М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Vtscrntfigduufs
Vtscrntfigduufs
15.01.2023 20:06 •  Қазақ тiлi

Хелп казахский язык…...…………………

(Сылка не работает)


Хелп казахский язык…...………………… (Сылка не работает)

👇
Ответ:
KristinaE16
KristinaE16
15.01.2023

1. "Шабыт" фестивалінің лауреаты

2. Ол "Қызыма", "Күзгі бақ", "Жібек сезім" мәтінінің жазған.

3. Жазушы

4. 1978 жылы дүниеге келді

5. Тарих факультеті бітірген.

(сори если не особо правильно, я делала как сама писала)

4,4(61 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
penina1
penina1
15.01.2023

Қазақ әдебиетінде ойып тұрып алатын орны бар Шәкәрім Құдайбердиевті алып бір бәйтерек ағашына теңесек болады. Оның  жаңалыққа қызуғышылығы , кез келген адамның  қолынан  келе  бермейтін сан түрлі өнері , ұсталығы, өз киімін өзі пішіп киетін шеберлігі, құралайды көзге атқан мергендігі мен бойында жатқан талай таланттары сол  бәйтеректің бір бұтағы іспеттес. Ақындығы – бір төбе.Ұлы Абайды тудырған Шыңғыстау  бөктерінде дүниеге келген өзінің тамырлас, рухтас,немере ағасы Абайдың  қолында өсуі, тәрбиеленуі Шәкәрімнің тұлға  болып қалыптасуына зор әсерін тигізді.Текті әулеттің ұрпағы адам  болмысын танып, әлем сырларын білгісі келді. Қырық жасқа дейінгі өмірін бос өтті деп санаған  ақын сауық –сайранға толы өмірінен бас тартып, адамдық  пен  азаматтық тақырыбына бет бұрады, Абайды жағалап, кеңесіне жүгінеді. Жоғын Абайдан  тапқан ол шын өмірдің мәні адамшылықта екенін ұғып, Абайдың жолын  ең бір сара жол деп санайды. Қай кезде болмасын Абайдай ағасының пікірімен санасып  отырған Шәкәрім ,Абайдың айналасында өскендіктен оның жайы мен хәлін жақсы түсінді. Көпшіліктің ,қара халықтың,  қазағының бүгінгі күйіне налыды. Ел ішіндегі жағдайлар шаршатты. Бар үмітті болашақтан, жастардан күтті. Сондай бір толқынысты сәтте ақын қаламынан  туған «Жастарға» дейтін өлеңі.

        Кел,жастар, біз бір түрлі жол табалық,

        Арам, айла ,зорлықсыз, мал табалық.

        Қанша айтқанмен өзгенің бәрі надан

        Жалыналық, Абайға, жүр баралық –

деп бар мәселенің шешімі келер ұрпақ, ертеңгі күннің қалай болары жастардың еншісінде екенін түсініп,  оларды Абайдың нәрімен сусындауға шақырды.Осы бір өлеңі арқылы ол Абайды қазақ баласы ішіндегі ең биігі деп бағалайды.Оқу ,білімсіз қалған қараңғы халықтың оянуына түрткі болсам деген ойына оның біз қазақ елі де мәдениетті елдер қатарына қосылу жолында Абайдың жолын жастарға  ұсынғаны дәлел. Жастарға тек білім мен  ғылым арқылы ғана адам өркендей алатынын ұғындырғысы келген ақын, надан болып , түбі жоқ тереңдікте  қалғанның артында ешнәрсе қалдыра алмайтынын ескертті:

        Сендерден белгі нең қалар,

        Жемтігін жеген жем қалар.

        Ақылы дария Абайдан

        Таусылмас қоры –кен қалар.

        Абайдың сөзін ұғар замандасы болмағанына қиналып, "ендігі сенері біз" деген пікірде болып,жастардың көкірегін ілім –білімге толтыруды қалаған Шәкәрім қажы Құдайбердіұлы –заманының заңғар тұлғасы. Мұхтар Әуезовтың «Абай ақындығының айналасы» деген мақаласында атап көрсеткен ізін жалғастырушы Шәкәрім болғандықтан, оның Абайға бір  табан жақын жүргені, жоғын  Абайдан іздеп , үлгіні Абайдан алғаны сөзсіз. Шәкәрімнің Абайдың шәкірті бола жүріп, даңғыл жолға жастарды бастамауы һәм  өнеге көрсетпеуі мүмкін емес еді. Бір қызығы, арадан бір ғасырдан астам уақыт өтсе де,  оның бұл өлеңі қазіргі кездің жастарына да арналып тұрғандай. Абайды таныған, Абаймен жаны үндескен адамның әрдайым іздегенін Абайдан табатыны анық себебі...

Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/blogs/22211/

Объяснение:

Мен сізді дұрыс түсіндім бе?

4,8(19 оценок)
Ответ:
hasmikaydinyan
hasmikaydinyan
15.01.2023

Көшпелілік — көшпелі халықтардың тарихи қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық даму жүйесі, шаруашылық-мәдени типі. Біздің заманымыздан бұрынғы екі мыңыншы жылдықта еуразиялық және афроазиялық аридтік аймақта қалыптасты. Көшпелілік тайпалық одақтар құрылған кезден-ақ өнім өндіру шаруашылығы ретінде орнығып, эволюциялық жолмен дами бастады. Көшпелілер мал жаюдың тәсілдерін жетілдіре отырып, игерілмей жатқан жерлерді пайдаға асыруға қолайлы жағдай туғызды. Әрдайым көшіп-қонуға дайын отырған дала көшпелілері үшін мал күзету, аң, балық аулау, егін егу тұрмыстың дағдылы машығына айналды. 

4,5(67 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ