Тигра как брать говорился.Первые: - сказал "Пусть мы капканный составим".Одни :сказали "Пожар ставит камышовый," -.Умножили, низ посмотрел сюда, не звучал Джаикбай:все, -Мына говорился, не нравятся и мне.Я думаю этого тигра только один ум, который берет, говорить, пойди.Он такой изымет войлок войлок дома. Волосы завязав канатными Втугую стоя, закрыв дверь утверждают.Ставят дом рысца Шесть-семь человек врожденно подняв, тигра отнесши к сомнению, которое выйдет.Указав ставить живой скот нужно тигру в Уйскую.Тигра здесь жегені- впервые толчет, поэтому верблюда или мой семь впустил верблюжонка надо поставить.Не а люди глубоко сделали место копнувши, тот дворец держал ружье, дубина, не виднеться нужно.Тигр верблюжонка могила, прямо скачет.Дому Она, когда сталкивалась, стреляя подружейной, кинжал,штыковой положил берет.Я не знаю такой хороший Этот Жүсіп, который ловит рост он Вешая тигр, снайпер применять. Капкана, который держит Жолбарыст, у нас нет. Не а волк не достигает к нему капканный возможность.ум, который нашел -Осы, - говорить договорился
Ауыз әдебиетінің бағы заманнан ескірмей ұрпақтан–ұрпаққа ауысып отырған күрделі де мол бір саласы — батырлар жыры. Бұл жырларды жыршы–жыраулар ғасырлар бойы қобызға немесе домбырыға қосып, белгілі бір әнмен айтып, ауыздан-ауызға таратып келген. Қазақ батырлар жырындағы басты қаһарман елін сүйген батыр, ал оның басты мақсат-мұраты — халқын, Отанын басқыншы жаудан қорғау. Батырлар жырының көпшілігінде халықтың түбегейлі мұң-мүдесі көкселеді. Батырдың халыққа қамқоршы болу арманы, сол жолдағы іс-әрекеті жырлануы арқылы оның өз-үй ішіне, өз руына деген сүйіспеншілігі, де айқындалады. Батырлар жырларынан ерте замандағы баласы жоқ қарттың, бастаушысы жоқ елдің басқадан жәбір-жапа көретіні де танылады. Басқыншылардан қорғайтын батыр жайлы жырлар ел қиялында осындай зарығу, торығу тұсында туады. Мұндай батырды халық қартайған ата-ананың амандығы үшін қажет деп біліп, оның көршілес рулармен де күш біріктіруін көздейді. "Алпамыс батыр”, "Қобыланды батыр”, "Ер Тарғын”, "Қамбар батыр” сықылды қазақ батырлар жырларында қалмақ, моңғол басқыншыларының шабуылы баяндалып, қазақ батырларының сол күрестегі ерлігі жырланады. Олардың отаншылдығы мен адалдығы, уәдеге беріктігі зұлымдық пен қиянатқа қарсы қойылады. Әрине батырлар жырындағы оқиғалардың тарихпен жанасымы өзінше болады. Бір жыр бірнеше ғасырды аралап, жүздеген жыршы-жыраулардың аузынан өтетіндіктен, онда әр ғасырдағы тарихи фактілер араласа жүреді. Сөйтіп, батырлар жырында "әр дәуірден құралған кезеңнен” алынған батырдың жиынтық бейнесі тұлғанады. Батырлар жырының бай идеялық мазмұнына сай сюжеті мен композициясы да өзгеше келеді. Бір оқиғадан екіншісі туып, кейіпкерлердің іс-әрекеті, қимылы жүйелі дамып отырады. Батырлар жырының өлеңдік құрылысы көбіне жеті, кейде сегіз және он буынды болып келеді. Жыр тармақтарындағы өлең өлшеміне қарай араласып, ауысып та келе береді.
Жиырма алтыншы қараша