М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
erzhankenzhekan
erzhankenzhekan
20.11.2021 17:59 •  Қазақ тiлi

Тірек сөздерді пайдаланып, «Менің тәуелсіз Қазақстаным» деген тақырыпта диалог құрастыр. (5-7 сөйлем) Используя опорные слова, составьте диалог на тему «Мой
независимый Казахстан» (5-7 предложений)
Тірек сөздер: Отан, тәуелсіз, 16 желтоқсан, егеменді, тәуелсіздік рәміздері, бейнеленген,
тұңғыш Президент, болашақ, елорда, мерейтой, тамашалау.
Тыныс белгі мен орфографиялық нормаға сай жазуға тырысыңыз.

👇
Ответ:
vanya498
vanya498
20.11.2021

Объяснение:

Сәлем

Қалайсың

Сәлем

Жақсы,өзің

Біздің мектепте Менің тәуелсіз Қазақстаным деген іс шара өтпекші

Соған әрқайсымызға тапсырма бөліп берді

Маған Тәуелсіздік туралы 5-6сөйлем айт деді

Ал мен не айтарымды білмеймін

Бұл оп оңай ғой

Біз тәуелсіздікті алмаған да өзіміздің тіліміз,салт дәстүріміз болмас еді

Қазір біз тәуелсіздікті алғаннан емін еркін өмір сүрудеміз

Біздің тәуелсіздікті алып берген батырларымыз Қайрат Рысқұлбеков,Сәбира,Ләззат әпкелеріміздің т.б аға әпкелеріміздің арқасында біз тәуелсіздігімізді алдық

4,4(71 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
alexgreen5454
alexgreen5454
20.11.2021
Күй – музыкалық жанр, қазақ халқының аспаптық пьесасы. Домбыра, қобыз, сыбызғыда шығарылып, тартылып келген. Музыка өнерінің дамуына байланысты, К-лер халық аспаптары оркестрлерінің репертуарларына бүгінгі күндері бекем енген. К. – қазақ, қырғыз, өзбек халықтарының аспаптық музыкасына тән атау. Оның түркі тайпаларына ортақтығын тілге тиек еткен Қ. Жұбанов К. сөзінің түбірін “көк” атауымен байланыстырса, М.Қашқариға сілтеме жасай отырып, кейінгі зерттеушілер де осы пікірді қайталап келеді. Ал, Қашқари сөздігінде ондай дерек тапшы. Түрік сөздігінде (“Древне-тюркский словарь”, М. – Л., 1969, 312-стр.) “көк” сөзінің 11 түрлі мағынасы берілген. Бірақ бірі де ән-күй ұғымымен байланыстырылмаған. Күй – аспаптық шығарма. Оның күрделі не қарапайым болуы құрылымына және қандай аспапқа арналуымен анықталады. Мыс., сыбызғы күйлері өте шағын. Олардың атаулары да көне. Сыбызғы күйлерінің дамыған кезеңі 15 – 18 ғ. деп шамалауға болады. Қобыз күйлерінің құрылымы күрделі болып келеді. Сонау Қорқыт Ата заманынан бастау алған бұл шығармаларды бізге жеткізген Ықылас болатын. “Қазан”, “Қорқыт”, “Ерден”, “Айрауықтың ащы күйі” секілді туындылардың құрылымы өзара ұқсас. “Кертолғау” да, “Қамбар батыр” да А-В-С-В-D деген құрылым түзейді. Осының өзі қобыз күйлерінің белгілі бір композициялық желіде жасалатынын білдіреді. Ал оның негізінде муз. аспаптың мүмкіндігіне негізделген көркем ойлау жүйесінің жататыны белгілі және муз. мақамының арқауында жалпы қобыз дәстүріне ортақ сарын бар. Қобыз күйлерінің тектестігін білдіретін белгілердің бірі осы. Домбыра күйлерінің муз. образдары, құрылымы, орындау ерекшеліктері өзгешелеу. А.В. Затаевич жазып алған “Ақсақ құлан”, “Ескендір” секілді шығармалар К. атауының аспаптық музыка үлгілеріне қолданылғанын айқындай түседі. Құрманғазының от-жалынды “Сарыарқасы”, Жантөренің “Шалқымасы”, Дәулеткерейдің нәзік сезімді “Қос алқа” күйлері домбыра шығармаларының алуан сипаттығын көрсетеді. Күйдің өзіндік жанрлық ерекшелігі бар. Әрбір шығарманың өз атауы бола тұрып, олар жалпы К. деп аталады. Күйлердің бәрі бірдей бағдарламалық болмаса да көпшілігінің тақырыптық-суреттемелік сипаты басым келеді. Қазақ күйлерінің жанрлық сипатқа ие болуы – 19 ғ. Осы кезеңде қазақ даласында Құрманғазы, Дәулеткерей, Сейтек, Тәттімбет, т.б. шоқтығы биік күйшілер көрініп, аспаптық музыкамызды классик. деңгейге көтерген-ді. Домбыра күйлерінің құрылымы монотақырыптық болып келеді. Олардың бәріне бірдей 2 – 3 бөлімді немесе еур. музыкаға тән рондо, рондо-вариациялық деген анықтамаларды қолдану тиімсіз. К. өзіне тән түрлік ерекшелікке ие. Домбыра шығармаларын “күй” деген түр аясында таныған ләзім. Рондоға тән А-В-А-С-А-D деген құрылымдық жүйені домбыра күйлерінен кездестіру қиын. Қазақ күйлері – дара құбылыс. Олардың арқауында монодиялық жүйеге құрылған монотақырыптық принцип жатыр. Мыс., Құрманғазының “Балбырауын” күйі бір муз. тақырыптың түрлі пернелік басқыштардағы үш рет қайталауына негізделген: А-А2-А2. Осыған жуық көріністі Дәулеткерейдің “Қос алқа” күйінен де байқауға болады. Қазақ күйлері өзінің табиғатына сай екі салаға жіктеліп жүр: төкпе және шертпе. Мұның негізінде күйлерді орындау ерекшелігі жатқаны анық. Батыс Қазақстанға тән К-дің орындауы жылдам, суреттейтін образдары да өзгеше. Ал оңт. аймақтарға тән шертпе күйлер терең сезімге, филос. толғауға құрылады. Шертпе күйдің өзі де жіктеледі. Мыс., Арқадағы Тәттімбет пен Созақтағы Сүгір, Төлеген Момбеков 
4,7(85 оценок)
Ответ:
11Аракся11
11Аракся11
20.11.2021
Емес айтар-айтпастан "Астана" Астанасы стала. 1998жылға дейін қала түрлі атауларды тасыды. олай, бер1830 дейін 1961 Астана Ақмола аталды, бер 1961 дейін1992 - Целиноград, бер 1992 дейін 1998 - Акмола, жәнеғана ара 1998 жылы, қашан мында көтеріп өт- астанаболды, оған айтылмыш қазірде ақырғы атау - Астана бол-,не ара аудармада бер қазақтан меншікті және "астана"немесе "басты қала" означает. Аталған қала болған"Акмола" деген сөз, аудармада қазақ тілден "ақ көр"немесе "ақ аса құрметті" означает. 1998 жылға дейінқаланың атауы ана, не жиырма километрде одан белгіліана, не анда аттас урочище түсіндірген бол-, ақизвестнякового төбенің шыңында көр жергілікті пейілді
4,4(3 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
Полный доступ к MOGZ
Живи умнее Безлимитный доступ к MOGZ Оформи подписку
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ