М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Диалог өлеңді оқып,өз сөзіңмен қара сөзге айналдырып жаз. Әже деймін, әже,

Сұрақ қойғым келеді сізге.

Мен түсінбейтін бір жәйт бар.

Түсіндірші соны бізге.

Бірінші сұрағым сізге:

Дүниеде не қымбат?

Әжесі: - Адам қымбат, қалқам.

Немересі: - Адамға не қымбат?

Әжесі: - Бала қымбат, қалқам.

Немересі:- Балаға не қымбат?

Әжесі: - Ана қымбат, қалқам.

Немересі: - Иә, десеңші әже!

Түсінбеппін осы жайды.

Тағы бір сұрағым бар сізге,

Қатты мен жұмсақ жайлы.

Әжесі: - Сұрай ғой, қалқам. Не сұрасаң да жауап берейін.

Немересі: - Әже дүниеде не тәтті?

Әжесі: Ананың сүті тәтті.

Немересі: - Дүниеде не қатты?

Әжесі: - Атаның жүрегі қатты.

Қарағым, сауал қойдың көп маған.

Бір ақыл айтайын саған

Тату болса – ағайын жақын,

Ақылшы болса - апайың жақын.

Бауырмал болса - інің жақын,

Алдыңа тартқан адал асың,

Қимас жақын қарындасың.

Немересі:- Түсіндім, әже. «Дүниеде не қымбат екенін?» енді мен айтайын:

Алтын ұяң - Отан қымбат,

Құт берекең - атаң қымбат.

Аймалайтын - анаң қымбат.

Мейірімді - әжең қымбат.

Асқар тауың - әкең қымбат.

Бәрінен де ұят пенен ар қымбат!​

👇
Ответ:
krictina1959
krictina1959
24.06.2021

Эм... Не чего не понятно

4,4(10 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Helпаните
Helпаните
24.06.2021
Ұлы суретшінің ажалсыз суреттерімен миллиондаған тамашалайды., классикалық және қазіргі өнер, сол бір из ең басты бастаулардың серпілістің, дәмнің және көрінген ң мәдениетті тәрбиесінің  казимир малевич "қара квадрат" 1915мемлекеттік третьяктің галереясінде сақталадыша бекіт- суретшінің, ол суретті несколько ай жазды. впоследствии малевич "қара квадраттың" несколько көшірмесін орындады. ша бір из болжамдардың, суретші жұмыс над суретпен в керек мерзімге емес аяқтай алды смог, сол себептен оған замазать пришлось жұмыс қара бояумен. впоследствии, кейін әлеуметтің мерейінің, малевич жаңа "қара квадраттарды" уже таза кенептерде жазды. малевичем да жазып қой- суреттер "қызыл квадрат" және бір "ақ квадрат" болды.ян вермеер "қыз меруерттің сырғашығымен" 1665гаагада маурицхейс галереясінде сақталады. бір нидерландтық суретшінің яна вермеера ең белгілі картингтерінен жиі солтүстік немесе голланд монамен лиза атайды. туралы суретте кемде-кем белгілі: ол емес
4,5(29 оценок)
Ответ:
Alinka24092006
Alinka24092006
24.06.2021

Ұлттық сөз өнері зергерлеріміздің бірі, қай шығармасы болсын оқырманды бейжай қалдырмайтын қарымды қаламгер Оралхан Бөкейдің соңғы туындысы «Атау кере» романының атының өзі бірден елең еткізеді. Өйткені «атау кере» сөзі ел ішінде адамдардың күнделікті қарым-қатынасында қолданыла бермейтін, сирек жағдайда, шанда бір ашынған ахуалда, болмаса шарасыздықтан айтылатын салмақты, зілді, ауыр ұғым. Шығармашылығында жеңіл мазмұн кездеспейтін Оралханның дәл осы күрделі тақырыпқа барып, әрі оны өзінің дәстүрлі шеберлігіне тән деңгейде ширатып, ширықтыра отырып жазғаны заңдылықтай қабылданады.

«Атау-кере» повесі бүкіл адамзаттық мәселелерді қозғайды. Повесть оқиғасының басында Еріктің реалистік сипаты басым болса, шешімінде мифтік сипаты байқалады. Қаламгер адамдар өмірін аралар дүниесіне ұқсатады. Еріктің көк басты сонаға айналып кетуі және Қатын суының арғы бетіндегі жұмбақ қыз – символ. Ерікті мифтік бейне ретінде қараудың өзі оның құбылуына байланысты. Бір түрден екінші түрге ауыса алатын – тек миф кейіпкерлері. Повесть соңында Еріктің құбылуына мән бере отырып, бұл повесті «Повесть-миф» деп атауға болады. Повестегі Шал образында романтизм сарыны байқалады. Шығармадағы Шал да, Таған да қоғамда бет алған адамның рухани әлсіреуінен шығудың шығар жолын, амалын табуға тырысады. Бірақ табиғат аясында қалудан басқа жолды көре алмайды. Сондай-ақ шығармадағы Тағанның табиғат туралы ойлары былайша беріледі: «... Табиғат жаратқан алқам-салқам болмайды, ол - әмісе әдемі, әмісе сүйкімді, әрі шыншыл, әрі ақылды, сондықтан да адамдар секілді қателеспейді. Табиғат – мәңгілік тірі, өтірік айтпауды, алдап – арбамауды табиғатан үйрену керек, өйткені ОНЫҢ (табиғаттың) жүрегі таза».

Шығармада жеңіліс пен жеңіс, түңілу мен үміт, қиянат пен қайырым, аярлық пен адамдық, марғаулық пен махаббат арасындағы тартысты күрес, өткен тарих пен бүгінгі нақтылықтың ажырамас аясындағы ұлт тағдыры мен келешегі таразыға тартылған романның кесек-кесек идеяларының түйіні кульминациялық сәтіне жетіп, ширақ та шымыр тарқатылады. Шеберлік құдыреті дегеніміздің құпиясы да осы болса керек!

4,4(6 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ