М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
vikylyalol
vikylyalol
14.11.2022 20:17 •  Қазақ тiлi

Құс атаулының жартысына жуықы сай- көбі қонақтап отырып сайрайды. Ал бостор-
рауық құстар тобына жатады. Құстардың
сондықтан оны «ұшқыш әнші» деп те атайды.
ғай ұшып жүріп, уақыт талғамай сайрайды,
Әжуан деген құс өзіне тән даусымен күн
демей, түн демей сайрай береді. Сондай-ақ
мәшиненың гүрілін, иттің үргенін салатын
ол басқа құстардың даусына еліктейді. Тіпті
шеберлікі де бар.
«Жануарлар, құстар, жәндіктер» кітабынан
1
АМәтіндегі қате жазылған сөздерді тауып, орфографиялық норма
сай түзетіңдер

👇
Ответ:
smirnov27121981
smirnov27121981
14.11.2022

не истеу керек сонда?толыктырып жазып жебересынба?

4,4(27 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
katyaivanova17
katyaivanova17
14.11.2022

Абайдың "Жетінші сөзінде" ұшырасатын "жанның тамағы" деген күрделі философиялық ұғым бар. Оны Абай біздің санамыздан тыс өмір сүретін объективті дүниенің санада сәулеленуі нәтижесіңде пайда болатын ғылым, білімнің жинақталған қоры ретінде қарайды.

Осы себептен де Абай: "... құмарланып, жиған қазынамызды көбейтсек керек, бұл жанның тамағы еді",— деп қайыра түсінік беріп отыр...


Абай Құнанбаев қара сөз кітабының авторы

Абайдай ұстаз ақынның бұл "Жетінші сөзде" көздеген мақсаты адамның бойыңда туа пайда болатын жан құмары арқылы өз ұрпағының санасына тек қана жанның пайдалы тамақтарын сіңдіру еді. Міне, Абайдың ағартушылық көзқарасының тамыр алған бір саласының қайнар көзі осы жақта жатыр.

Абай бұл бағыттағы ойларын өзге сөзбен "Ғылым таппай мақтанба" т.б. өлеңдерінде айтқан. Мұнда ол "жанның тамағы туралы" ұғымды өз заманынын тұрғысынан келіп, "адам болу" үшін қажет көп керектермен ауыстырады. Ақын толық адамболу туралы өзінің жүйелі де қалыптасқан көзқарасының тезисін ұсынады. Онысы:

Адам болам десеңіз...

Бес нәрседен қашық бол...,—

Бес нәрсеге асық бол, - деген жолдарда жатыр.

Ақынның бүкіл шығармаларындағы негізгі бір тұтас тақырыпта өзекті идея болған. Абайдың пікірінше, ішкі рухани казынамыздың молығуы тікелей өзіміздің қолымыздағы іс. Осы реуішті пікір Абайдың "Он тоғызыншы сөзінде" де қайталанады.Абайдың дүние танымы бойынша сананың, ақылдың пайда болуы күнделікті өмір тәжірибесінің нәтижесінен ғана туындайтын табиғи құбылыс. Соңдықтан да Абай "Он тоғызыншы сөзінде":

"Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске жарайды, сонда адам десе болады", — деп жоғарыдағы өлең үзіндісендегі ойын осы сөзіңде одан ары кеңіте отырып дамытатынын көруге болады.

4,7(20 оценок)
Ответ:
shahnozat02
shahnozat02
14.11.2022
Дос ол улкен байлык, мынандай макал бар -досынды корсет, ким екенин ди айтам деген. Досын адал болса, жолын болды деген соз. Жаксы, адал дос киыншылык та билинеди. Сенин келбетине, киим кигенине, жагдайы на карамайд, шын дос жан дуниене карайды. Перевод : дружба это огромное богатство , есть такая пословица : покажи мне друга и я скажу уточнить ты?. Если у тебя хороший преданный друг то тебе повезло. Преданные друзья - не оставляют в трудный момент . Настоящий друг не смотрит на твою внешность, на твою одежду, на твоё состояние оно будет смотреть на твою душу .
4,8(33 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ