Арғысы алты ғасырға созылатын қазақ әдебиетінің бастауында тұрған жыраулардың бірі һәм бірегейі – Жиембет Бартоғашұлы. Бір қызығы, туып-өскен жері, ата-қоныс атаулары күні бүгінге дейін өзгермесе де, кіндігінен тараған ұрпақтары өсіп-өніп, «жиембет тана» атанған бір қауымға айналса да, Батыс Қазақстан өңірінде Жиембеттің насихаты мүлде жоқ деуге болады.
Қазақтың ең атақты, ең әлеуетті хандарының бірі болған Еңсегей бойлы ер Есімнің оң тізесін басқан би, қол бастаған батыр, жалындап сөйлеген жырау бүгінде тіл мамандарын даярлайтын ЖОО-ларда бірер семестр жүретін «Хандық дәуір әдебиеті» атты курстың кейіпкері ғана болып қалған. Жиембет жыраудың өмірі мен өнерін, тарихтағы орнын, күні кешегі Махамбетке дейінгі жырауларға әсер-үлгісін ден қойып зерттеген ғалым жоқ секілді. Жыраудың аты-жөнінде, өмір жолындағы тарихи даталарда бірізділіктің болмауы сондықтан болса керек.
Қазақ халқы – ежелден қонақ десе, ішкен асын жерге қоятын халық. Үй иесі бұрын танысын, танымасын «Құдайы қонақпын» десе болды, жылы шыраймен қарсы алып отырған. Оның үстіне қазақта «Қырықтың бірі - Қыдыр», «Қонақты қусаң- құт,ырыс қашады», «Қонақпен еріп құт, ырыс келеді» деген мәтелдер бар. Сондықтан халқымыз қонақты қарсы алу, шығарып салуға ерекше мән берген.Қонақты үй иесі қарсы алып, есікті өзі ашып, үйге кіргізіп, соңынан өзі кіріп есікті жабады. Бұл – қонақпен еріп келген «құт» бірге кірсін дегені.Алдымен қонақтарға сусын, қымыз, шұбат беріледі. Содан кейін шай ішіледі. Шайды құю, қонақтарға орнымен сый-сияпат көрсету сол үйдегі әйелдер мен бойжеткен қызға үлкен сын болған. Шайды дәмділеп құйып бере алмаған бойжеткен қыз тәрбиесіз саналып, әңгімеге ұшыраған.Шай ішілген соң асқа дейін қонақтардың көңілді отыруына, яғни олардың бабын табуға үй иесі бар жағдайын жасайды. Үй иесі әңгіме-дүкен құрып, қонақпен бірге отырады. Реті келсе, ауылдағы әнші, күйшілерді шақыртып, әңгіме арасында қонақтардың көңілін көтереді. Үй иесінің балалары да аяғынан тік тұрып қонақтарға қызмет көрсетеді.Қонақ күту – халқымыздың ең жауапты ісі.
Мой любимый персонаж в романе Л.Н.Толстого "Война и мир"Лев Толстой «Соғыс және бейбітшілік» романының желісі Менің сүйікті таңба. Лев Толстой роман «Соғыс және бейбітшілік» - 1869 жылы, ол әлемдік әдебиеттің ең жарқын жұмыстарды бірін жазылған. Бұл роман Толстой алты жыл жазды. Ол декабристов бастапқыда болды. Бірақ Толстой, сондай-ақ «Соғыс және бейбітшілік» уақытта адамдардың өмірін көрсеткім келді. жазушы рухани өзгерістер мен біркелкілігі көрсету, сыртқы оқиғалардың әсерінен өзгеріп, адамдардың өмірін көрсету үшін келді. Ал, оны көрсету үшін барлық Толстой Пьер Bezukhov өмірін сипаттайды. Адал өмір сүру үшін, жазушы сәйкес, ол қойын іздеуге қажет болғандықтан, сүрініп, түрегел, табу және жоғалтады, зардап шегеді. Ал, бұл Пьер мансап қамтиды. Пьер Толстой өзі нәрсе бар. Ең танымал және қымбат Толстой кейіпкерлерінің бірі - менің ойымша, Пьер. жазушы үздіксіз ішкі дамуына күмән келтірілмейді және квест отырып, тұрақты қозғалыста, оған көрсетеді. Жаңалықтар Пьер және көңілдің толық өмір саяхат. Романның басында біз, ақылды ұялшақ және байқампаз көз бар жуан, жаппай жас жігітті қараңыз. Пьер Bezuglov, эмоционалдық, жұмсақ, басқалардың ықпалына көнбейтін жеңіл, бірақ зайырлы салоны, оның табиғи, шынайылық және қарапайым да келушілер арасында бөлінеді. Бірінші Пьер француз революциясының идеясын қорғайды, Наполеон таң. Адамдар өз қателіктерін жасауға түсіну өмірде көп мағынасы табу емес, Пьер мешіт және оның салдарынан наивности пайымдауынша, оның gullibility, қабілетсіздігі. Маған ... деп көрінеді. Осы қателер Бұл бір Хелен Kuragin оның неке болды. Пьер бақыт барлық үміт өзін айырады Бұл бөртпе акт. Ол осы отбасы жоқ екенін түсінеді. Өзімен бірге өсіп келе жатқан Пьер наразылығын жылы. Ол өкілеттіктері мен қабілеттерін пайдалану табуға тырысады, содан кейін оған өз тағдырдың үлкен үлесін беріп, әйелімен келіспейді. Әйелімен бірге Break, Пьер өзіне қиын сұрақ қояды: «жаман дегеніміз не? Қандай жақсы? Ол жек сүю керек екенін? Не? «Өмірдің мағынасы іздеу масонов әкелді тұрасың. Masons Пьер ілімі бауырластық идеяларын, төрелігіне пен бақыт тартады. Ең алдымен, ол шаруалар үшін өмірін жеңілдету үшін шешім қабылдайды. Ол, ең соңында, өмірдің мақсаты мен мағынасын таптым, бұл оған ұқсайды. Дереу Пьер және екіжүзділік болуын сезінеді, өйткені Бірақ көп ұзамай, Freemasonry келеді және байланысты. Және ол Freemasonry бірге сындырып және бұл тұйығы өмірге оны әкеледі. Көп ұзамай Пьер елдің тағдырын бөлісуге үлкен ықылас пайда болады және Пьер Бородино шайқасы қатысады. Ол полкі қамтамасыз ету қабылдайды, ол апат басты айыпкері ретінде Наполеон өлтіруді Мәскеуде қалды. Ал ол, біз мейірімділік Пьер толық көрінісі қараңыз, бұл жерде. Ол жанып жатқан үйдің баланың қашып әйелдерді қорғауға, өз қауіпсіздігі туралы ойлау емес. Пьер толық әділетті әлем Пьер сенім күйреуге ұшырайды тұтқынға қабылданды. Бірақ тұтқында Пьер Платон Қаратаев кездесті. Платон ізгілік, сүйіспеншілік және әділдік сену қайтадан Пьер құрайды. Нәтижесінде, Платон Пьер Қаратаев байланыс ол ұмтылды, ол болып табылады, бейбітшілік пен қанағат табады. Пьер, декабристов идеялар келіп тірі кедергі барлық күресуге құпия қоғамның енеді. Романның соңында біз жақсы отбасы бар бақытты адам, жақсы көреді және ұнататын адал және адал әйелі қараңыз. Бұл роман «Соғыс және бейбітшілік» әлеммен және өзіне рухани келісімді жетеді Пьер Bezukhov болды.
Арғысы алты ғасырға созылатын қазақ әдебиетінің бастауында тұрған жыраулардың бірі һәм бірегейі – Жиембет Бартоғашұлы. Бір қызығы, туып-өскен жері, ата-қоныс атаулары күні бүгінге дейін өзгермесе де, кіндігінен тараған ұрпақтары өсіп-өніп, «жиембет тана» атанған бір қауымға айналса да, Батыс Қазақстан өңірінде Жиембеттің насихаты мүлде жоқ деуге болады.
Қазақтың ең атақты, ең әлеуетті хандарының бірі болған Еңсегей бойлы ер Есімнің оң тізесін басқан би, қол бастаған батыр, жалындап сөйлеген жырау бүгінде тіл мамандарын даярлайтын ЖОО-ларда бірер семестр жүретін «Хандық дәуір әдебиеті» атты курстың кейіпкері ғана болып қалған. Жиембет жыраудың өмірі мен өнерін, тарихтағы орнын, күні кешегі Махамбетке дейінгі жырауларға әсер-үлгісін ден қойып зерттеген ғалым жоқ секілді. Жыраудың аты-жөнінде, өмір жолындағы тарихи даталарда бірізділіктің болмауы сондықтан болса керек.