М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Dan2707
Dan2707
14.02.2020 22:47 •  Қазақ тiлi

ПАЖ ПАМАГИТИ С ЭТИМ ПРЕДМЕТОМ(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ «Түсіндірме күнделік»
Тапсырма. А.Құнанбаев «Отыз екінші қарасөзінің» мәтіні бойынша төмендегі кестені толтырыңыз

Қарасөзден үзінді

Түйіні

Оқушы пікірi

Абай Құнанбаев «Отыз екінші қарасөз»
Білім-ғылым үйренбекке талап қылушыларға әуелі білмек керек. Талаптың өзінің біраз шарттары бар. Оларды білмек керек. Оларды білмей, іздегенмен табылмас.
Әуелі – білім-ғылым табылса, дүниенің бір қызықты нәрсесіне де керек болар еді деп іздемеске керек. Оның үшін білім-ғылымның өзіне ғана құмар, ынтық болып, бір ғана білмектіктің өзін дәулет білсең, һәм әр білмегеніңді білген уақытта көңілде бір рахат хұзур хасил[1] болады. Сол рахат білгеніңді берік ұстап, білмегеніңді тағы да сондай білсем екен деп үміттенген құмар, махаббат пайда болады. Сонда әрбір естігеніңді, көргеніңді көңілің жақсы ұғып, анық өз суретімен ішке жайғастырып алады.
Егер дін көңілің өзге нәрседе болса, білім-ғылымды бірақ соған себеп қана қылмақ үшін үйренсең, ондай білімге көңіліңнің мейрімі асырап алған шешеңнің мейрімі секілді болады. Адам көңілі шын мейірленсе, білім-ғылымның өзі де мейірленеді, тезірек қолға түседі. Шала мейір шала байқайды.
Екінші – ғылымды үйренгенде, ақиқат мақсатпен білмек үшін үйренбек керек. Бахасқа бола үйренбе, азырақ бахас көңліңді пысықтандырмақ үшін залал да емес, көбірек бахас адамды түземек түгіл, бұзады. Аның себебі әрбір бахасшыл адам хақты шығармақ үшін ғана бахас қылмайды, жеңбек үшін бахас қылады. Ондай бахас хүсідшілікті[2] зорайтады, адамшылықты зорайтпайды. Бәлкім азайтады. Және мақсаты ғылымдағы мақсат болмайды, а шатастырып, жалған сөзге жеңдірмекші болады. Мұндай қиял өзі де бұзықтарда болады. Жүз тура жолдағыларды шатастырушы кісі бір қисық жолдағы кісіні түзеткен кісіден садаға кетсін! Бахас – өзі де ғылымның бір жолы, бірақ оған хірслану[3] жарамайды. Егер хірсланса, өз сөзімшіл ғұруырлық[4], мақтаншақтық, хүсідшілік бойын жеңсе, ондай кісі адам бойына қорлық келтіретұғын өтіріктен де, өсектен де, ұрсып-төбелесуден де қашық болмайды.
Үшінші – әр хақиқатқа тырысып иждиһатыңмен көзің жетсе, соны тұт, өлсең айрылма! Егерде ондай білгендігің өзіңді жеңе алмаса, кімге пұл болады? Өзің құрметтемеген нәрсеге бөтеннен қайтіп құрмет күтесің?
Төртінші – білім-ғылымды көбейтуге екі қару бар адамның ішінде: бірі – мұлахаза[5], екінші – мұхафаза[6]. Бұл екі қуатты зорайту жаһатінде болмақ керек. Бұлар зораймай, ғылым зораймайды.
Бесінші – осы сөздің он тоғызыншы бабында жазылған ақыл кеселі деген төрт нәрсе бар. Содан қашық болу керек. Соның ішінде уайымсыз салғырттық деген бір нәрсе бар зинһар[7] жаным, соған бек сақ бол, әсіресе, әуел құданың, екінші – халықтың, үшінші – дәулеттің, төртінші – ғибраттың, бесінші – ақылдың, ардың бәрінің дұшпаны. Олар бар жерде бұлар болмайды.
Алтыншы — ғылымды, ақылды сақтайтұғын мінез деген сауыты бар. Сол мінез бұзылмасын! Көрсе қызарлықпен, жеңілдікпен, я біреудің орынсыз сөзіне, я бір кез келген қызыққа шайқалып қала берсең, мінездің беріктігі бұзылады. Онан соң оқып үйреніп те пайда жоқ. Қоярға орны жоқ болған соң, оларды қайда сақтайсың? Қылам дегенін қыларлық, тұрам дегенінде тұрарлық мінезде азғырылмайтын ақылды, арды сақтарлық беріктігі, қайраты бар болсын? Бұл бір ақыл үшін, ар үшін болсын!

👇
Ответ:
missvictoriak
missvictoriak
14.02.2020

СЕН МЕНІҢ ЖҮРЕГІМДІ ЖАУЛАП АЛДЫ ДА БІР БӨЛІГІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ІШІНДЕ НЕ ЗНАЮ ДАЖ Я НЕ ДА БАР ЕКЕНІН КӨРСЕТЕДІ АЛ ОНЫҢ ІШІНДЕ ДА БАР ЕКЕНІН КӨРСЕТЕДІ

Объяснение:

4,5(54 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
alisaBacura
alisaBacura
14.02.2020

Объяснение:Қазіргі кезде өзіңді ойландырған сұрақтарға "Ақпараттық мәдениет " құралдары арқылы жауап табасың. Жақында інім менен "Жаратылыстану" пәнінен көмек сұрады, іздегенімді "білгіштер" сайтынан таптым. Бізде қоғамтану сабағында мұғалім газет, журнал оқып тұру керектігін айтты.  Отбасымен мәдени ошақ болып саналатын театр, мәдениет үйлеріне барып түрлі спектакльдер, концерттер көріп тұрамыз.  Көргендерімізбен бөлісеміз. Қайсысы үлгі алуға тұрарлық, қайсысы жаман талқылап, түйіндейміз. Ертелі-кеш саяси тақырыпта сұхбаттасамыз. Теледидардан жақсы жобалар мен зияткерлік ойындар қараймыз.

4,5(87 оценок)
Ответ:
konkina
konkina
14.02.2020
1.Егер қоңырау шалушы адам жаңсақ нөмірімен қажет оған сыпайы жауап беру және тоқтату телефон қоңырауы.2.Беруге ұялы телефон нөмірі үшінші тұлғалар тек қызметтік қажеттілік жағдайында немесе оның рұқсаты.
3.Ереже тонының жақсы велит қойдық қолайлы ма адамға сөйлесуге, ұялы телефон арқылы қазіргі уақытта. Болдырмау құрайды шұғыл жағдайлар немесе жағдайлар іскерлік қажет.4.Анықталған жағдайда, қабылданбаған хабарды қоңырау оған жауап беру қажет алдағы бір-екі сағат.5.Бес гудков – дәл осыншама уақыт күту қоңырау болып саналады приличным.
6.Жағдайда үзілген телефон арқылы сөйлесу қайта қоңырау шалу міндет жүктеледі бастамашысының қоңырау.7.Ұялы телефон – зат тек жеке пайдалану, сондықтан жауап беруге қоңырау келісімінсіз, жұбайының/зайыбының болып саналады неприличным.
8.Ережесі мобильді этикет қоғамдық орындарда мәдениет және демалыс бермейді ұялы телефон пайдалану.
9.Басқа да қоғамдық орындарда жол беріледі, сондай-ақ, телефонды пайдалануды, ауыстырылған " дыбыссыз режим.10.Этикет іскерлік кездесулер талап етеді ажырату ұялы телефон.
4,7(30 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ