Басы иіліп тұрған бидай мен кекірейіп тұрған бидай арасындағы диалог.
– Әй, бидай, сенің басың неліктен иіліп тұр. Мен секілді көкке қарап, кекіреймесің бе?!
– Мені күтіп, баптаған адамға рақметімді білдіріп иілемін.
– Неге адамға салбырап басымызды иіуіміз керек екен?
– Сен тәкәппарсың. Міне, сондықтан да сен биік өсіп тұрсың. Біз адамның көмегімен дәнге толып, пайда алып келеміз. Ал сенің дәнің аз, сен тек санын арттырып, сапасына кесіріңді тигізесің. Соны білесің бе?
– Онда қалай сендер секілді мол өнім беруге болады?
– Басыңды көкке көтере берме. Бар дәніңнен солай айрыласың. Ал иіліп, шүкір ететін болсаң, дәнің молая түседі.
– Түсінікті. Дөрекілігім үшін кешір.
– Бізге бар жағдайды жасайтын адам ғой. Сыпайы болып, оған тиісінше мол өнім беріп, алғыс айту керек.
– Жарайды, рақмет!
– Оқасы жоқ!
Өзі өмір сүретін елдің тіліне құрметпен қарау - әр азаматтың парызы.
Өзі өмір сүретін елдің тіліне құрметпен қарау - әр азаматтың парызы деп білемін, себебі тіл - ұлт мақтанышы. Менің ана тілім - қазақ тілі. Қазақ тілі - Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі, қазақ халқының ана тілі, шексіз бай, шұрайлы, тегеуріні мықты, көркем, дана, сұлу, рухани бай, Абай әрлеген, Жамбыл жырлаған, Мәңгілік елдің Мәңгілік тілі!
Қазақ тілі әлемдегі тілдердің ішіндегі ең бай, келбетті тілдердің бірі. Қазақ тілі қазақ халқының ана тілі. Ана тілінің қадір-қасиетін біле білген халқымыз оны ұлттың рухына, қазына байлығына балайды. Себебі не? Себебі, тіл халықтың жаны, сәні, тұтастай кескін-келбеті, ұлттық болмысы. Адамды мұратқа жеткізетін ана тілі мен ата дәстүрі. Біздің осындай халықтық қасиетті мұрамыз, ана тіліміз қазақ тілі.
Тіл қай ұлтта, қай елде болсада қастерлі, құдыретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады. Тіл байлығы әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Демек, әр адам ана тілін көзінің қарашығындай қорғап, оның орынсыз шұбарлануының қарсы тұруы тиіс. Себебі, ана сүтімен дарыған тіл - ең басты байлығымыз.
Тіл халықпен бірге өмір сүріп дамиды, әр ұлттың тілі оның бақыты мен тірегі. Елбасы Н.Ә.Назарбаев халықтың болашағы туралы тереңнен толғай отырып, «мемлекеттің ең басты дүниесі тек қана байлық емес, сонымен қатар ана тіліміздің болашағы» деген болатын. Мемлекеттік тіл мемлекеттің бүкіл аумағында, қоғамдық қатынастардың барлық салаларында қолданылатын тіл болғандықтан, жүргізілетін барлық іс-қағаздары мен құжаттар мемлекеттік тілде болуы тиіс.
Мен оның кім екенін білмеймін
Бірақ мен интернеттен кімді таптым
Қазақ ақыны, композитор, ағартушы, ойшыл, қоғам қайраткері, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы және оның бірінші классигі, ағартылған ислам негізінде еуропалық мәдениетке жақындау рухындағы мәдениетті реформалаушы.
Стих
Мен ғылымға жете алмадым,
Мен үйренбедім, болашақта ол болашақ үшін емес.
Ол іздей бастағанда, ол қолынан кетіп қалды.
Кеш болды, өкінішке орай, Мен өз мерзімімді жіберіп алдым.
Менің ештеңемен қалғаныма кім кінәлі,
Бұл барлық непроворным қайғылы сабақ.
Балалар-жанның қуанышы, оларды оқытуға қарсы емес,
Мен олар үшін сүйкімді ғылымдардың нұрын сақтап қалдым.
Объяснение-менің жауабымды ең жақсы етіңіз (мен бұл түкке тұрғысыз емес екенін білемін, бірақ жай ғана осы әрекетті орындаңыз "хабарламалар" белгішесінің жанындағы тәж түймесін басу арқылы")
А.Құнанбаевтың әдеби мұрасы көптеген лирикалық өлеңдерден, поэмалардан, "сөздер" түріндегі шығармалардан - философиялық эсселер мен аудармалардан тұрады. Абай поэзиясы мазмұны жағынан бай, ол тақырып мәселесімен ерекшеленеді. Бұл әлеуметтік-саяси тақырыптағы өлеңдер, сатиралық өлеңдер, философиялық ойлар, пейзаждық лирика, махаббат, достық, поэзия, Ғылым туралы өлеңдер. Абайдың лирикасы бізді өмірдің мәні, адамның бақыты, адамгершілік мұраттары туралы ойларымен таныстырады.
Абайдың жыл мезгілдері мен даладағы адамдардың өмірі туралы өлеңдер топтамасы қыстың сипаттамасымен аяқталады. Көптеген халықтардың поэтикалық дәстүрлерінде қыс пен Аяз Аяз ата бейнесінде бейнеленгені белгілі. Осы көркемдік тәсілді шығармашылықпен қабылдай отырып, Абай қысты далада адасып жүрген ескі Сват, ақ атасы бейнесінде суреттейді.
В белой шубе, плечист, весь от снега седой, Слеп и нем, деген күміс түстес большой бородой, Враг всему, что живет, с омраченным челом, Он, скрипучий, шагает қыста қар. Ескі матч, ақ атасы, көптеген қиындықтар тудырды...
"Күз", "қараша — қыстың қарсаңында, ауылға баратын уақыт, уақыт...", "Қыс" Абай туған өлкесінің табиғатын тамашалап қана қоймай, өз заманының өткір әлеуметтік мәселелерін де көтереді. Егер "жаз" поэмасында көркем жерде орналасқан қазақ ауылының суреттеріне және жайлаудағы адамдардың іс-қимыл динамикасына таңдану басым болса, онда бұл шығармаларда ақын еңбек адамдарының күз бен қыстың келуімен туындайтын қиындықтарды нақты көрсетеді. "Күзде" ақын осы уақыттың бейнесін, сондай - ақ қазақ халқының өмірі мен әдет-ғұрпын, ал "қараша-қыстың қарсаңында..."қазірдің өзінде әлеуметтік мотивтер айтылып жатыр. ...Егер бай күз мезгілінде жылы киіз үйде тұрып, осы уақытта ең нашар малды сойып, тоқтаса, онда бақытсыз кедейдің өзі суық далада үй иесі табын бағады, ал әйелі ауыр жұмыспен айналысады
сондай-ақ, "Торыжорга", "майлы түн ", "Көзімнің қарасы" және т. б. сияқты күй мен ән сияқты музыкалық шығармаларды білемін.