Жыламагъан балагъа емшек бермейдi. Дятя не плачет, мать не разумеет
Ата - аскъар тау, Ана - бауырындагъы буълакъ, бала - жагъасындагъы къуъракъ Отец - неприступная гора, мать - родник у подножия горы, дитя - тростник, растущий на берегу реки
Анасын коьріп къызын ал Возьми замуж дочь, прежде узнав, кто ее мать.
Агъайыннынъ алтын сарайынан ананынъ жыртыкъ лашыгъы артыкъ Дырявый шалаш матери лучше, чем золотой дворец родичей
Аькесіз жетім - жартылай жетім, шешесіз жетім - буьтін жетім Сирота без отца - полусирота, сирота без матери круглая сирота
Ананъды Меккеге уьш аркъалап барсанъ да, къарызынънан къуътыла алмайсынъ Даже если трижды мать на себе в Мекку перевезешь - с долгом перед ней не рассчитаешься
Қарға баласын аппағым дер, кірпі баласын жұмсағым дер. Ворона называет своего ребенка беленьким, ежик называет детеныша мягоньким.
Ананың көңлі балада, баланың көңлі далада. Мать думает о ребенке, ребенок - об улице.
Ананың сүті - бал, баланың тілі бал. Материнское молоко - мед, детский лепет - мед.
Ата - асқар тау, ана - бауырдағы бұлақ, бала - жағасындағы құрақ. Отец - высокая гора, мать - родник у подножья, ребенок - камыш у берега.
Қазақ халқының салтында үлкенді сыйлау әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата-ананы сыйлау, оларды қадірлеу, ізет көрсету адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа, үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген. Содан барып үлкен мен кіші арасында жарасымды қарым-қатынас орнаған. Ол әдетке айналып әдептілік ережелерін тудырған. Үлкендер отырған жерде сөз жарыстырмай, ізет көрсете білу, көңілге қарай сөз айту, қажет кезде өзіңді ұстай білу халық дәстүрінде қалыптасқан қасиеттер. Әдептілік адам бойында бірден қалыптаспайды. Ол - біршама жылдардың, қоршаған ортаның, жақсы тәрбиенің жемісі. Ата-ана өз балалары үшін тәртіптілік пен сыпайылықтың, жарасымдылықтың, қамқорлықтың үлгісі, отбасындағы тәрбие құдіреті осында. Адамдар арасындағы қарым-қатынас әдептілікке негізделсе, жан-жағына жылуын шашады, әдепсіз болса қапаландырады. Адам-ең әуелі адамгершілігімен, әдебімен көрікті. Әдептілік-өзіңді әр түрлі жағдайда мінез-құлықтың жалпы ережелеріне, эстетикалық, этикалық талаптарға сәйкес ұстай білу. Әдепті адам ыңғайсыздық тудыратын жағдайды болдырмауға тырысады. Әдепті болу үшін өзіңді-өзің ойша болса да басқа адамдардың орнына қоя білуің керек. Әдепті адам өзінің басқа адамды жек көретінін немесе өте жақсы көретінін көпшіліктің алдында білдірмейді, бұл басқаларды ыңғайсыз жағдайда қалдырмау үшін қажетті. Адам мәдениеті жоғары болған сайын, оның айналасындағы адамдармен қарым-қатынасы сыпайы бола түседі
Дятя не плачет, мать не разумеет
Ата - аскъар тау, Ана - бауырындагъы буълакъ, бала - жагъасындагъы къуъракъ
Отец - неприступная гора, мать - родник у подножия горы, дитя - тростник, растущий на берегу реки
Анасын коьріп къызын ал
Возьми замуж дочь, прежде узнав, кто ее мать.
Агъайыннынъ алтын сарайынан ананынъ жыртыкъ лашыгъы артыкъ
Дырявый шалаш матери лучше, чем золотой дворец родичей
Аькесіз жетім - жартылай жетім, шешесіз жетім - буьтін жетім
Сирота без отца - полусирота, сирота без матери круглая сирота
Ананъды Меккеге уьш аркъалап барсанъ да, къарызынънан къуътыла алмайсынъ
Даже если трижды мать на себе в Мекку перевезешь - с долгом перед ней не рассчитаешься
Қарға баласын аппағым дер, кірпі баласын жұмсағым дер.
Ворона называет своего ребенка беленьким, ежик называет детеныша мягоньким.
Ананың көңлі балада, баланың көңлі далада.
Мать думает о ребенке, ребенок - об улице.
Ананың сүті - бал, баланың тілі бал.
Материнское молоко - мед, детский лепет - мед.
Ата - асқар тау, ана - бауырдағы бұлақ, бала - жағасындағы құрақ.
Отец - высокая гора, мать - родник у подножья, ребенок - камыш у берега.