М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Катя20030000
Катя20030000
03.09.2021 18:06 •  Қазақ тiлi

Мәтін аудиториясын анықта.

Зерттеушілерге

Өнертапқыштарға

Көпшілікке​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Аня3321
Аня3321
03.09.2021
Халықаралық «Музейлер қауымдастығы» 1889 жылы маусымның 20-сында жасақталды. Ал, 1918 жылы дүниеге келген Халықаралық Музейлер бюросы «Музеон» журналын шығарды. Оның ізін ала, ЮНЕСКО-ның «Музеум» журналы да жарық көрді. Париждің Луврында 1946 жылы Халықаралық ІСОМ Музейлер Кеңесі (International Council of Museums) құрылып, бұл ұйым ЮНЕСКО-ның құрамына енгізілді. 1977 жылы Халықаралық Музейлер Кеңесінің 11-конференциясында мамыр айының 18-і Халықаралық музей күні болып белгіленді. Содан бері жыл сайын дүние жүзінің 150-ден астам елінде кәсіби мереке ретінде ресми түрде атап өтіледі. Қазіргі таңда музейлер қызметі қоғамдық институт ретінде әлеуметтік қоғамдық-экономикалық жағдайға сай жүргізілуде. Қазақстанда музейлер тарихы 1830 жылдан басталады. 1831 жылы Орынборда Неплюев әскери училищесі жанынан губерниялық музей ашылды. Бұған жергілікті халықтың тарихы мен этнографиясын сипаттайтын мұрағаттар қойылды. Бүгінде бұл жәдігерлер ҚР Орталық Мемлекеттік музейінің негізгі қоры қатарында. Мамандардың айтуынша, біздің елімізде 1913 жылы үш музей, 1927 жылы алты музей, ал, 1937 жылы 19 музей ашылыпты. Сондай-ақ, 1939 жылы 25 музейіміз болыпты. 1970 жылы 29 музей болса, қазіргі таңда еліміздегі тарихи-өлкелік, этнографиялық, көркемсурет және мемориалды тұрғыдағы жалпы музейлердің саны 160-тан асты. 2002 жылы мамыр айынан бастап «Қазақстан музейлері» журналы шыға бастады. Астанада төрт музей қызмет етеді.
4,5(4 оценок)
Ответ:
AlionaNigrevskaya
AlionaNigrevskaya
03.09.2021

ответ:

сонымен, айтылған сөзді, ақылды өлеңді және әдемі әндерді жоғары бағалайтын қазақ халқы айтады.

революцияға дейін қазақ даласына барған барлық ресейлік және шетелдік саяхатшылар халықтың бір қызықты ерекшелігін атап өтті. бұл поэзияға құрметпен қарау, оның құрушыларына құрмет сезімі. белгілі ресейлік ғалым в. радлов былай дейді: « әлемдегі ең биік өнер ретінде ритмдік сөйлеуге қарайды. сондықтан қазақ халқының халық поэзиясы ң жоғары деңгейіне жетті ». неміс ғалымы а.брем де бұл туралы былай деп жазды: «қазақ тілі өз тілін жақсы біледі. мүлік бәріне бірдей, кедей және бай, асыл және білмейтін, білімді және білімді емес. «

қазақ даласында олар әрқашан ән айтуды, ән конкурстарын ұйымдастырды, ойларын керемет және сенімді түрде сөздермен қорғауды жақсы көрді. xix ғасырда орыс ғалымы г.потанин ежелгі уақытта қандай өлең, ән, ырғақ, рифма екенін білмегенде, олардың өмірі қайғылы және қорқынышты болды, мереке, көңілді жиналыс болмады. тіпті ағындар да үнсіз үнсіз ағып, орманды ойламаған. тек кейде дауыл дауыстары болды, өйткені ән тек аспанға тиесілі болды. ақыр соңында, ән өз үйін тастап, ғаламның барлық төрт бұрышын зерттеп, үлкен көк күмбез астында ұшуға шешім қабылдады. көңіл-күйге байланысты, ән жер үстінен төмен ұшып, содан кейін көтерілді. ән төмендегенде, әуенді, әуендерді естіп, есте сақтады. ән жоғары болған кезде қазынадан тек бір бөлігін ғана тыңдай алды.

айта кетейік, бұл ән қазақ даласынан төмен болды - бұл қазақ поэзиясының жомарттығы мен байлығының құпиясы.

өлеңдер, әндер, мақал-мәтелдер мен сӛздерді жақсы көретін жерлерде поэзия сәтті . ол ң өмірін жалғастырды, ол қиын сәтте оны қолдады, қуаныш, сүю, өшпенділікке көмектесті, ол сүйіспеншілікті және өмір сүруді оятады.

бұл баға жетпес байлықты кім ұрпақтан ұрпаққа берді?

ежелгі күндерде халық әндері, жыры, аңыздары халықпен жасалды, оларды халық романдары - жыршы, оленши орындады. олар ежелгі музыка, тарихи оқиғалар, халық әдет-ғұрыптарының қамқоршылары еді. үлкен мерекелерде, көптеген жиналғанда, даланың әр түрлі жағынан жыршы және алшыншысы ән байқауы қойды. олар өздерінің сұлулығын дәріптеді, ал тамаша дыбыстар халықтың жүректеріне тыныштандырады. конкурстың тақырыбы көбінесе өз туған жері үшін батырдың акциялары болды, содан кейін шын жыршы күрестен бұрын күйеуі соққыға ұшырады. мұнда домбыраны аспанға лақтырып, өртке толтырылған жауынгерлік әуенді құйды.

кейінірек танымал шеберлер - жыраулар мен ақындар - поэзиямен айналыса бастады. осылайша, халық шалқыз жыраудың, қазтуған батырдың, бұхар жыраудың, ақын махамбет өтемісовтің есімдеріне терең құрметпен қарады.

ақындар мен жыраулардың шығармашылығы бір-бірімен байланысты. ақынның кейінгі ұрпақтары өнерін , еңбектерінің үздік аспектілерін жетілдіріп, қазақ поэзиясын ң жоғары сатысына көтерді.

объяснение:

перевод нужен ?

4,5(47 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ