Мысль о том, что человека, которого ударила молния в браке, должен выбросить непрекомин, - грубейшая ошибка. Категорически запрещено хоронить человека, пораженного молнией! Захоронение пострадавшего на земле создает дополнительные неудобства. ухудшает дыхание, охлаждает тело пострадавшего. Усложняет кровообращение, а главное продлевает время эффективного ухода.Обогревание, искусственное дыхание, закрытое учащенное сердцебиение, своевременная транспортировка - один из возможных вариантов немедленного пострадавшего.
Объяснение:
как-то так)
1) Менің ойымша қонақ күту ол салт-дәстүрі сияқты, қонақ күту дәстүріне мақалдар да бар, қалай күту екені туралы және өз ережелері бар екен.
2) Біз кітап немесе интернет арқылы біле аламыз, мен мысалы кішкентай кезден бастап білдім қалай қоңақ күту екенін. Өйткені мен анамен қонақ күткем, көмектескем.
3) Мысалы қонақ келген кезде біз олармен амандасамыз, хал-жағдайын сұрап, дастархан жайып, қонақты төрге шақырып, сөйлесіп отырамыз және бата беріп, қоштасамыз.
4) Қонақ күту – қазақ халқының салт-дәстүрінің бірі. Келген қонаққа қонақжайлылық көрсету мәдениеттің, адамгершіліктің, сыйластықтың белгісі.
Объяснение:
100 проц.
Түркістан қаласындағы Қожа Ахмет Ясауи ғимараты – орта ғасырлық сәулет өнерінің көрнекті ескерткіші. Ол XII ғасырда өмір сүрген бүкіл Шығысқа аты әйгілі көне түркі ақыны, сопылықты уағыздаушы Ахмет Ясауидің (Яссы-дан шыққан деген мағынада) бейітінің басына орнатылған.
Оңтүстік Қазақстанда Сайрам деген жерде туған Ахмет Ясауи сол кездегі ғылым мен ағартудың орталығы ретінде белгілі болған Отырар қаласында білім алады да, кейіннен Бұхарадағы Юсуп Хамадани басқарған сопылар қауымына кіріп, дәруіштік мектептен өтеді.
1140 жылы Юсуп Хамадани, кейіннен оның екі мүриті дүние салған соң, қауымды Ахмет Ясауи басқарады. Бірақ көп ұзамай-ақ «мәртебелі» қызметін тастап, өзінің туған өлкесіне біржола қайтып оралады. Сопылық идеяларын уағыздап, өзі де оны берік ұстана отырып, жоқшылықта өмір сүреді. Сондықтан да, оны жергілікті халық Әзірет Сұлтан деп атап кетеді.
Ахмет Ясауидің уағыздаушы және ақын ретінде атағы кең жайылып, оның «Диуан-и Хикмет» («Даналық жайындағы кітап») атты діни өлеңдер жинағы көне түркі тілінде жазылғандықтан, жергілікті халыққа түсініктілігі арқасында талай мәрте қайта көшіріліп, бірнеше рет басылған.
Бұл сияқты уағыздық өлеңдерінің философиялық және діни-мистикалық мазмұны, ондағы жақсылыққа, әділеттілікке шақырған үнмен ұласады, халықтың қайырымдылық сезімін ояту, оны басқа діндегілермен жауласудан сақтандырумен қатар дін иелерінің ашкөздігін, зұлымдығын әшкерелеумен жалғасып жатады.
Объяснение: