М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
arujanjagipar
arujanjagipar
25.11.2022 03:01 •  Қазақ тiлi

Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті​

👇
Ответ:
daniilmosl
daniilmosl
25.11.2022

Темір өндіру адам өмірін жақсы жаққа қарай өзгертті. Мысалы : темірден сауыт - сайман жасады . Әрі тұрмыстық заттарда дайындады . Жәнеде жауға қарсыда темірден қару - жарақ жасап оларға қарсы шыға алды . Қысқасы темір адамдар игілігіне жарады .

4,5(98 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
аноним0000001
аноним0000001
25.11.2022

 Алматы – Қазақстанның ең үлкен қаласы. Ол мемлекеттің оңтүстігінде орналасқан. Халқының саңы – 1,5 миллион. Алматы қаласы Қазақстанның астанасы болмаса да, оның қаржылық, экономикалық және мәдениетті орталығы болып қалады.

Алматы Қазақстанның астанасы 1929 жылдан, 1997 жылға дейін болды. 

   Алматы қаласы Азияның ең әдемі қалаларының бірі.

   Қазіргі күнге Алматыда көптеген кинотеатрлар, театрлар, клубтар, кітапханалар және басқа мәдениетті орталықтар бар. Алматыда 185 орта білім алу мектептер,  техникалық орта мектептер және жоғары оқу орындары көп. Алматы - университет қалашығы. Көптеген жастар әр Қазақстанның қалаларынан мұнда оқуға келеді.

   Алматының табиғаты өте сұлу. Бұл қала Алатау таудың бөктерінде тұр. Алматы – алмалы қаласы. Мұнда бүкіл әлемге таныган алманың «апорт» деген сорты өседі.

4,8(31 оценок)
Ответ:
Ziri12
Ziri12
25.11.2022
Ауыз әдебиеті әңгіменің бір саласы – аңыз.  Аңыз негізінде  әңгіме, кейде өлең, жыр түрінде болуы да мүмкін.

Аңыз белгілі  бір адамның атына, іс-әрекетіне байланысты туады. Кейде аңыз әңгімеде де шындық оқиға мен  қиял-ғажайып оқиға аралас келіп отырады. Бұл жағынан  алғанда аңыз  бен ертегі  екеуінің  арасы жақын. Негізгі айырмасы – аңыз әңгіме көбінесе тарихта болған адамның басына құралады. Әуелде тарихта  шын  болған, кейін сондай адам болыпты-мыс  деп, ел аузында лақапқа айналған адам туралы әңгіме етіледі.

Аңыз әңгімелердің тарихи адамның төңірегінде  тууының, негізгі себебі сол адамның өз басына  істеген, ісіне, белгілі бір тарихи кезеңде атқарған рөліне, әлеуметтік мәні  зор еңбегіне байланысты. Ол адам батыр,  не ел басшысы, «ердің құнын екі ауыз сөзбен шешкен»  шешен би немесе әділеттік іздеуші, халық мұңын жырлаушы күрескер болуы мүмкін.  Бірақ ол адамдардың іс-әрекеттерімен  байланысты  айтылған әуелгі шындыққа қоспалар қосылып, сол істепті-міс, айтыпты-мыс деген әр түрлі лақап біртіндеп аңызға айналады. Оны әңгіме, жыр етіп, біреуден жаттап алып, кейінгі ұрпаққа  қалдырады.

Аңыз әңгімелерге қиял элементі қаншама көп араласса да , әлгі аңызға айналған  адамның өзі  кәдімгі қарапайым адамның  қатарында  қала берді. Қазақ аңыздарындағы Асан қайғы, Жиренше шешен, Қорқыт т.б. – бәрі де  шындықтағыдай, жай адамдар ретінде суреттеледі.

Аңыз әңгімелердің бәрі бірдей бір сюжет, бір идеялық мазмұныда бола бермейді.  Тақырыбы бір болғанымен, идеялық мазмұны  әр басқа  болуы да мүмкін. Аңызда әр топтың өкілі өзінше  баяндап, өзінше түсініп, оны өз тобының көзқарасына лайықтап, өз мүддесіне пайдалануға  әкеп тірейді.

Қазақта Асан қайғы туралы аңыз әңгіменің бірнеше нұсқасы бар. Кейбіреулерінде ол өз халқына бақыт іздеп, Жерұйық тапса, жақсылықты алдан күтсе, кейбіреуінде ол хандардың қамқоршысы кейпінде көрінеді, сары уайымға салынады.

Қазақ аңыз әңгімелерінде  қиял-ғажайып дүниелер мол, олар адамды асыл армандарға бастайды, оның ұшқыр ойына қанат бітіреді, келешекке үміттендіреді.
4,6(5 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ