М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Kira1626
Kira1626
28.05.2021 12:12 •  Қазақ тiлi

Нағыз адам туралы эссе 80-100 сөз

👇
Ответ:
вика8914
вика8914
28.05.2021

ОТВЕТ.

Қазақтың ұлттық мәдениеті мәңгілік рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген. Қазақ халқының ізгілік педагогикасының  классиктерінің жарық  жұлдызы —  Ыбырай Алтынсарин. Ақын бар саналы ғұмырын ағартушылыққа, ізгілік педагогикасына, бар жігерін салып,  «желкілдеп өскен  көк шөптей»  жас ұрпағына арнады. Қазақ поэзиясында Ы. Алтынсарин несімен ерекшеленеді дейтін болсақ, ең бастысы, асыл сөздің негізгі міндетін орындап, өлеңдерін оқыған адамның жанына қажетті рухани білім бере білгенінде. Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерінің барлығында да ғибрат бар. Ақынның өлеңдерінде өнер, еңбек, кəсіп, адалдық, адамгершілік идея, отырықшылыққа байланысты тұрмыс жаңалықтары кең көтеріледі. Ол өмір мəселелерін өз шығармаларындағы кейіпкерлерінің əрекеттері арқылы аша білді.

Ұлы ойшыл, ізгі педагогтың шығармаларында рухани-адамгершілік қасиеттер кеңінен көрініс табады. Халқын берекесіз, жұғымсыз істен аулақ болып, игілікті еңбегімен, өз күшімен күн көруге, шындық үшін жан беруге, адал өмір сүруге шақырады. Қай кездерде болсын өзекті болған тақырыптар қамтылған. Өмірде қанша қиындыққа тап болсаң да, ақиқаттан жаңылмауға, қиындықтан қорықпауға, өзіне, өз мүмкіндіктеріне сенуге, Тәңірге сенуге, басқаларға ренжімей, дұрыс әрекетке шақырады.

Ыбырай Алтынсариннің «Нағыз адам» әңгімесінде құдықтан су алуға келген үш адамның бойындағы құндылықтар айқын көрінеді. Бірінші адамды «Нағыз адам» емес деу себебі, ол құдықтан өз шелегімен су алып ішіп, қария мен балаға су татытпай кеткені, өзімшіл сүйіспешілікті көрсетеді, екінші адамның құдықтан су алып, қария мен балаға су беріп, шелегін өзімен қайта алып кеткені арқылы ақын бұл жағдайда да әрекеттің дұрыс еместігін байқатып, ол адам тек қана шектеулі жандарға қызмет етуді көздейді, сүйіспеншілікті аймен теңегендегі сияқты тек біреудің көмегіне жауап ретінде, немесе шектеулі ортаға ғана қызметті қамтиды. Ал үшінші адам өз шелегімен құдықтан су алып ішіп, қария мен балаға су алып беріп, шелекті құдық басына тастап кетіп, сусаған барлық жандар шөлін қандырсын деп шелекті құдық басына тастап кетуінен риясыз сүйіспеншілікті көрсетеді. Ыбырай Алтынсариннің жалпы адамзаттық құндылыққа байланысты берілген әңгімелерінен мен шабыттанамын. Ыбырай Алтынсарин рухани құндылықты адамдарға өз әңгімелері арқылы жеткізе білген. Сүйіспеншілік – өмір негізі. Мен әр кезде өзімнің оқушыларыма күннің риясыздығын мысал етіп айтып, өмірде біз де сүйіспеншілікпен әрекет етуіміз қажет екенін үнемі түсіндіріп, осындай аңыз-әңгімелер арқылы көздерін жеткізуге тырысамын. Қандай жағдайда болсам да сабырлықпен әрекет етуге тырысамын. Өзімді қоршаған адамдарға барынша қызмет етуге тырысамын. Дәл қазіргі таңнан бастап өзімнің өмірдегі мақсатым – қызмет ету, рухани-адамгершілікпен әрекет ету екенін білген күнімнен бастап-ақ өмірге деген көзқарасымды күрт өзгерттім. Өз бойымдағы олқылықтарды жойып, «Нағыз адам» атына лайықты деңгейге жетуді мақсат етемін. Ақынның «Нағыз адам» дегені – бойындағы барлық құндылықтары үйлескен, ішкі тыныштығы орнаған, қиянат жасамайтын адам деп түсінемін.

Өзімнің тұла бойымда риясыз сүйіспеншіліктің нұрын шашуын адамдарға риясыз қызмет ете отырып қана шуағына бөленетініме сенемін.

Ешкім өз жұмысына құмар адамдар сияқты әлемді өзгертпейді. Оларды керемет қиындықтарды жеңуге мәжбүр ететін құмарлық пен сенім. Соның бірі - Ыбырай Алтынсарин. Ақын шығармаларының рухани-адамгершілік білім беруде маңызы зор. Ғұлама шығармаларының барлығы дерлік оқырманын адамгершілікке, кішіпейілділікке, еңбек-сүйгіштікке, əділдікке, жақсылыққа, өнерпаздыққа, зеректікке, кəсіпқорлыққа, шынайы достыққа шақырады. Жақсылыққа əуестеніп, жамандықтан аулақ болуға баулиды.

Ақиқатқа жүгініп, сезімге берілмей дұрыс әрекет жасау, қиянат жасамай, риясыз қызмет ету. Мұның бәрі тек шығармаларынан ғана емес, ізгі педагогтың өмір жолынан да байқай аламыз. Ыбырай Алтынсарин жырлаған құндылықтар оның бойынан көрініс тапқан, кемел тұлға десем артық айтпағаным болар. Ақиқаттан туындағанның барлығы – Дұрыс әрекет. Адам өзін Парызға арнау тиісті. Ал біздің Парызымыз – риясыз қызмет ету, кемелдікке ұмтылу. Адамгершілікке әрекет арқылы тәрбиелеу, жүрек үніне үңіле білу. Оқушыларды ынтымақтастыққа, тәртіпке, әдетке, қанағатқа, парыз бен ризашылыққа, дұрыс ой мен сөзге бағыттау үшін ең әуелі өзімізден бастау қажет. Ыбырай Алтынсариннің шығармаларындағы маған берген әсері «Адамға ең бірінші керегі білім емес тәрбие». Ақын шығармаларының маған деген әсері өте зор, қай әңгімесін алсақ та, жақсы мен жаманды салыстыру, өмір суреттерін шынайы көрсету, қанағатшылдық, білімге деген құштарлық, адам бойындағы жақсы қасиеттерді әр адамға бағыттай білетін сөз жетпес байлық пен өсиет екені белгілі. Жақсы ойлап, жақсы сөйлеп, тек қана дұрыс әрекет жасағанда, ішкі тыныштық орнап, кемелдену шегіне жетпекпіз.

Объяснение: БОЛАДЫ МА

ШЛИИИ КОП ЕМЕС ПА

4,5(85 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Ninetail
Ninetail
28.05.2021

Ана тілің – арың бұл.

Ана тілі - әрбір адамның бойына анасының ақ сүтімен дарыған тілі. Менің ана тілім - қазақ тілі.

Қазақ тілі - Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі, қазақ халқының ана тілі, шексіз бай, шұрайлы, тегеуріні мықты, көркем, дана, сұлу, рухани бай, Абай әрлеген, Жамбыл жырлаған, Мәңгілік елдің Мәңгілік тілі!

Қазақ тілі әлемдегі тілдердің ішіндегі ең бай, келбетті тілдердің бірі. Қазақ тілі қазақ халқының ана тілі. Ана тілінің қадір-қасиетін біле білген халқымыз оны ұлттың рухына, қазына байлығына балайды. Себебі не? Себебі, тіл халықтың жаны, сәні, тұтастай кескін-келбеті, ұлттық болмысы. Адамды мұратқа жеткізетін ана тілі мен ата дәстүрі. Біздің осындай халықтық қасиетті мұрамыз, ана тіліміз қазақ тілі.

Тіл қай ұлтта, қай елде болсада қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады. Тіл байлығы әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Демек, әр адам ана тілін көзінің қарашығындай қорғап, оның орынсыз шұбарлануының қарсы тұруы тиіс. Себебі, ана сүтімен дарыған тіл - ең басты байлығымыз.

Тіл халықпен бірге өмір сүріп дамиды, әр ұлттың тілі оның бақыты мен тірегі. Елбасы Н.Ә.Назарбаев халықтың болашағы туралы тереңнен толғай отырып, «мемлекеттің ең басты дүниесі тек қана байлық емес, сонымен қатар ана тіліміздің болашағы» деген болатын. Қадыр Мырза Әли атамыз айтқандай:

Ана тілің – арың бұл,

Ұятың боп тұр бетте.

Өзге тілдің бәрін біл,

Өз тіліңді құрметте!

Объяснение:

4,4(26 оценок)
Ответ:
Lisgg123434
Lisgg123434
28.05.2021

Сан есімнің емлесі сөйлемдердегі сан есімнің сауатты жазылуын қамтамасыз етеді. Бұл қарапайым ережелерді білу - заманауи адамның парызы.

Сан есімнің емлесі:

Күрделі сан есімнің әр сыңары бөлек жазылады. Мысалы: жүз бір, жиырма бесінші, бір мың тоғыз жүз сексен бес т. б.

Цифрмен таңбаланатын дара және күрделі сан есімдерге жалғанатын жалғаулар дефис (-) арқылы жазылады. Мысалы: Ол 25-ке толды, мен 6-дан 7-ге көштім. т. б.

Реттік сан есімдер араб цифрымен берілсе, -ыншы, -інші, -ншы, -нші жұрнағының орнына дефис (-) жазылады да, рим цифрымен берілсе дефис қойылмайды. Мысалы: 5-класс, 23-қатар, 105-мектеп, бірақ X класс, XX ғасырдағы әдебиет, III том т. б.

Күн, жыл аттарымен тіркесіп келген реттік сан есімдер араб цифрымен берілсе де, дефис жазылмайды. Мысалы: 1992 жыл 7 қазан, 8 наурыз, 1945 жыл т. б.

Екі, алты, жеті деген сандарға жинақтық сан есімнің -ау, -еу жұрнағы жалғанғанда, түбірдің соңғы қысаң ы, і дыбыстары түсіп қалады. Мысалы: екі — екеу, алты — алтау, жеті — жетеу:

Болжалдық сан есімдер цифрмен жазылғанда, оларға жалғанатын қосымшалар дефис (-) арқылы жазылады. Мысалы: 100-деген, 1000-дап, сағат 5-терде т. б.

Болжалдық сан есімдердің қосарлану арқылы жасалған түрлері сөзбен жазылса да, цифрмен жазылса да, арасына дефис қойылады. Мысалы: қырық-елу үй, 40—50 үй т. б.

Болжалдық сан есім жасайтын шамалы, шақты, қаралы, тарта, жуық, таман, жақын, сондай-ақ бөлшектік сан есім жасайтын жарты, жарым, ширек сөздері өздері тіркескен сандардан сөзбен берілсе де, цифрмен берілсе де бөлек жазылады. Мысалы: мың қаралы, 100 шамалы, елуге тарта, 40-қа таман, он бір жарым, 2 жарты, бір ширек т. б.

Қосарланып айтылған топтау сан есімдері сөзбен берілсе де, цифрмен берілсе де дефис (-) арқылы жазылады. Мысалы: он-оннан, 10—15-тен, 20—20-дан т. б.

Есептік сан есім, реттік сан есім, жинақтық сан есімдер зат есімше септеледі.

Объяснение:

4,8(25 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ