М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
katyspdhh
katyspdhh
09.03.2022 05:03 •  Қазақ тiлi

. Ұзақов «Жантаза» әңгімесі. 6-сабақ Мәтіндерді салыстыра отырып, стилі мен идеясын, мақсатты аудиториясын анықтап, нұсқаларды сәйкестендір.
1-мәтіннің стилі – көркем әдеби, 2-мәтіннің стилі – публицистикалық.
1-мәтіннің идеясы – батырдың елді біріктіру үшін егіншілік кәсіпке үйретуі болса, 2-мәтіннің идеясы – Сыр өңіріндегі егіншіліктің даму себептерін айқындау.
1-мәтіннің мақсатты аудиториясы – елдің басын біріктірудегі Жанқожа батырдың тарихи тұлғасына қызығатындар, зерттеушілер болса, 2-мәтіннің мақсатты аудиториясы – 18-19 ғасырларда Сыр өңірінде егіншіліктің дамуының тарихи негізін зерттеушілерге арналған.
1-мәтіннің стилі – көркем әдеби, 2-мәтіннің стилі – іс қағаздар.
1-мәтіннің идеясы – батырдың жомарттығын таныту, 2-мәтіннің идеясы – күріш егудің қыр-сырын үйрету.
1-мәтіннің мақсатты аудиториясы – қалың оқырман болса, 2-мәтіннің мақсатты аудиториясы – тарихи оқиғаларға қызығушыларға арналған.
1-мәтіннің стилі – көркем әдеби, 2-мәтіннің стилі – ғылыми.
1-мәтіннің идеясы – егіншілік кәсіптің дамуы болса, 2-мәтіннің идеясы – Сыр өңіріндегі егіншіліктің даму себептерін айқындау.
1-мәтіннің мақсатты аудиториясы – елдің отырықшы болу себептерін зерттеушілер болса, 2-мәтіннің мақсатты аудиториясы – XXIII-XIX ғасырларда Сыр өңірінде егіншіліктің даму кезеңдерін айқындаушыларға арналған.

👇
Ответ:
АкадемеG
АкадемеG
09.03.2022

-мәтіннің стилі – көркем әдеби, 2-мәтіннің стилі – публицистикалық.

1-мәтіннің идеясы – батырдың елді біріктіру үшін егіншілік кәсіпке үйретуі болса, 2-мәтіннің идеясы – Сыр өңіріндегі егіншіліктің даму себептерін айқындау.

1-мәтіннің мақсатты аудиториясы – елдің басын біріктірудегі Жанқожа батырдың тарихи тұлғасына қызығатындар, зерттеушілер болса, 2-мәтіннің мақсатты аудиториясы – 18-19 ғасырларда Сыр өңірінде егіншіліктің дамуының тарихи негізін зерттеушілерге арналған.

4,5(71 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
alina13lina87
alina13lina87
09.03.2022

Бауырым мына сұрағың ұят болды

Абай Құнанбаев

Абай (Ибраһим Құнанбаев) (1845- 1904) - ұлы ақын, философ. Қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Қазақ халқының рухани көсемі дәрежесіне көтерілген кемеңгер адам. Туып-өскен жері — Семейдегі Шыңғыстау өңірі. Шығыс пен Батыс мәдениеті мен өркениетін жетік білген. Бірқатар әлем ойшылдарының еңбектерімен жақсы таныс болған. Философиялық трактаттар стилінде жазылған «Қара сөздері» - тақырып ауқымдылығымен, дүниетанымдық тереңдігімен, саяси-әлеуметтік салмақтылығымен құнды. Философиялық пайым деңгейінің жоғарылығы - А. шығармашылығы даралықтарының бірі. А. ұлы ақын ретінде, философ ретінде әлемдік деңгейде мойындалып, танылған тұлға.

4,6(12 оценок)
Ответ:
taton92p08oqp
taton92p08oqp
09.03.2022
Қазақстанның Қызыл кітабына жан­уарлар, өсімдіктер мен саңырау­құлақ­тар­дың сирек кездесетін және құрып кету ал­дындағы түрлерінің тізімі топтасты­рылған. Бұл кітапқа омыртқалылардың 128 түрі енгізілген, оларды іштей жіктейтін болсақ – балықтар мен дөңгелекауыз­ды­лардың 18 түрі, қосмекенділердің үш түрі, бауырымен жорғалаушылардың 10 түрі, құстардың – 57, сүтқоректілердің – 40 түрі. Жойылып кету қаупі бар деп сана­латын қос­мекен­ді­лердің ішінде Жетісу бақатісі, Дана­тин ба­қасы және Сібір бақасы бар. Ал бауы­рымен жорғалау­шы­ларға келсек, олар – ала батбат (кесірт­ке), Зайсан кесірткесі, сұр кесіртке, бақы­раш­көз кесірт­ке, қызыл жолақты жылан, сары жы­лан, сары бауыр жылан, төрт­жолақты жылан, шұбар жы­лан.
4,8(19 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ