮСЬ
1)Біз қуат көзін үнемдеуіміз керек.Қуат көзін барлығы үнемдей білмейді. Үйінен шығар кезде шамдарын ашып кетеді қалай болса солай тастайды.Қуат көзін барлығымыз бірге үнемдесек қуат көзі таусыла бермейтін еді.
ЭТО 2 ВАРИАНТ
Қорқыт Ата – түркі халықтарына ортақ ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Қорқыт сөзін "Хорқұт" сөзінен шыққан. "Хор" деген көне түркі тіліндегі "Өр" деген сөз, "Һор" деп те айтылған. Ал, "құт", ол кәдімгі "құт", "береке", "игілік" деген сөз. Демек Қорқұт сөзі "жоғарыдан келген құт" деген мағынада. Бірақ қазақ тілінде ол Қорқыт болып, кейін осы атаудан талай аңыз-ертегілер туған.Қорқыт Ата өмірде ізі, артында әдеби-музыка мұрасы қалған тарихи тұлға ретінде белгілі.