Аянның кейінгі өмірі туралы болжам жасау үшін, біз Аянның ойын жүйесін белгілейміз және соғыс зары уақытында туындарды және кетпендерді тарап алғандарды табуға көмек көрсетеміз. Соғыс зардабынан жетімдік көрген Аян туралы жазуды қалай жазуға болады деп ойлаймыз.
1. Аяндың ойын жүйесін белгілеу: Мысалы, біздің мүмкіндіктерімізді шегерелейтін екі ойын жүйесі бола аласыз - компьютерлік ойын немесе ойыншық-табу картошка ойындары. Аян ойын жүйесін таңдауға шешімді.
2. Соғыс зары уақытында туындарды және кетпендерді табу: Соғыс зары күнінде халықтың бірнеше адамы Аянмен тұра берсе, Аян сол адамдарды санақтарын айтудың ең демек нұсқасын тайдауға болады. Сондықтан, Аяндың туындарын ойнауға және кетпендерді санауға көмек көрсету: адамдардың әрқашан деген санын есептеу, отбасымен ойын ойнау, ойын университеттік орналастыру кезінде тарап алу, ойынға қатысу орналасуларының жазбаларын тарату және басқалар.
3. Аян туралы жазу: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргендін жазу үшін біз өзгеру үрдісерін пайдаланамыз:
- Негізгі тезірек: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргенін мисал беру. Мысалы, "Аян күні соғыс зары қара айналып, Аян мен осы адамдарды кетпеу өте қызықты былайтынын көрген болды. Адамдар Аянбен тұра берді және Аян болмаса, олар жалпы жағдайда өкілетті болар еді." деп жазамыз.
- Ұзақтық тезірек: Аян туралы жаңа ақпарат алуға жататын дағдыларды жасау. Мысалы, "Аян өзі-өзіне ойын жүзінде жақтырданады, ол жоғары деңгейдегі ойыншы болмағанына, алдын-ала ойында ұзақ мерзімде жеңісті келтіруді мақсат етеді" деп жазамыз.
Бұл кезде, біздің негізгі міндеттеріміз Аяндың ойын жүйесін белгілеу, соғыс зардабынан жетімдік көрген Аян туралы жазу істерімізге көмек көрсету және аяқтау үрдісеріңізді шығару болады.
Вопрос 1: Жапон халқының қалай қалыптасқанын айтып, орналасуын картадан көрсетіңдер.
Ответ: Жапон халқының орналасуы әлемнің жаңаурттық аймағына тиесілі. Орналасуы әкімшілерге жай дейін жаңағы тұруы мен салыстыруы сияқты. Құрылымының қатқанша көлдеуі әлемнің тарихындағы ең тез дамуына көз жететіні де мәңгідей.
Вопрос 2: Жапониядағы жер иелену мен самурай дәстүрінің ерекшеліктері анықтаңдар. «Самурай» деген сөз нені білдіреді?
Ответ: Жапонияда жер иелену танымал істері мен жер қамтылу дамуы танымал болып табылады. Бұл дамудың негізгі егістігі 13-14 ғасырларда басталған жер қамтылу өрнектерін қолдану арқылы белгіленеді. Самурай дәстүрі жер иеленудің ерекшеліктерін анықтайды. "Самурай" сөзің "қаңғылаушы", "қиялдаушы" деп мағыналайды.
Вопрос 3: Жапонияның құрылымын кесте түрінде беріңдер.
Ответ: Жапонияның құрылымы кесте түрінде берілгенде, аймақтар мәдени-экономикалық дайындалу мен жаңартуға байланысты болып табылады. Жапония басқа да уылдау жолы мен жүйесі бар болатын атаулы-халықтық аймақтар бірдей болмайды.
Вопрос 4: Жапониядағы шаруалар көтерілісінің себептерін анықтаңдар.
Ответ: Жапонияда шаруалар көтерілісі бірнеше себептерге байланысты. Оның көтерілісі деңгейі, экономикалық және социалды процестерге негізделген.
Вопрос 5: Тарихи ұғымдар мен олардың мазмұнын сәйкестендіріңдер.
Ответ: Тарихи ұғымдар даму процести мен мазмұнына байланысты екендігін білдіреді. Олар мас жағдайда жазылған шын қалмауыз тексерулік деректер жинағына сипатталатын, тарихи оқиғаларды жаза маразматын жасау ережелерін іске асыратын ақпаратқа сай екендігіді анықтайды.
Вопрос 6: XIV-XVI ғасырлардағы Қытай әулеттерінің тізімін жасаңдар.
Ответ: XIV-XVI ғасырлардағы Қытай әулеттерінің тізімі шаһарлардан жататын көліктермен жасалатын.
Вопрос 7: Юнлә мен Токугава билігі батыс билеушілерінің үстемдігіндей шекесі болды ма?
Ответ: Юнлә мен Токугава билігі батыс билеушілерінің үстемдігіндей шекесі болған емес. Бұл ікеміздің билік иеленуде де көрсеткен деректерде көрсетілген.
1. Аяндың ойын жүйесін белгілеу: Мысалы, біздің мүмкіндіктерімізді шегерелейтін екі ойын жүйесі бола аласыз - компьютерлік ойын немесе ойыншық-табу картошка ойындары. Аян ойын жүйесін таңдауға шешімді.
2. Соғыс зары уақытында туындарды және кетпендерді табу: Соғыс зары күнінде халықтың бірнеше адамы Аянмен тұра берсе, Аян сол адамдарды санақтарын айтудың ең демек нұсқасын тайдауға болады. Сондықтан, Аяндың туындарын ойнауға және кетпендерді санауға көмек көрсету: адамдардың әрқашан деген санын есептеу, отбасымен ойын ойнау, ойын университеттік орналастыру кезінде тарап алу, ойынға қатысу орналасуларының жазбаларын тарату және басқалар.
3. Аян туралы жазу: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргендін жазу үшін біз өзгеру үрдісерін пайдаланамыз:
- Негізгі тезірек: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргенін мисал беру. Мысалы, "Аян күні соғыс зары қара айналып, Аян мен осы адамдарды кетпеу өте қызықты былайтынын көрген болды. Адамдар Аянбен тұра берді және Аян болмаса, олар жалпы жағдайда өкілетті болар еді." деп жазамыз.
- Ұзақтық тезірек: Аян туралы жаңа ақпарат алуға жататын дағдыларды жасау. Мысалы, "Аян өзі-өзіне ойын жүзінде жақтырданады, ол жоғары деңгейдегі ойыншы болмағанына, алдын-ала ойында ұзақ мерзімде жеңісті келтіруді мақсат етеді" деп жазамыз.
Бұл кезде, біздің негізгі міндеттеріміз Аяндың ойын жүйесін белгілеу, соғыс зардабынан жетімдік көрген Аян туралы жазу істерімізге көмек көрсету және аяқтау үрдісеріңізді шығару болады.