М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
nari06
nari06
27.01.2020 20:52 •  Қазақ тiлi

5 сынып оқушысы «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 1-ТБЖтапсырмалары

І. ОҚЫЛЫМ - Чтение. Мәтінді мұқият оқып, тапсырмаларды орындаңыз.

Внимательно прочитайте текст и выполните задания.

Ертеде жылқы Күнге қарап:

- О, қайырымды, Күн! Мені жануарлардың арасындағы ең сұлуы дейді. Оны өзім дебілемін. Сонда да кейбір дене мүшелерімді бұдан да әдемі етсем деп ойлаймын, - депті.

- Сонда қай жеріңді түзеткің келеді? - деп сұрайды Күн күлімсіреп.

- Егер аяқтарым бұдан да ұзындау болса, мен тіптен жүйрік болар едім. Мойнымаққудың мойнындай ұзын болса, маған ол бұдан да әсем көрік берер еді. Адамды арқала ру үшін арқамнан мәңгі алынбайтын ер-тоқымым болса, жақсы болар еді.

- Күте тұр, - дейді Күн күліп.

Жылқыға Күн түйені алып келеді.

- Міне, сен ұнатқандай ұзын аяқ, ұзын мойын, ері де дайын. Қалай, сенің де осындайболғың келе ме? - деп сұрайды Күн.

Жылқы көріксіз жануарды көргенде қалшылдап қоя береді.

- Жо-жоқ! - дейді қорыққанынан.

- Саған өз бойыңдағы сұлулығың да жетеді! Әркім өз қасиетін бағалауы тиіс,- дейдіКүн жылқыға. Содан бері жылқы әлі күнге дейін түйені көрген сайын қорыққанынандірілдей бастайды екен.

(150 сөз)

1. Мәтін мазмұнына сай ат қойыңыз Назовите текст,прочитав содержание.. [1]

2. Берілген сөздің синонимін мәтіннен тауып жазыңыз Найдите и запишите из текста синоним данного слова «баяғыда» [1]

3. Берілген сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша жауап жазыңыз .

Напишите ответы на заданные вопросы по содержанию текста.

1. Жылқы нені армандайды? О чём мечтает Лошадь?

[1]

2. Жылқы түйені көргенде неге қорықты? Почему лошадь испугалась, увидев верблюда?

[1]

4. Мәтін бойынша оқиғалардың ретін ажыратыңыз. Различить порядок событий по тексту.

I Әркім өз қасиетін бағалауы тиіс. (каждый должен оценить свои качества)

II Жылқы мақтанады. (лошадь гордится)

IІІ Күн түйені алып келеді. (солнце приводит верблюда)

A. II, I, ІІІ B. ІІІ, II, І C. II, IІІ, І [1]

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ - Написание.

Басқа қалада тұратын досыңызға өзіңіздің мектебіңізді, оның бөлмелерін, жабдықталуын сипаттап, хат жазыңыз. Хат мазмұнында хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді қолданып, хат стилін сақтаңыз (60-70 сөз).

Напишите письмо другу, проживающему в другом городе, опишите в письме свою школу, её комнаты,кабинеты, оснащения. Сохраняйте стиль письма, используя в содержании письма связные, вопросительные, восклицательные предложения. Письмо состоящее из (60-70 слов).

[10]

В старину лошади, глядя на солнце говорил:

- О, милостивый, Солнышко! Говорят, что я самая красивая среди животных. Я и сам это знаю. И все же я думаю, что некоторые части тела я сделаю еще красивее, - сказал он.

- Тогда где ты хочешь поправить? - спрашивает Солнце с улыбкой.

- Если бы мои ноги были еще длиннее, я бы был быстрее. Если бы моя шея была такой же длинной, как и шея белого лебедя, она бы мне показалась еще более изящной. Было бы хорошо, если бы у меня было седло, которое не снималось бы со спины навсегда, чтобы возить на спине человека.

- Подожди, - улыбается солнце.

На конец солнце приводит верблюда.

- Вот такие длинные ноги, длинная шея, как ты любил, седло тоже готово. Как, хочешь, чтобы ты тоже был таким? - спрашивает Солнце.

Конь, увидев незримое животное, начал дрожать от страха.

- Нет-нет! - испугавшись, сказал.

- Тебе хватит и твоей красоты! Каждый должен оценить свои качества, - сказала солнышко. С тех пор лошадь все еще начинает бояться каждый день когда видел верблюда​

👇
Ответ:
шкуренок46
шкуренок46
27.01.2020

1. Жылқының мақтанышы

2. бірнеше жыл бұрын, бұрындары

1."Егер аяқтарым бұдан да ұзындау болса, мен тіптен жүйрік болар едім. Мойнымаққудың мойнындай ұзын болса, маған ол бұдан да әсем көрік берер еді. Адамды арқала ру үшін арқамнан мәңгі алынбайтын ер-тоқымым болса, жақсы болар еді". жылқы аяқтарын, мойнын ұзартқысы келді және ешқашан үстінен түспейтін(шешпейтін) ертоқым қалады

2. Жылқы түйені көргенде меніде осындай ұсқынсыз қылып жібередіме деп қорықты

3. С) II,III,I

Жазылым тапсырмасы:

Сәлем, Джон! Халың қалай? Менде бәрі жақсы. Сен соңғы рет менің қалама келгеніңде менің мектебіме қызығып едің ғой. Енді мен саған сол туралы әңгімелеп берейін. Менің мектебім көп қабатты, сан алуан пәндерге арналған, заманауи құрал-жабдықтары бар мектеп. Менің мектебімде көп оқушы білім алуда. Ата-анамыз "Мектеп біздің екінші үйіміз" дегендей мен де мектепті өз үйімдей көремін, әр мұғалім біздің екінші анамыз болып саналады десек де болады. Келесі келгеніңде саған өз мектебіме экскурсия жасатамын. Келесі кездесуімізді асыға күтемін. Аман, сау бол!

Досың .

Объяснение:

Барлығын өзім жаздым, көмектестім деген ойдамын))

4,6(75 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
amelisova06
amelisova06
27.01.2020
Әбу Насыр Әл-Фараби (араб.: أبو نصر محمد الفارابي ‎) Әбу Насыр Мұхаммад ибн Мұхаммад Тархан ибн Узлағ әл-Фараби ат-Турки (870 - 950 ж. ш.) - әлемге әйгілі ойшыл, философ, социолог, математик, физик, астроном, ботаник, лингвист, логика, музыка зерттеушісі. Абайдың Фараби еңбектерімен таныстығы жөнінде нақтылы мәліметтер жоқ. Дегенмен Сағдидық: «... философияға, даналыққа зор мән берген Абай әл-Фараби, ибн Синалармен таныс болуымен бірге осы ғақпиялар кітаптарынан да мағлұматы бар еді» (Абайдың республикалық әдеби-мемориалдық музейі. Инв. №172, 17-6.), - деп айтылған пікірі Абайдың Фараби еңбектерімен таныс болғандығын анықтай түседі. Абай өз шығармаларында нәр татқан рухани бұлақтар төркінін жасырмайды, ол қайта: «Ғылымды іздеп, Дүниені көздеп, Екі жаққа үңілдім..,» - деп ескертуінде мәні терең сыр жатыр. Фараби мен Абай шығармаларындағы пікір сабақтастығын, ақын шығармашылығы нәр алған рухани көздерінің түп-төркінін қарастырғанда, алдымен екі ұлы ойшылға ортақ «жан қуаты» немесе Абайдың өз сөзімен айтқанда «өзін танымақтық» жөніндегі көзқарасына айрықша назар аудару қажет.[4]
Туған күні:

870 жыл

Туған жері:

Отырар қаласы[1]

Қайтыс болған күні:

950 жыл

Қайтыс болған жері:

Сирия, Шам[1]

Азаматтығы:

Түркістан

Ғылыми аясы:

Метафизика, Саяси философия, Логика, Ғылым, Этика,[2] Эпистемология

Ғылыми дәрежесі:

Екінші ұстаз [2]

Ғылыми атағы:

түркітанушы, ойшыл философ, математик

Ғылыми жетекші:

Әбу Жүсіп Әл-Кинди, Аристотель, Платон, Порфирий, Клавдий Птолемей[1]

Атақты шәкірттері:

Ибн Сина, Yahya ibn Adi, Abu Sulayman Sijistani, Shahab al-Din Suhrawardi, Ibn Bajjah, Mulla Sadra,[2] Al Amiri, Ибн Рушд, Маймонд Мұса және Abū Hayyān al-Tawhīdī, Лео Штраус[3].
Адамзат тарихында ғылыми ойдың үздіксіз даму барысында «өзін танымақтың» немесе «жан қуаты» туралы ойлардың қалыптасу жолдарын танып білу күрделі мәселеге айналып, бастан-аяқ қарама-қарсы көзқарастардың өріс алуына түрткі болды. Адамның өзін танымақтық жөніндегі ілімнің алғашқы қадамы көне дүние философтарынан басталса да, оны өз заманында ғылыми жүйеге түсіріп, қалыптастырған Фараби еңбегі ерекше көзге түседі. Жалпы «жан қуаты» немесе «өзін танымақтық» жайлы күрделі ой сарасына қазақ топырағында арғы заманда Фараби, соңғы дәуірде Абайға терең барлап барған. Абай өлеңдері мен қарасөздеріндегі жан қуаты жайлы ой толғануында «жан құмары», «жанның жибили қуаты», «жан қуаты», «жанның азығы» т. б. осы іспеттес филос. сарындағы ойларын таратқанда: «Жан қуаты деген қуат-бек көп нәрсе, бәрін мұнда жазарға уақыт сиғызбайды» - деп, айрықша ескертуінің өзіндік себептері бар. Бұл тұжырымынан ақынның «өзін танымақтығы» жөніндегі ілімнің тарихымен толық таныстығы анық байқалып, өз тарапынан ойларын кең түрде тыңдаушыларына молынан жеткізе алмаған өкініші де сезіледі. Жан қуаты жөнінде Фараби қолданған филос. терминдер Абайдың өлеңдері мен жетінші, Он жетінші, Жиырма жетінші, Отыз сегізінші, Қырық үшінші қарасөздеріңде сол түпнұсқадағы қапыңа немесе қазақы ұғымға сай балама сөздермен беріледі. Ақынның Он төртінші, Он жетінші қарасөзі мен «Әуелде бір суық мұз ақыл зерек...», «Көзінен басқа ойы жоқ...», «Малға достың мұңы жоқ малдан басқа...», «Алла деген сөз жеңіл...», «Жүрек - теңіз, қызықтың бәрі асыл тас... «өлеңдерінде арнайы сөз болып, талқыланатын ақыл, қайрат, жүрек жайлы филос. мағынадағы ойларының бастау алар көзі Фараби еңбектеріңде жатыр.[5]
4,7(3 оценок)
Ответ:
Duma10
Duma10
27.01.2020
Менің қазіргі алға қойған мақсатым оқуды жақсы  бітіру. Ол үшін адамда  өзінің бойында  осы мамандыққа деген сүйіспеншілігі мен  өзіне деген сенім болу қажет.Бұл мамандыққа жету екінің бірінің қолынан келмейтін іс. Сондықтан мен ешкім жетпеген жеңістіктерге жеткім келеді. Дәрігер болу үлкен мәртебе деп білемін. Мамандық таңдау үшін адам ең алдымен өзін, өз бейімділігін тануы қажет. Меніңше дәрігер болу менің қолымнан келеді. Ең бастысы – адам еңбекке қабілетті, зейінді болуы қажет және оның мамандығы өзі өскен ортаға маңызды, бағалы үлес қосатындай болуы шарт. Өз ісіне сенімді, дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді. Адам еңбегінен қуанышын таба білсе, бойына жаңа күш қосылып еңбекке деген шабыты арта түседі. Зор ықылас, шабытпен істелген іс биігіне жеткізетін қанат. 
4,6(70 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ