М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Kolelove050
Kolelove050
21.07.2021 04:03 •  Қазақ тiлi

3. «Бадана көз, тоғыз тор Сауыт киер ме екенсің?» деген жолдардағы асты сызылған сөздер қандай көркемдегіш құрал екенін анықтаңыз. А. кейіптеу
В.метафора
С. теңеу
D. эпитет​

👇
Ответ:
Саняша69
Саняша69
21.07.2021

эпитет

Себебі

мысалға алатын болсақ

Алтын күз деген сияқты

Объяснение:

дұрыс

4,5(66 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Alyona4488
Alyona4488
21.07.2021
Арыстан асқынса, айға шабар, ақымақ асқынса, анасын сабар.возгордится лев — на луну кидается, возгордится дурень — на мать свою задирается.ерке екі жылар.дважды плачет ребенок . — жанның гүлі, көздің нұры.дети — цветы души и глаз лучи.ата ға сыншы.детям судья отец.ата-анаңды сыйласаң, көп жасарсың, сыйламасан жан қинарсың.долго будешь жить, если родителей уважаешь, если не уважаешь, то сам страдаешь.үйің үй-ақ екен, ішінде ойнайтын болса.дом хорошим бывает, когда в нем дети играют.есер екі ұлдан есті қыз артық.дочь одна, если умна, всегда ценней двух глупых сыновей.есер ерке жаман. ребенок хуже дурака.қойшы көп болса, қой арам өледі.когда много пастухов бывает овцы дохнуть начинают.әкенің қадірін — әке болғанда біперсің.когда отцом станеш, каково быть отцом узнаешь.алты ұл туған ананы — ханым десе болады, кезек сыйласқан ағайынды — жаным десе болады.мать, родившую шестерых сыновей, называй царицей; хорошую родню называй души частицей.ағайын көп, ана біреу-ақ.многочисленна родня, а мать всегда одна.жақсы әке жаман ға қырық жылдық ризық.отца доброе имя служит сорок лет непутевому сыну.
4,7(12 оценок)
Ответ:
аграил9
аграил9
21.07.2021

XIII-XIV ғасырлардан бастап жырланып, XIX ғасырдың ортасында қағазға түскен қазақ халқының лиро-эпостық жыры.


Поэма Сыбанбай, Бекбау, Жанақ, Шөже ақындардың орындауында ауызша таралған. 20-ға жуық нұсқасының ішінен ең белгілісі - Жанақтың нұсқасы. Алғаш ел арасынан жинап, хатқа түсіргендер: Г.Саблуков (1830), Ғ.Дербісалин (1834), А.Фролов (1841), Шоқан Уәлиханов (1856). Жырдың мазмұнын М.Путинцев орыс тіліне аударып бастырды (1856), кейін В.Радлов "Түркі тайпаларының халық әдебиеті үлгілері" жинағының 3-томына еңгізді (1870).


СЮЖЕТІ

Жыр Сарыбай мен Қарабайдың аң аулап жүріп құда болып, Қозы мен Баянды күні бұрын атастыруынан басталады. Сол кезде аң аулап жүріп, ұлды болғанын естіген Сарыбай, баласын көре алмай қаза табады. Атастырылып қойған Қозы мен Баян, жүздерін көрмегенімен бір-біріне ғашық болады. Уақыт өте келе сараң Қарабай қызын жетім ұлға бергісі келмей, бір кезде отарын жұттан құтқарған, жергілікті палуан Қодарға ұзатпақшы болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозының басын алады. Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды: Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды.


ЖЫРДЫҢ НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫ


«Қозы Көрпеш - Баян сұлу» поэмасының негізгі идеялық-мазмұны сол дәуірдегі жастардың сүйіп қосылуын арман еткен тілек-мүдделерді қамтиды. Әуелде поэманың идеялық бір сабағы жесір дауымен байланысты болғанға ұқсайды. «Жесір ерден кетсе де, елден кетпейді» деген пікірді де сабақтастырған. Кейін ол жақтары көмескіленіп, сүйіспендік мәселесі негізгі орын алып, оқиға тек сол тақырыптың айналасына ғана шоғырланып, басқа жайттар тек соны дәлелдеуге жарарлық дәрежеде қалған. Поэманы оқыған адамның мақсаттарына жете алмай, өмірден арманда өткен екі жасты аяйтыны да, олардың қосылуына көлденең тұрған Қарабай мен Қодарға қарғыс айтатындығы да сондықтан. Жырда айтыс, тұрмыс-салт жырлары: естірту, жоқтау, қоштасу, т.б. кеңінен қолданылады. Сыбанбай, Бекбау, Жанақ, Шөже, т.б. ақындар әр кезде дастан оқиғасын өздерінше жырлаған.

4,8(49 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ