адамдар қазір көп ауырып әртүрлі дәрілер ішеді. оның себебі; 1. әртүрлі зиян тағамдарды, химиялық заттармен асқазаның олтыру. оған қоса олар табиғи сусын ішпейді, тағы да химиялық бояғыштармен толтырылған сусындарды ішеду. 2. шылым, көк түтінді қабылдау. көбі зиян екенің біліп қабылдайды. 3. денеге жаттығу жасамай, физикалық күш түсірмейді. осы себептердең адамдардың денсаулығы болмай, өздеріне химиялық дәрілерді ішеді.
2) көптеген адамдар психикалық проблемаға ұшырау әрекетінең көңіл күйлері болмай, мазасыызданады . мысалы жұмыста немесе өміріңде қиын шақ болса, қиналып шаршап жүреді.
3)21 ғасырда жақын туысын немесе жақын досын сатып кетеді. оның көптеген себептері болады.1) көре алмаушылық (сенде бар мене жоқ дегендей) сондықтан да адамдар өзіне ғана сенеді. олардың сатып кеткен достары көп болғаннан басқа сенімді адамдарға деген сенімі жойылады . немесе Кей адамдар сенімен тек бір зат үшін, танымал болу үшін жүреді. сен бір жамандыққа ұшырасан еш көмек көрсетпей ешкім болып қалады Объяснение: извините если где то не правильно написала рада
Тарихшы Хангелді Әбжанов мырза мақаласында «Елбасымыз ұсынған «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы – «Мәңгі ел» тұжырымдамалық идеологемасының жаңа әлемдегі, жаңа тарихи дәуірдегі заңды жалғасы» деп есептейді Мәңгілік ұғым-түсінігі – барша адамзатқа ортақ қазына. Оның негізінде саналы-санасыз тіршілік иесінің өмірге, қоршаған ортаны игеруге құштарлығы жатыр. Мәңгілікке ұмтылған арман-мақсаттың нышанына, ескерткішіне Египет пирамидаларын, мәңгі қала Рим тәмсілін, суға батпайтын, отқа жанбайтын батырлар жайлы тарихқа дейінгі аңыз-ертегілерді жатқызуға болады. Біздің пайымдауымызша, әлемдік және дәстүрлі діндердің бастау-бұлағында да мәңгілікті бейнелейтін т тұр. Оның есімі – Тәңірі, Құдай, Алла, Бог, т.б. Демек, байырғы түркі қоғамында дүниеге келген қысқа да нұсқа «Мәңгі Ел» ұстанымы, біріншіден, арғы бабаларымыздың адамзат өркениетіне, оның ақыл-ой қазынасына қосқан айрықша интеллектуалдық үлесін айшықтаса, екіншіден, адамдардың әрқайсының һәм баршасының мүддесін, әрекетін, ұрпағының сабақтастығы мен жалғастығын жарасымды үйлестіруге септесетін әмбебап формуласы. Үшіншіден, осынау кемел пайым-тұжырым қазақ жерінен, Ұлы Дала елінен ешқашан табан аударған емес. Ол Қорқыттың ажалдан қашқанынан тартып ақын Ж. Молдағалиевтің: «Мен қазақпын мың өліп, мың тірілген» деген өлең жолдарымен санамызға шегеленген. XVIII ғасырда Әбілқайыр ханның: «Жайық өзені кеуіп қалғанша, тіпті ақыр заман келгенше қазақ халқы бұл жерден ешқашан айырылмайды», ХХ ғасырда Ә. Бөкейханның: «Қияметке шейін қазақ қазақ болып жасамақ» дегенінен де мәңгілікке нық сенім еседі.
Источник: https://e-history.kz/kz/news/show/303/
© e-history.kz