Объяснение:1 жаксы соз жарым ырыс деген ата бабаларымыз.Себебі періште жаксыға да жаманға да әумин дейді 2.Соз суйектен, таяк еттен отеды:егер де а ауыр соз айтатын болса онда сол соз ау юурегынде калып кояды,ал егер адамды таякпен уратын болсан ол ауырады канайды бырак конылде,журекте ызы калмайды.3.Андамай сойлеген ауырмай оледы дейды ата бабаларымыз неге?Себебі андамай сойлеу деп бул жерде отырык айтуды айтып тур.Ал отырык айткан адам озге адамга унамайды.сондыктан да ауырмай оледы деп бул жерде тенеп тур десекте болады 4.айтылган соз атылган ок.сен быр созды айттын ба оны керы кайтарып ала алмайсың сол себепті былымды ата бабаларымыз оны окка тенеген.5.Оз былмегенынды улкеннен сура былмесе кышыден сура.Бес саусак бырдей болмагандай ар адам да бырдей деуге болмайды.Адамда пакаппарлык деген болмауы керек мүмкінсенің білмегенынды кышылер былуы мумкын.6.біліп турсанда сурап ал. Делынген нелыктен себебы адам 100%сенымды болса ысы жаксы шыгады сол себептіосылай айтылган
Аяз би туралы айтылатын ертегі-аңыздардың бәрінде дерлік Жаман қойшының Мадан хан сынынан өтуі, үйленуі, ханның күншіл, ақылсыз қырық уәзірін өлімнен құтқаруы, оның даналығын, достыққа адал, сертке беріктігін, әділдігін мойындаған хан өз тағын беруі сөз болады. Жаман хан болғаннан кейін де жыртық тоны мен жаман тымағын хан сарайы босағасына ілдіріп қояды. «Кей-кейде хандық тақтың буымен көңілім тасып, асып бара жатқандай болсам, соған көзім түседі де, тез тәубама келемін» дейді екен. Сөйтіп ол жыртық тоны мен жаман тымағын көрген сайын тәубасынан жаңылмай, өзіне-өзі: «Аяз би әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл» деп отыратын болған.Өмірдегі реалды нәрсенің өзін әдейі өзгертіп көрсету – ертегі жанрының өзіндік қасиеті болғандықтан, ертегіші де оның мазмұнын барынша әсірелеп көрсетуге, сырлы да ғажайып етіп көрсетуге күш салады. Мәселен, «Аяз би» ертегісіндегі ханның әлсіз, жоқ-жітік, жаман қойшының ақыл-парасатын мойындап, оған хандық тағын сыйлап беруі өмірде әсте болуы мүмкін емес жағдай. Бірақ ертегіші осылай баяндайды, тыңдаушы оған иланады. Өйткені ертегіні айтушы да, тыңдаушы да өмірде бір рет болса да солай болғанын қалайды, соны армандайды. Қысқасы, Аяз биді өмірде болған тарихи тұлға дегеннен гөрі, халықтың «ел басқаратын адам осылай болу керек» деген арманынан туған Арман ханы, ел билеушіге тым ертеде ескерткен халық даналығы мен асқақ мұратының көрінісі деген орынды.
если что обращайся
я не знаю правильно или нет но удачи тебе) выпишите что ты сможешь