Мәңгілік Ел отандастардың бірегей тарихи мақсаты мен қаһармандық ұраны десек қателеспейміз. Аталған идея қазақ елінің ғасырлар бойы армандаған мақсаты ғана емес, Тәуелсіздік жолындағы жанқиярлық еңбегі мен тынымсыз шығармашылығының нәтижелері арқылы қол жеткен асу. «Мәңгілік ел» ұғымын тереңнен түсіндіру, тарихи негіздерін көрсету мәселелері маңызды болып табылады. Түркі тарихын, көне түркі мұраларын зерттеуші филология ғылымдарының докторы, профессор Қаржаубай Сартқожаұлының «MANGI EL» халықаралық ғылыми-көпшілік тарихи журналында: «Мәңгілік ел — түрік жұртының данагөйі, үш бірдей қағанның кеңесшісі болған атақты Тоныкөк (Тұй-ұқық) негізін қалаған идея...» — екендігін жазған [1, 20-21 бб.]. Елтеріс Құтлық қаған екінші Түрік қағанатын құрғаннан кейін Тоныкөк «Мәңгілік ел» идеясын қолға алды. Мәңгілік ел — мақсаты түрік елінің билігі деп осыдан 13 ғасыр бұрын мәңгілік идеясын ұсынған. Елдің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін геосаяси және ішкі, сыртқы қорғаныс шеңберін жасап, мәңгілік ел саясатын Көк Түріктер іске асырды. Сол идея, сол мұрат бүгінгі қазақ елінің бас ұранына айналуда.«Күл тегін» жазуының қазіргі қазақ тілінің нормасына келтірілген Ғұбайдолла Айдаровтың нұсқасында: «Көктегі түркі тәңірісі, түркінің қасиетті жер-суы былай депті: Түркі халқы жоқ болмасын дейін, халық болсын дейін...» — деген жолдар бар [2, 63 б.].
Бұл жерде елдің тарих сахнасынан кетпей, сақталуын тілейді. Мәңгілік ел дегеніміз — мемлекеттің ғасырлар тоғысында, ірі державалар арасында бәсекеге төтеп беріп, өзіндік қорғаныс саясатын ұстану деп түсінуге болады.
Жамал - Маган Жамалдын истеген - истери дурыс деп ойлайм, себеби Жамал бакытты болгысы келди, жанеде оз махаббаты ушин курести, бир жагынан дурыс болмауыда мумкин, ойткени Жамал мен Гали кашпай ата аналарынын батасын алып, куткенде, ондай жаман жагдайлар болмас еди. Жамал оте жахсы, кози ашык, акылды, сулу, сауатты кыздардын бири еди
Гали - Мейиримди, акылды жан еди, оз камын ойламай, тек оз махаббаты ушин барине дайын адам еди. Гали Жамалды кишкене болсын кутсе, мумкин екеуи бакытты болар еди.
Сарсенбай-ол Жамалдын акеси болып келеди, Сарсенбай тек оз камын ойлайтын жандардын бири,маган онын истеген тирлиги мулдем унамады, ол тек акша ушин кызын саткан надан адам болып келеди.
Жуман - ол Гали мен Жамалга карама-карсы кейипкер, Жуман сол кездеги суйкимсиз, акыл еси жетиспейтин, надан бай балаларынын жиынтыгы болып келеди
Байжан - ол Жуманын акеси, ол да надан, тек акшаны гана ойлайтын, жаман кейипкер