М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
andrewgray
andrewgray
16.02.2023 19:55 •  Қазақ тiлi

1.Ертеде патшаның екі қызы болыпты. Патша екі қызын да жақсы көріп, қолынан келгенше оларды ештеңеден қақпай, қалағандарын жасап,
айтқандарын екі етпеуге тырысады екен. Дегенменде, екі қыз өсе келе
мінездері өзгере бастапты. Бір күні білімді бір адам патшаға қонаққа келіпті.
Патшаның қайғылы түрін көріп, себебін сұрапты. Патша: «Е-е-е… сұрама,
күлмейтін бір қызым бар, дертін ешкім білмейді»-дейді. «Патшам, рұқсат
етсең, сарайыңызға қонақ болайын. Мүмкін қызыңыздың қайғысының
себебін табармын», — дейді жолаушы.Патша қуана рұқсат етіпті.
Сол күннен бастап саяхатшы екі қызды патша рұқсатымен жасырын аңди
бастапты. Қараса екеуі түнде жатар алдында жастықтарының астынан бір
дәптер шығарып, бір нәрселер жазып, таңертен жазғандарын оқып,
орындарынан тұрады екен. Саяхатшы бір күні қыздар ұйықтағаннан кейін
дәптерлерін алып оқыса, кіші қыз өзіне жасалған жақсылықтарды, ал үлкен
қыз тек болмашы әділетсіздіктерді жазыпты.
Ертеңінде саяхатшы кіші қыздан рұқсат алып, оның дәптерін үлкен қыздың
жастығының астына қояды. Таң атысымен патшаның үлкен қызы жастық
астынан дәптерді алып оқыпты. Сарайдағылар екеуіне де бірдей
қарағандықтан ол дәптерде жазылғандарды жатырқамапты. өзіне жасалған
жақсылықтар есіне түсісімен жүзі жадырап, қуанғаннан ән сала
бастапты. Патша үлкен қызының қуанғанын көріп, өз құлағы мен көзіне өзі
сенбепті. Бірден саяхатшыны шақырып, бұны қалай жүзеге асырғанын
сұрапты. Саяхатшы: «Патшам, өмір айна сияқты. Оның жақсы жақтарын
ойласақ, бізге әдемі көрінер. Сіздің үлкен қызыңыз өмірінің жаман жақтарын
ойлағаны үшін бақытсыз болған», — деп жауап береді. Патша үлкен қызын
шақырып, оған енді дәптеріне тек жақсылықтарды ғана жазуға кеңес беріпті.
Сол күннен бастап, патшаның екі қызы да бақытты өмір сүріпті.
1.Кіші қызы неге бақытты еді?
A) Өзінің көркіне көз тояды
В)Ақылдылығына сенімділігі
С)Өзіне жасалған игі істерді ойлайды
D)Әкесі қатты еркелетеді
E)Патща бетінен қақпайды
2. Патшаның үлкен қызының дертке шалдығуының себепшісі:
A) Өзі
В) Сіңлісі
С) Сарай қызметшілері
D) Саяхатшы
E) Әкесі
3. Мәтіннің стилі қандай?
A) Ауызекі сөйлеу стилі
B) Көркем әдебиет стилі
C) Ресми іс қағаздар стилі
D) Публицистикалық стиль
E) Ғылыми стиль
4. Қай даналық ой (тағылым сөз мәтіннің түйінін ашады?
А) Шапағатты ойға беріл, шапағатты сөзге беріл, шапағатты іске беріл.
В) Ізгіліктен басқа таусылмайтын, бұзылмайтын байлық жоқ.
С) Қаруың - білімің мен тілің, сүйенішің , тірегің ақылың болсын.
D) Құрметті адам болғың келсе - көптің сөзін сөйле, халық жағында бол.
E) Тәрбиеліден - тәлім, ғалымнан - ғибрат, өнерліден - өнеге ал,
3. <<Ағаш>> сөзін септеңіз
4.Сын есім дегеніміз не?Сын есім жайыңда не білетініңді толықтырып жаз,
мысалдар келтір дәлелде. Қатыстық және сапалық сын есім дегеніміз не ?
5.<<Мен болашағымды қалай елестетемін >>тақырыбында қысқаша ой
толғау жаз. Эссе

👇
Ответ:
licach12
licach12
16.02.2023

Объяснение:

Бжб ма әлде тжб ма

4,6(5 оценок)
Ответ:
Anastasia2416
Anastasia2416
16.02.2023

Объяснение:

1.С.

2.А.

3.В.

4.А.

А.с. не? Ағаш

І.с. ненің? Ағаштың

Б.с. неге? Ағашқа

Т.с. нені? Ағашты

Ж.с. неде? Ағашта

Ш.с. неден? Ағаштан

К.с. немен? Ағашпен

Сын есім заттың сапасын, сипатын, қасиеттін т.б. білдіреді. Негізгі сұрақтары қандай? қай?

Мысалы: әдемі, үлкен, т.б. Қатыстық сын есімнен басқа сөз таптарынан жасалған сын есім. Мысалы: бой-шаң адам. Сапалық сын есім заттың сын сипатын анықтайтын төл сын есім. Мысалы : қызылдау .

4,4(91 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:

Я на русском могу только

В клинописных надписях, у античных авторов, в китайских хрониках, в индийских и других источниках применялось для обозначения различных племён. (В античных источниках сакам, как правило, соответствуют скифы.) В древнеперсидских надписях различаются три группы саков: саки-хаумаварга (у античных авторов — амюргии), саки-тиграхауда («с остроконечными шапками») и саки, «которые за морем» (т. е. скифы Причерноморья). В современной научной литературе саками назывались древние племена северных и восточных районов Средней Азии, Казахстана, Восточного Туркестана, в отличие от родственных им массагетов Приаралья и Закаспия и скифов Северного Причерноморья.

Объяснение:

4,6(83 оценок)
Ответ:
ника2762
ника2762
16.02.2023

Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі тобрымен, жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта, бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын деп ойға қалды.

Объяснение:

Сауда етуге мал жоқ, барымтамен мал алсам, бір күндерде жау да бізден қуып алады, ақырында бұрынғылардың айтып кетуінше, жортуыл басы жолда қалса керек. Соның бәрін де шамалап қарап, ақыр бір қыялға түсіп, Сейітқұл әуелі мекен еткендей бір орын іздеді. Көп жерлерді кезіп жүріп, ақырында Торғай төресіндегі Қабырға деген өзен-судың бойына тоқтады. Мына жақта Үргеніш, Қоқаннан, мына жақта қалмақтан шетірек және жаманшылық болса, қалың Қыпшақ деген руға жақынырақ екен деп, сол жерді ұнатып қайтқан соң, қысты өткізіп, жаздың жылы уақытында кедейлерді жалаңаш-жалпы көшіріп, Қабырға бойына алып келді. Сейітқұлдың бір ағасы бар еді, жол жүріп, ұрлық, барымтаны әдет еткен; інісінің қанша айтқан ақылына болмай, үш-төрт үймен жалғыз-ақ сол көшпей, ескі орны Түркістан жағында қалды.

Қабырғаның бойына келген соң, Сейітқұл қолына кетпен алып, отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті. Түркістан жағында көрген үлгісімен судан арық қазып шығарып, егінге су жіберді. Егіні піскен соң орып, жыйып алып, артығын төңірегіндегі көшпелі

елге сатып, мал етті. Жаңа мекен еткен жеріне орныққан соң, Сейітқұл егінді жылдан-жылға күшейтіп, арық басына шығыр салып, суды шығырмен айдап, астықтың (ол күнде бидай, тары, арпа егеді) артығын төңіректегі елге малға айырбас етумен, бұлардың малдары көбейіп, бай болды. Мұны көріп әрбір көшпелі елдегі жарлы-жақыбайлар да келіп, Сейітқұлға қосылып келіп, бес-алты жылда Сейітқұл елі деген төрт жүз үйге таянды дейді.

Сейітқұлдың өзі де, жыйылған халқы да адалдары көбейіп, бай болды, ел жыйылып Сейітқұл жұрт ағасы болды, енді сол жұртының адал бейнет, табан ет, мандай терімен тапқан дәулетін аңдыған жаудан, ұрыдан, даладағы бөріден сақтаудың қамын ойлап, уайымға қалды. Солардан сақтану үшін, Сейітқұл жұртын жыйып кеңесіп, судың бір қолайлы жеріне шымнан биік қорған салдырды, малдарына реттеп бақташы, қару-жарақты қарауыл шыңдауыл жүргізді. Бұлардың былайша бір ауызға қарап бекінген халық екенін байқаған соң, малға қызыққан сырттағы көшпелі халықтар батып келе алмады. Бұл жағынан көңілі тыныш болған соң, Сейітқұл енді Бұхара, Қоқанға мал айдатып, ол кенттерден қазақ қолды әртүрлі товар алдырып, жылда егін піскен уакытта манағы қорғанда жәрмеңке реуішті базар болды. Көшпелі халық белгілі уақытта малын, жүн-жабағысын,

тері-терсегін келтіріп, егіншілер оларға астығын, товарын айырбас етіп, осы қалыпша бір жағы егін, бір жағы саудамен Сейітқұлдың жұрты жұрттан асқан бай болыпты.

Манағы Сейітқұлдың ағасы аттаныс-түсіспен жұрттың малын ұрлап бай боламын деп жүргенде, Қонырат жағында қолға түсіп, кім екені де белгісіз, біреу өлтіріп кетіпті; қалған мал-жанын ұрының малы деп Түркістан әкімдері талап алып, жамағаттарын Сейтқұл көп жылдар іздетіп, таптырып, қасына алыпты-мыс.

Сейітқұл, құрметті Тілеу Сейдалин сұлтанның айтуы бойынша, 1830-шы жылдарда өтіпті-міс. Сол данышпан кісінің ақылымен егінді әдет еткен

халық Қабырға суының бойында әлі көп. Жарлы болып, бөтен кәсібі жоқ кісілер Торғай жағында дереу егінге айналады, ерінбей азаптанса, бірнеше жылда түзеліп, халық қатарына қосылады.

4,8(22 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ