СИНОНИМ— тұлғалары әртүрлі, мағынасы жақын сөздер.
Тілдердің дамып жетілуі, оның сөз байлығынан, оралымдағы синонимдерінің молдығынан көрінеді. Синоним ретінде жұмсалатын мәндес сөздер тобы синонимдік қатар немесе синонимдік ұя деп аталады. Синонимдік қатар құрамындағы мағыналық тұрғыдан ұйыстырып тұрған сөзді тірек сөз не доминант дейміз.
Синонимдік қатарға енген сөздердің мағыналық тұрғыдан айырмасы болады. Мысалы, құлшыну — белсену, соғыс — ұрыс, жабу — кілттеу сөздерінің мағыналық салмағы әртүрлі.
Синоним сөздерді үш түрлі белгілері арқылы тануға болады:
мағыналық реңк (бала — перзент, ұстаз — мұғалім);
стильдік реңк (еліру — желпілдеу, ақсақал — қария);
сөз қолданысындағы реңктер (өмір — ғұмыр, биік тау — бойшаң адам)
Объяснение:
ДУРЫС ПА?
ОСЫЛАЙ ИСТЕУ КЕРЕК ПА?
ответ:Біздің отбасымыз өте тату және бақытты. Біз бәріміз бір-бірімізге көмектесеміз және ешқашан ант бермеуге тырысамыз. Әкем кітап оқығанды және барлығына қызықты оқиғалар айтқанды ұнатады, ал анам әлемдегі ең дәмді тағамдарды дайындайды. Мен ата-анамды қатты жақсы көремін. Олар мені ешқашан ұрыспайды, тіпті мен кінәлі болсам да, тек қатені түсіндіремін, ал мен өз кезегімде енді ешқашан қайталамауға тырысамын.
Менің отбасым ең жақсы екеніне сенімдімін. Мен әрқашан ата-ананың қамқорлығын сезінемін. Ол маған күн сайын күш пен сенімділік береді. Отбасы жылуы мен үшін қасиетті, ол жылынып, қуаныш сыйлайды. Мен қай жерде болмасам да, мен әрқашан үйге отбасыма оралғым келеді.
Объяснение: надеюсь
Мұрат Мөңкеұлы 1843 жылы қазіргі Атырау облысы, Қызылқоға өңірінде туған. Мұрат өмір сүрген уақыт патшалық отаршылдық мейлінше дәуірлеп, қазақ жерінің талауға түскен, халқының зорлық-зомбылыққа душар болған шағы еді. Патша үкіметінің тарапынан жүргізілген реформалар нәтижесінде ел билеу жүйесіне өзгерістер енгізіліп, халықтық салт-дәстүрлердің қоғамдық-әлеуметтік тамыры жойыла бастады. Міне, осы тұста Мұрат сынды ақындар халықтың басына түскен ауыртпалықты жырға қосты. Мұрат мұрасын зерттеген Бауыржан Омарұлы былай дейді: «Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян», «Сарыарқа», «Әттең, бір қапы дүние-ай» сияқты толғау-дастантарында қазақ жерін отарлаушыларды батыл әшкерелеп, озбыр саясатқа қаймықпай қарсы тұрды». «Зар заман» дәуірі поэзиясының қатарында Мұратың «Үш қиян» «Сарыарқа» атты толғауларының орны ерекше. Аталған екі толғауда да ақынның ата-бабаларымыздың қасық қаны қалғанша қорғаған жерін отарлаушылардың табанының астына таптатқысы келмеген жан күйзелісі көрініс тапқан.
Объяснение: