М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Посемуська
Посемуська
08.06.2022 18:40 •  Қазақ тiлi

Әл-Фараби бабамыз: «Кез келген елдің болашағын көргің келсе, сол елде тұрып жатқан жастардың тыныс-тіршілігіне қара» деген екен. Осы идеяны қолдана отырып, өз ойыңды 3-4 сөйлеммен жаз. Стильге сай іріктеген тілдік бірліктерді қолданыңыз​

👇
Ответ:
111dashamm639
111dashamm639
08.06.2022

9 класс емес пе? Бізде қазақ тілде осындай сөйлем құрасын деген.

Объяснение:

4,4(58 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
tsukhaya
tsukhaya
08.06.2022

1. Табиғат бар байлықтың көзі, адам өмірінің негізі. Табиғат - бізді қоршаған дүние. Ол бізді өз бесігінде тербетіп, еркелетіп өсіретіндей, барлық қажеттіліктермен қамтамасыз етеді. Сондықтан алтын бесікке теңеп құрметтеген.

2. Табиғатсыз өмір жоқ. Себебі әлемдегі өмір толықтай табиғат жағдайына тәуелді десем қателеспеймін. Табиғат адамның бойына қуат, өзіне шабыт беруші. Біз киетін киімді, оқитын кітапты, тамақтанатын тағамды, ас дақылдарын бәрін де табиғаттан аламыз.

3. Табиғатты "жер байлығы" деп атау өте орынды, себебі табиғат байлығына ештеңе жетпейді. Киім, ас, оқу құралдары ғана емес, жер астындағы қазыналар да баға жетпес байлық. Және ол байлықтың барлығын пайдалану адамдар үшін тегін.

4. Жер- таусылмайтын қазына деу мен үшін дұрыс емес. Себебі, ата-бабамыз айтып кеткендей "барлық нәрсенің шегі бар". "Барлық нәрсенің сұрауы бар" деп те айтып жатады, барлық нәрсені орнымен, алып тастай берместен үнемді пайдаланғанымыз жөн. Қазіргі уақытта бізге жеткенімен болашақ ұрпақтарды да ойлауымыз керек.

4,6(88 оценок)
Ответ:
banilchik26
banilchik26
08.06.2022
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.

егер көмектессе лучший ответ қылшы п ж
4,6(2 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ