Пайымдау (немесе Логикалық пайымдау, ағылш. Logical reasoning) — логикалық ойлаудың екі типі. Ойдың ақиқатқа қарай ілгерілеуі білім шеңберінде тәжірибенің мәліметтері мен амалдарын жасайды, оларды қатаң тиянақталған ережелер бойынша реттейді. Оған қатаң анықтылық, бұлжымайтын шектеулермен схемаларға ойысу тән. Мұның өзі құбылыстарды дұрыс топтастыруға, білімдерді жүйелеуге мүмкіндік береді. Пайымдау индивидтің, әсіресе, утилитарлық міндеттерді орындауға үйреншікті жағдаяттарға ойдағыдай бейімделуін қамтамасыз етеді. Пайымның шектеулілігі оның икемсіздігі мен кесімдігі оның талдап отырған мазмұнынан шыға алмайтындығы болып табыkады. Пайымдау — ойлау процесінің белгілі бір сатысы немесе ой тұжырымдаудың түрі; басты бір мәселеге жауап қайтаруда бір-бірінен туындайтын ой-пікірлер туындысы. Пайымдау — ойлаудың алғашқы сатысынан оның тұжырымына өту жолы. Бірақ пайымдау туралы түсініктер бірден жүйеленбейді, бірін-бірі толықтыра да бермейді. Философия тарихында пайымдауды ғылыми танымға қабілеттілік (Кант), анықтамаларды шектейтін білімнің калыптасу кезеңі (Гегель) дейтін түсініктер бар. Пайымдау — құбылыстың себебі мен байланысын анықтайтын ақыл-ойдың құрамдас бөлігі, тіл табысудың алғашқы деңгейі. Пайымдау тәсілін сипаттау, жинақтау және дәлелдеу — логиканың негізгі міндеттерінің бірі.[1]
Орта Азиядағы исламға белгілі әсер тигізген, аймақтың мұсылмандары арасында аса беделді болған суфийлік ақын Қожа Ахмет Яссауидің жерленген жеріне мавзолей салынған. Ол бір мың бір жүз алпыс алтыншы(алпыс жетінші) жылы қайтыс болған, үлкен құрметпен кішкене мавзолейге жерленген. Қазіргі мавзолей оның қайтыс болғанынан екі жүз отыз үш жыл өткеннен кейін Темірланның бұйрығымен тұрғызылған. Бір мың үш жүз тоқсан бесінші жылы Темірлан Алтын Орда басқарушысыТоқтамыс ханды жеңген және орданың астанасы Сарай-Беркені өртеген. Осы жеңістің құрметіне қолбасшы Қожа Ахмет Яссауидің ескі мавзолейінің орнына жаңа өте үлкен мемориальдық кешен салуды шешеді.
Заманауи кесене аймақтың мұсылмандары арасында үлкен абыройлы болған және Орталық Азиядағы Исламға маңызды әсер еткен сопы ақын Қожа Ахмет Йасауи жерленген жерде салынды. Ол 1166 жылы қайтыс болды және үлкен құрметпен кішкентай кесенеде жерленді. Қазіргі уақыттағы кесене оның өлімінен 223 жыл өткен соң Темірланның бұйрығымен тұрғызылды. 1395 жылы Темірлан Алтын Орданың билеушісі Тоқтамысты жеңіліске ұшыратты, және орданың астанасы Сарай-Беркені өртеп жіберді. Осы жеңіске арнап қолбасшы Қожа Ахмет Йасауидың ескі кесенесінің орнына жаңа, ғаламат мемориалды кешен салдыруды шешті
Пайымдау (немесе Логикалық пайымдау, ағылш. Logical reasoning) — логикалық ойлаудың екі типі. Ойдың ақиқатқа қарай ілгерілеуі білім шеңберінде тәжірибенің мәліметтері мен амалдарын жасайды, оларды қатаң тиянақталған ережелер бойынша реттейді. Оған қатаң анықтылық, бұлжымайтын шектеулермен схемаларға ойысу тән. Мұның өзі құбылыстарды дұрыс топтастыруға, білімдерді жүйелеуге мүмкіндік береді. Пайымдау индивидтің, әсіресе, утилитарлық міндеттерді орындауға үйреншікті жағдаяттарға ойдағыдай бейімделуін қамтамасыз етеді. Пайымның шектеулілігі оның икемсіздігі мен кесімдігі оның талдап отырған мазмұнынан шыға алмайтындығы болып табыkады. Пайымдау — ойлау процесінің белгілі бір сатысы немесе ой тұжырымдаудың түрі; басты бір мәселеге жауап қайтаруда бір-бірінен туындайтын ой-пікірлер туындысы. Пайымдау — ойлаудың алғашқы сатысынан оның тұжырымына өту жолы. Бірақ пайымдау туралы түсініктер бірден жүйеленбейді, бірін-бірі толықтыра да бермейді. Философия тарихында пайымдауды ғылыми танымға қабілеттілік (Кант), анықтамаларды шектейтін білімнің калыптасу кезеңі (Гегель) дейтін түсініктер бар. Пайымдау — құбылыстың себебі мен байланысын анықтайтын ақыл-ойдың құрамдас бөлігі, тіл табысудың алғашқы деңгейі. Пайымдау тәсілін сипаттау, жинақтау және дәлелдеу — логиканың негізгі міндеттерінің бірі.[1]