М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
диментор
диментор
14.02.2022 22:36 •  Қазақ тiлi

Дәпи 1-тапсырма. Төмендегі өлең үзінділерінен карамен
берілген сөздердің қандай көріктеу құралына
жататындығын анықтаңыздар.
Көріктеу құралдары
4
Жетімдіктің белінен,
Асыл етер ме екенсің?
Балана көз, тоғыз тор,
Сауыт киер ме екенсің?
Сырты қырлы, жүзі алмас,
Салған дағы жоғалмас
Жарық сәуле көре алмай,
Ел шаңына ере алмай.​

👇
Ответ:
оксана150986
оксана150986
14.02.2022

көріктеу құралдары

.

.

4,6(36 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
zaraza8999
zaraza8999
14.02.2022
Қазақ халқының бай ауыз әдеби қорындағы ең мол саланың бірі – лиро эпостық жырлар. Лиро-эпостың негізгі мінездемесі жайында да құнды пікірлер айтылған. Бұл топтағы жырлардың негізгі ерекшелігі – ғашықтықты мадақ еті, халықытың тұрмыс салты, өмірдің реалистік суреттері, жеке қаһармандардың психологиясын ашуға бағытталады.
Р.Бердібаев эпос жайында : «Халқымыздың ғасырлар бойы жаратқан эпикалық мұрасының бір саласы – романдық немесе ғашықтық эпостар. Ғашықтық эпостарда отан қорғау есем, адамның жеке басының мүддесі, махаббат мәселесі қарастырылады және осылар алға қойылады. Романдық эпостарда – адам арасындағы түрлі байланыстың достық, өшпенділік, ата-ана, бала арасындағы түрлі мәселелер қарастырылады. Бұл эпос түрінде драмалық, лирикалық ағым көп орын алады. Романдық эпостарда ауыз әдебиетінің түрлі жанрларының үлгілерін кездестіруге болады. Көптеген жырларда жар-жар, көңіл айту, қоштасу, жоқтау, жұбату, айтыс жанрларын байқауға болады.»
4,6(6 оценок)
Ответ:
killskorpion19
killskorpion19
14.02.2022

алена андреева-канд. экон. менеджмент факультетінің стратегиялық маркетинг кафедрасының доценті (мәскеу), "фэшн-бизнестегі дизайнерлік брендтер" (2006) және "роскоши маркетингі: современные стратегии" (2007) монографияларының, сондай-ақ роскоши және фэшн-маркетинг брендтері тақырыбына елуден астам жарияланымдардың авторы. "салтанат теориясы" меншікті сайтын жүргізеді (luxurytheory.ru).

юлия маленькая-ғзу вшэ менеджмент факультетінің стратегиялық маркетинг кафедрасының аспиранты (мәскеу), sound id аудиобрендинг агенттігінің жобасының авторы .) маркетингте музыканы пайдалану туралы бірнеше жарияланым.

және музыка окинавадан, шевель бетінің мод журналынан ағады.

иосиф бродский. мектеп антологиясынан (1969)

сән мен музыка арасында ортақ. киімнің өзіндік стилін таңдау, музыканы таңдау сияқты, бір топқа бөледі,сол сияқты өмір салтына ұқсас және эстетикалық талғамға ие біріктіреді. мотивтер да өте ұқсас: тәжірибе мен жақсы дәм қабылдауға ниет мен концертке, сәнді бутиктерге әкелуі мүмкін. сән мен музыкаға қосылып, өзінің бірегейлігін танытады және өзін қоғамда танытады. алайда, үшін әлеуметтік — мәдени мәннің жақындығына қарамастан, сән және музыка бір-біріне идеяларды іске асыруға және бейнелерді ға әрдайым көмектеспейді-жиі бір-біріне кедергі келтіреді. екі ханымдар бір кеште бірдей көйлектерде пайда болғанда, double dressing деп аталатын ыңғайсыз жағдай кедергі келтіруі мүмкін. жалпы, толық конфуз! сәнді брендтер-ең алдымен: әдемі көйлектер, сәнді аксессуарлар, аяқ киім және әшекейлер. сонымен қатар, сәнді брендтер — бұл тарих: сәнді үйлер мен олардың харизматикалық негізін қалаушылардың тарихы, аңызға айналған сұлулардың, фасондар мен стильдердің пайда болу тарихы, бірегейлікті қалыптастыратын аңыздар мен мифтер, ерекше бейнелер жасайтын және заттардың сипатын ашатын оқиғалар. дәл осы тарих, нақты немесе ойластырылған болса да, және оларға қойылған мән-жайлар бізді таң қалдыруы, бренд туралы білімдерімізді қалыптастыруы, назар аударуы, біздің қалауымыз бен ниетімізге ие болу қажеттігіне дейін әсер етуі тиіс. алайда, мағыналар мен идеялар өзгеруге, ойлануға немесе тіпті толықтай өзгеруге үйренеді. егер философтың-постструктуралист карл поппердің үш дүниенің бар екендігі туралы идеясын ұстанса, онда брендтер барлық үш елде бар екені анықталады.   жеке нысандар әлемінде материалдық, яғни заттардың өзі. екінші әлемде — жай-күй мен ниеттер-тұтынушылардың жай-күйі мен ниеттері, ал үшінші әлемге мағыналар түседі. үшінші әлемде-ң менталдық қызметінің нәтижесі болып табылатын идеялардан тұратын ойлаудың объективті мазмұнының әлемінде-шынайы оқиғалар өзгеріп, жаңа мағынаға ие болады (поппер 2002). кейде бұл бренд иесі үшін мүлдем күтпеген. біз музыкалық мәтіндер әлемін зерттедік және осы күтпеген шындықта сәнді брендтермен жүріп жатқан кейбір трансформацияларды бақыладық.

маркетингтік ғылымда көркем шығармадағы сауда маркасының айналмалы жарнамасы продакт-плейсмент деп аталады. көркем шығарманың контексті-бұл ерекше орта, онда бренд көптеген айнымалылармен: жанрлық және стильдік ерекшеліктерімен, орындаушының беделімен, коммуникация тәсілімен, аудиторияны түсіндірумен және т. б. өзара әрекеттесе бастайды. музыкалық индустрия-бұл музыкалық өнер мен бизнес мүдделерінің тоғысындағы күрделі ұйымдастырылған жүйе, субкультуралар мен стильдердің үлкен санынан тұрады, жеке өзін-өзі анықтау процестерімен байланысты және сәнді трендтермен тығыз байланыста . сондықтан продакт-плейсмент-бұл ең маңызды және байыпты қарым-қатынасты талап ететін жарнама. іс жүзінде барлығы одан да күрделі және шатастырылған.

қазіргі орындаушылардың әндерінің мәтіндеріндегі сәнді брендтердің ескертулері өте көп, бірінші көзқарастан бастап фэшн-индустрия және музыка үздіксіз ынтымақтастық жағдайында қолға берік ұстанып келеді: жұлдызды дауыстар брендтерді жырлайды, бұл ретте тиісті сыйақы алады және сән сахнадан ғана сатылады. бірақ егер ойланып, дәлірек айтқанда, ән айтса, одан басқа, мұның бәрі ән айтса, көптеген күлкілі күмән пайда болады: бұл ойластырылған және төленген коммуникация ма? gucci және chanel иелері өздерінің әлеуетті тұтынушыларын дәл осылай білдіреді? мұндай музыкалық контекст сәнді жарнамалау үшін саналы түрде таңдалған бе?

4,4(62 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ