3-тапсырма. Үстеулерді құрамына қарай ажыратып жазыңдар. Түбір үстеу Туынды үстеу Күрделі үстеу No Үстеу + 1 ТЫМ 2 баяғыда з биыл 4 лезде 5 дереу 6 қыстай 7 бірталай 8 құр босқа 9 бірте-бірте 10 | қасқырдайын
Бұрынғыдай ақындардың бір-бірінің намысына тиіп сөйлеудің жоқтығын қазіргі ақындардың моральдық тұрғыдан кемелденуі деп бағалайды. Әрине, қоғамның дамуы мәдениеттілікті талап етеді және қазіргі айтыс ру айтысы емес, бүгінде өз руына артықшылық беруді қай орта болса да, төмендік деп таниды. Ал, айтыста, қалайда, жеңу керек болған соң алдындағы адамның сарылығын немесе қаралығын айту, осы деңгейдегі түрлі теңеулерді құрал ету қазірде жас талап арасында жиі кездеседі. Адамның дене бітіміндегі кемшілікті тілге тиек ету бұрыннан бар, алайда, ол кезде тиісетін ақынның сөзі де, жауап берушінің де шешендікпен қайтарар сөзі дайын болған соң айтыстың ширақтығы сезіледі
Бақытты отбасы-кез келген адам үшін баға жетпес байлық. Бірақ әркімнің бақытты отбасы туралы түсінігі әртүрлі. Біреулер үшін бақытты отбасы-бұл бай отбасы; ата-анасы табысты жұмыста жұмыс істейді, жоғары жалақы алады; үлкен жеке үйі бар тұратын; әлемді көп шарлайды; сәнді, қымбат заттардың түр-түрі бар; түрлі тағамдар күн сайын. Бұның бәрі әрине, жақсы. Дегенмен, бақытты отбасы дегеніміз-бұл дені саулықтағы әке-анамыз, қуанышты іні, қарындастарымыз, тірі ата-әжелеріміз, қамқор аға, әпкелеріміз дегендердікі дұрыс. Үйге келгеніңде ауыр күннен соң, шаршап, аш, ал үйде сені отбасың күтуде, барлығы бірге және жүздерінде күлкі. Сонда сен түсінесің, бақыттың ақшада емес екенін.
Бұрынғыдай ақындардың бір-бірінің намысына тиіп сөйлеудің жоқтығын қазіргі ақындардың моральдық тұрғыдан кемелденуі деп бағалайды. Әрине, қоғамның дамуы мәдениеттілікті талап етеді және қазіргі айтыс ру айтысы емес, бүгінде өз руына артықшылық беруді қай орта болса да, төмендік деп таниды. Ал, айтыста, қалайда, жеңу керек болған соң алдындағы адамның сарылығын немесе қаралығын айту, осы деңгейдегі түрлі теңеулерді құрал ету қазірде жас талап арасында жиі кездеседі. Адамның дене бітіміндегі кемшілікті тілге тиек ету бұрыннан бар, алайда, ол кезде тиісетін ақынның сөзі де, жауап берушінің де шешендікпен қайтарар сөзі дайын болған соң айтыстың ширақтығы сезіледі